mboost-dp1
Dansk powerleveling WoW!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hjorslev (254) skrev:Fynsk "sweatshop" sælger billigt guld til World of Warcraft-spillere
Hah! I like!
hjorslev (254) skrev:Fynsk "sweatshop" sælger billigt guld til World of Warcraft-spillere
Damn hvad sker der lige:)
True dat.holmen (265) skrev:Jeg snakker KUN kolde facts, fat det.
holmen - jeg er den flinke terracide
csstener (270) skrev:Var der enlig nogen som meldte dem til blizzard??? ellers så skal det skuda gøres.
Ja, det gjorde jeg - selvom at Blizzard dog ikke kan gøre det store, andet end at logge dem i deres
Iøvrigt lidt sjovt at Wow-toons' ene positive FAKE-anmeldelse nu også er fjernet.
Og iøvrigt fint arbejde til dem som har fået wow-toons registreret som et phishing site. Jeg får følgende når jeg prøver at tilgå deres site:
Og iøvrigt fint arbejde til dem som har fået wow-toons registreret som et phishing site. Jeg får følgende når jeg prøver at tilgå deres site:
wow-toons.dk skrev:Warning: Suspected phishing site!
The website at wow-toons.dk.linux18.unoeuro.com has been reported as a “phishing” site. Phishing sites trick users into disclosing personal or financial information, often by pretending to represent trusted institutions, such as banks.
Jeg anmeldte den med en henvisning til posten i denne tråd der sagde at det var umuligt at være så hurtig. Det er måske derfor den er fjernet.
Jeg anmeldte den med en henvisning til posten i denne tråd der sagde at det var umuligt at være så hurtig. Det er måske derfor den er fjernet.
KaW (273) skrev:Iøvrigt lidt sjovt at Wow-toons' ene positive FAKE-anmeldelse nu også er fjernet.
Og iøvrigt fint arbejde til dem som har fået wow-toons registreret som et phishing site. Jeg får følgende når jeg prøver at tilgå deres site:wow-toons.dk skrev:Warning: Suspected phishing site!
The website at wow-toons.dk.linux18.unoeuro.com has been reported as a “phishing” site. Phishing sites trick users into disclosing personal or financial information, often by pretending to represent trusted institutions, such as banks.
Nice!! :D
onetreehell (276) skrev:#273
Tror vi var flere der anmeldte dem..
Jeg skrev også til ekstrabladet, bt.dk og pol.dk, ingen af dem har dog svaret..
MiniatureZeus (278) skrev:onetreehell (276) skrev:#273
Klart at eb.dk ikke svarer, de har jo travlt med at Gage igen har været på toilet og at Kjær sidder og tegner om natten..
Bllets (279) skrev:MiniatureZeus (278) skrev:onetreehell (276) skrev:#273
Klart at eb.dk ikke svarer, de har jo travlt med at Gage igen har været på toilet og at Kjær sidder og tegner om natten..
Enig. BT er langt bedre.
Jeg faldt over en reklame i et tysk spilleblad(Computer Bild Spiele) http://www.randyrun.dk/
Så kom jeg til at tænke på om dette også er et brud på div. regler???
Så kom jeg til at tænke på om dette også er et brud på div. regler???
#281, de sælger sku også ting til diablo3
De ved endda hvad Diablo3 handler om:
De ved endda hvad Diablo3 handler om:
http://www.randyrun.dk/Diablo-3/Diablo-3-Gold:::7453_7454.html skrev:Med Diablo III handler det nu om: At være med helt fremme, fra starten af! Hvem der vil stille sig godt, henter sig så tidligt som muligt en fed startbonus til hans Diablo 3-character. Bunkevis af Diablo 3-gold! De bedste Diablo 3-items! Optimal forsyning af runes og charms til D3! Dermed sikrer du dig et forspring der ikke kan hentes. RandyRun er fra begyndelsen af din pålidelige Diablo 3-topleverandør af gold, items, runes og charms.
Lidt fra den anden side af TrustPilot Betal, eller lev med dårlige anmeldelser.
Do you like Phil Collins? I've been a big Genesis fan ever since the release of their 1980 album, Duke. Before that, I really didn't understand any of their work. Too artsy, too intellectual. It was on Duke where Phil Collins' presence became more apparent. I think Invisible Touch was the group's undisputed masterpiece. It's an epic meditation on intangibility. At the same time, it deepens and enriches the meaning of the preceding three albums. Christy, take off your robe. Listen to the brilliant ensemble playing of Banks, Collins and Rutherford. You can practically hear every nuance of every instrument. Sabrina, remove your dress. In terms of lyrical craftsmanship, the sheer songwriting, this album hits a new peak of professionalism. Sabrina, why don't you, uh, dance a little. Take the lyrics to Land of Confusion. In this song, Phil Collins addresses the problems of abusive political authority. In Too Deep is the most moving pop song of the 1980s, about monogamy and commitment. The song is extremely uplifting. Their lyrics are as positive and affirmative as anything I've heard in rock. Christy, get down on your knees so Sabrina can see your asshole. Phil Collins' solo career seems to be more commercial and therefore more satisfying, in a narrower way. Especially songs like In the Air Tonight and Against All Odds. Sabrina, don't just stare at it, eat it. But I also think Phil Collins works best within the confines of the group, than as a solo artist, and I stress the word artist. This is Sussudio, a great, great song, a personal favorite.
American Psycho - underholdende bog, meh film.
Og nu hvor vi alligevel taler om underholdende bøger og meh film; kan I ikke være søde at læse Trainspotting? I bliver glade for det i længden.
Og nu hvor vi alligevel taler om underholdende bøger og meh film; kan I ikke være søde at læse Trainspotting? I bliver glade for det i længden.
http://www.dr.dk/NU/player/#/dr2-tema-de-satiriske...
Interresant indslag om moderne dansk satire. God stille og rolig underholdning..
Der udover så har jeg aldrig personligt set hverken Lex og Klatten eller Drengene fra Angora som satire. Men de taler en god sag..
Tjek det hvis du har en halv time du ikke ved hvad du skal bruge til...
Interresant indslag om moderne dansk satire. God stille og rolig underholdning..
Der udover så har jeg aldrig personligt set hverken Lex og Klatten eller Drengene fra Angora som satire. Men de taler en god sag..
Tjek det hvis du har en halv time du ikke ved hvad du skal bruge til...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.