mboost-dp1

Dansk powerleveling WoW!

Gå til bund
Gravatar #1 - McLarsen
15. jan. 2011 21:01
Wow-toons.dk

Wow-toons.dk er en ny dansk hjemmeside oprettet af professionelle danske powerlevelere.

www.wow-toons.dk

Priserne er billige, servicen i top. Der er nye account hver uge som bliver sat til salg, og vi sætter også Jeres accounts til salg for Jer.

Der bliver ydet support gennem live chat.

Mvh Wow-toons.dk
Gravatar #2 - fjols
15. jan. 2011 21:13
Oprettet:
15. jan. 2011 21:53
Aktiveret:
15. jan. 2011 21:54

Du burde nok lige gøre opmærksom på hvilke riscisi der er involveret i at benytte jeres services.
Gravatar #3 - Faergemeister
15. jan. 2011 21:13
Bare fordi det er dansk tjener i jo nok de store penge på at rippe folk et par uger efter i er færdige med at levele characters for kunder.

I er en skamplet på wow-miljøet, og jeg håber der kommer en arrig kat forbi og kradser jeres testikler ud.
Gravatar #4 - McLarsen
15. jan. 2011 21:18
Hvilket formål skulle vi have i at tage folks konti? Og de har altid muligheden for at få den tilbage da vi ikke kræver at få oplyst deres Cd-keys, eller deres secret question og answer, og derfor vil de altid have sikkerheden på deres side.
Vi mener at risikoen for ban er meget lille da der kun vil blive spillet på folks konti af en dansk ip og ikke en kinesisk.
Gravatar #5 - Corholio
15. jan. 2011 21:23
*finder popcorn og cola'en frem*

Gad vide hvornår Terra kommer forbi?
Gravatar #6 - Jakob Jakobsen
15. jan. 2011 21:26
Har gjort Blizzard opmærksom på siden.
Organiseret brud på EULAen er nok grund nok til at de kan kræve siden lukket, specielt her i DK.
Gravatar #7 - Faergemeister
15. jan. 2011 21:58
#4: "bla bla bla"

Alle ved jo at sider som jeres tjener penge på først at få et password af folk, og så senere rippe de accounts der stadigvæk har samme password, for slutteligt at sælge gold til jeres oprindelige kunder, uden at de har fattet at det i bund og grund er deres eget gold de køber tilbage.
Gravatar #8 - noramskull
15. jan. 2011 22:20
Jeg kan godt lide at Blizzard har lavet et spil, som er så kedeligt, at nogle mennesker har lyst til at betale andre, for at beskæftige sig med det, som essentielt burde være deres fritidsinteresse.

Gravatar #9 - Faergemeister
15. jan. 2011 22:32
#8: Mange ting i WoW føles som "daily chores", netop for at folk er tvunget til at spille meget, eller komme bagud. Blizzard er ikke så dumme endda. :)
Gravatar #10 - Magten
15. jan. 2011 23:15
Jeg har heller aldrig fattet konceptet.. "Jeg vil gerne spille det her spil, men jeg betaler lige nogle andre for at spille det for mig"..

At nogen så er villige til at betale 1500 kr for en account er jo bare underligt..
Gravatar #11 - arne_v
15. jan. 2011 23:48

Betaler folk så mange penge for accounts?

Eller er det kun sælgere som tror at accounts er så meget værd?
Gravatar #12 - qed
15. jan. 2011 23:58
Nej, det er vist meget normalt. Jeg kender i hvert fald personligt to, som begge har givet omkring 2000 kr. for WoW accounts.
Gravatar #13 - holmen
16. jan. 2011 00:23
Hvornår blev leveling til en profession?

*powerleveling, excuse me.
Gravatar #14 - Chewy
16. jan. 2011 02:32
@4
Vi mener at risikoen for ban er meget lille da der kun vil blive spillet på folks konti af en dansk ip og ikke en kinesisk.

Og det var så lige indtil at i valgte at spamme på newz.dk.... Rookie mistake.. BIG TIME rookie mistake...
Gravatar #15 - fevis
16. jan. 2011 11:34
@14

Og det var så lige indtil at i valgte at spamme på newz.dk.... Rookie mistake.. BIG TIME rookie mistake...

1. Virker ikke som du har helt styr på definitionen "at spamme".

2. Et opslag på Newz.dk ændrer din IP fra dansk til kinesisk :S ??
Gravatar #16 - holmen
16. jan. 2011 11:41
fevis (15) skrev:
Virker ikke som du har helt styr på definitionen "at spamme".

Spam betyder spiced ham. Ordet spam bliver også brugt til at beskrive dét at folk skriver det samme irrelevante crap igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen oog igen og igen og igen og igen og igen, på vores allesammens herlige internet.

Nu er der mange forskellige mennesker der bruger internettet og derfor bliver udtryk, talemåder osv. brugt forskelligt, og "spam" har udviklet sig til at dække over rigtig mange ting.

I det her tilfælde synes jeg at krydret skinke er et godt udtryk til at beskrive #1's indlæg.
Gravatar #17 - arntc
16. jan. 2011 17:59
Hvis

<slettet - red.>

Selv har en WoW account, så bliver den nok snart bannet...
Gravatar #18 - Jakob Jakobsen
16. jan. 2011 18:16
Hmm...
Det ser ikke ud som om der er oprettet virksomhed på adressen eller navnet, så mon Skat også skulle have en henvendelse?
Gravatar #19 - OpenSourceCookieKid
16. jan. 2011 18:18
Jakob Jakobsen (18) skrev:
Hmm...
Det ser ikke ud som om der er oprettet virksomhed på adressen eller navnet, så mon Skat også skulle have en henvendelse?

Det ville nok være aktuelt, jo. :)

Gravatar #20 - XorpiZ
16. jan. 2011 18:24
Hmm...

Det er vel kun aktuelt, hvis de har en omsætning på mere end 50.000 kr. - eller hvad grænsen nu ligger på.
Gravatar #21 - Jakob Jakobsen
16. jan. 2011 18:25
Man skulle måske overveje at være lidt mere anonym, hvis man skal have succes med sådan et "firma".
1.
2.

Gravatar #22 - Slettet Bruger [1141838202]
16. jan. 2011 18:36

Han har Justin Bieber på sin musik liste >_<
Gravatar #23 - Magten
16. jan. 2011 18:38
Så kan det her vel næsten ikke være for sjov:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000274904441 skrev:
Aktiviteter og interesser
Andet
Roskilde Festival, Sidney Lee
Gravatar #24 - Jakob Jakobsen
16. jan. 2011 18:50
Hmm... det er ham her, der har oprettet annoncen på Gul & Gratis.
Gravatar #25 - Zeales
16. jan. 2011 18:57
XorpiZ (20) skrev:
Hmm...

Det er vel kun aktuelt, hvis de har en omsætning på mere end 50.000 kr. - eller hvad grænsen