mboost-dp1
Dansk powerleveling WoW!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Wow-toons.dk
Wow-toons.dk er en ny dansk hjemmeside oprettet af professionelle danske powerlevelere.
www.wow-toons.dk
Priserne er billige, servicen i top. Der er nye account hver uge som bliver sat til salg, og vi sætter også Jeres accounts til salg for Jer.
Der bliver ydet support gennem live chat.
Mvh Wow-toons.dk
Wow-toons.dk er en ny dansk hjemmeside oprettet af professionelle danske powerlevelere.
www.wow-toons.dk
Priserne er billige, servicen i top. Der er nye account hver uge som bliver sat til salg, og vi sætter også Jeres accounts til salg for Jer.
Der bliver ydet support gennem live chat.
Mvh Wow-toons.dk
Bare fordi det er dansk tjener i jo nok de store penge på at rippe folk et par uger efter i er færdige med at levele characters for kunder.
I er en skamplet på wow-miljøet, og jeg håber der kommer en arrig kat forbi og kradser jeres testikler ud.
I er en skamplet på wow-miljøet, og jeg håber der kommer en arrig kat forbi og kradser jeres testikler ud.
Hvilket formål skulle vi have i at tage folks konti? Og de har altid muligheden for at få den tilbage da vi ikke kræver at få oplyst deres Cd-keys, eller deres secret question og answer, og derfor vil de altid have sikkerheden på deres side.
Vi mener at risikoen for ban er meget lille da der kun vil blive spillet på folks konti af en dansk ip og ikke en kinesisk.
Vi mener at risikoen for ban er meget lille da der kun vil blive spillet på folks konti af en dansk ip og ikke en kinesisk.
Har gjort Blizzard opmærksom på siden.
Organiseret brud på EULAen er nok grund nok til at de kan kræve siden lukket, specielt her i DK.
Organiseret brud på EULAen er nok grund nok til at de kan kræve siden lukket, specielt her i DK.
#4: "bla bla bla"
Alle ved jo at sider som jeres tjener penge på først at få et password af folk, og så senere rippe de accounts der stadigvæk har samme password, for slutteligt at sælge gold til jeres oprindelige kunder, uden at de har fattet at det i bund og grund er deres eget gold de køber tilbage.
Alle ved jo at sider som jeres tjener penge på først at få et password af folk, og så senere rippe de accounts der stadigvæk har samme password, for slutteligt at sælge gold til jeres oprindelige kunder, uden at de har fattet at det i bund og grund er deres eget gold de køber tilbage.
Jeg kan godt lide at Blizzard har lavet et spil, som er så kedeligt, at nogle mennesker har lyst til at betale andre, for at beskæftige sig med det, som essentielt burde være deres fritidsinteresse.
#8: Mange ting i WoW føles som "daily chores", netop for at folk er tvunget til at spille meget, eller komme bagud. Blizzard er ikke så dumme endda. :)
fevis (15) skrev:Virker ikke som du har helt styr på definitionen "at spamme".
Spam betyder spiced ham. Ordet spam bliver også brugt til at beskrive dét at folk skriver det samme irrelevante crap igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen oog igen og igen og igen og igen og igen, på vores allesammens herlige internet.
Nu er der mange forskellige mennesker der bruger internettet og derfor bliver udtryk, talemåder osv. brugt forskelligt, og "spam" har udviklet sig til at dække over rigtig mange ting.
I det her tilfælde synes jeg at krydret skinke er et godt udtryk til at beskrive #1's indlæg.
Hmm...
Det ser ikke ud som om der er oprettet virksomhed på adressen eller navnet, så mon Skat også skulle have en henvendelse?
Det ser ikke ud som om der er oprettet virksomhed på adressen eller navnet, så mon Skat også skulle have en henvendelse?
Jakob Jakobsen (18) skrev:Hmm...
Det ville nok være aktuelt, jo. :)
XorpiZ (20) skrev:Jakob Jakobsen (18) skrev:Hmm...
Det er vel kun aktuelt, hvis de har en omsætning på mere end 50.000 kr. - eller hvad grænsen nu ligger på.
Jeg mener du skal oprette virksomhed alligevel, dog skal du ikke indberette skat hvis du er under 50.000.
Comicom (25) skrev:XorpiZ (20) skrev:Jakob Jakobsen (18) skrev:Hmm...
Det er vel kun aktuelt, hvis de har en omsætning på mere end 50.000 kr. - eller hvad grænsen nu ligger på.
Jeg mener du skal oprette virksomhed alligevel, dog skal du ikke indberette skat hvis du er under 50.000.
Al indtægt du måtte have (undtagen gaver indtil 50.000 (så vidt jeg husker)) skal indberettes som B-skat. omsætter du for under 50.000 behøver du ikke at blive moms registreret. Man behøver ikke at registrere sig selv for at drive virksomhed. Man kan gøre det i CPR nummeret :)
buchi (27) skrev:Comicom (25) skrev:XorpiZ (20) skrev:Jakob Jakobsen (18) skrev:Hmm...
Al indtægt du måtte have (undtagen gaver indtil 50.000 (så vidt jeg husker)) skal indberettes som B-skat. omsætter du for under 50.000 behøver du ikke at blive moms registreret. Man behøver ikke at registrere sig selv for at drive virksomhed. Man kan gøre det i CPR nummeret :)
Men så skal man stadigvæk betale skat.. Det kan jo være at #1 har "glemt" det..
Vi takker for den meget omtale herinde :) I bidrager så dejligt på vores pagerank.
Har allerede chattet med 3 af Jer på chatten, i er nogle flinke fyre. Vi overvejer at lave kuponer til brugere på Newz.dk
Angående alle Jeres interessante spørgsmål vedrørende drift af virksomhed, så skulle der være styr på det, men det er rart at se så mange der er bekymrede på vores vegne.
Der er dog lige en ting. Kan se i hænger to personer ud her i tråden med navns nævnelse, hvor den ene har absolut intet med sagen at gøre. Det burde i måske fjerne.
Men anyway, i må hygge Jer.
Med venlig hilsen ham den anden :)
Har allerede chattet med 3 af Jer på chatten, i er nogle flinke fyre. Vi overvejer at lave kuponer til brugere på Newz.dk
Angående alle Jeres interessante spørgsmål vedrørende drift af virksomhed, så skulle der være styr på det, men det er rart at se så mange der er bekymrede på vores vegne.
Der er dog lige en ting. Kan se i hænger to personer ud her i tråden med navns nævnelse, hvor den ene har absolut intet med sagen at gøre. Det burde i måske fjerne.
fevis (29) skrev:Vi takker for den meget omtale herinde :) I bidrager så dejligt på vores pagerank.
http://www.wow-europe.com/en/legal/eula.html
Det kunne også være oven på hovedet..
Jeg har engang læst en bog om en muldvarp der havde det.. Den var fed.
Jeg har engang læst en bog om en muldvarp der havde det.. Den var fed.
Genial bog at give til små børn. NOT. Min niece på 3 år fik den i hendes børnehave i julegave. I flere uger gik hun rundt og snakkede om lort på hovedet.
Genial bog at give til små børn. NOT. Min niece på 3 år fik den i hendes børnehave i julegave. I flere uger gik hun rundt og snakkede om lort på hovedet.
paradise_lost (39) skrev:#36
Genial bog at give tit små børn. NOT.Min niece på 3 år fik den i hendes børnehave i julegave. I flere uger gik hun rundt og snakkede om lort på hovedet.
Det er faktisk lidt små-perverst, lidt ligesom denne bog: http://fortaellingen.dk/anmeldelse/bent-haller-h%C...
Bobx (42) skrev:Håber da godt nok folk gør sig dummer end de er, ellers kunne det var i skulle overveje livet godt og grundigt en ekstra gang..
newz.dk == liv
Jeg har også tit overvejet at sige mit job op for at at kunne spille WoW og sælge accounts.. Det ville bare være det fede liv med tonsvis af penge og damer... Jeg tror virkelig der er en fremtid indenfor det område!Bobx (42) skrev:Håber da godt nok folk gør sig dummer end de er, ellers kunne det var i skulle overveje livet godt og grundigt en ekstra gang..
OpenSourceCookieKid (41) skrev:paradise_lost (39) skrev:#36
Genial bog at give tit små børn. NOT.Min niece på 3 år fik den i hendes børnehave i julegave. I flere uger gik hun rundt og snakkede om lort på hovedet.
Det er faktisk lidt små-perverst, lidt ligesom denne bog: http://fortaellingen.dk/anmeldelse/bent-haller-h%C...
Pædagogik på højt plan! Er jeg den eneste der godt gad se filmatiseringer af de 2 bøger?
paradise_lost (46) skrev:OpenSourceCookieKid (41) skrev:paradise_lost (39) skrev:#36
Pædagogik på højt plan! Er jeg den eneste der godt gad se filmatiseringer af de 2 bøger?
Hel' klart!
Jeg synes deres kundeservice har meget lidt tålmodighed med langsomme folk som mig.
Hej <navn slettet - red.> aka bobx..
Du ser sød ud.. :-* ;-)
Og også hej til din fætter <navn slettet - red.> aka McLarsen..
Held og lykke med familie-foretagendet..
Med hensyn til jeres relation til Mikael, er jeg på bar bund, så jeg må bare tyde til min intuition og skyde på at han er Jeres sugar-daddy..
Du ser sød ud.. :-* ;-)
Og også hej til din fætter <navn slettet - red.> aka McLarsen..
Held og lykke med familie-foretagendet..
Med hensyn til jeres relation til Mikael, er jeg på bar bund, så jeg må bare tyde til min intuition og skyde på at han er Jeres sugar-daddy..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.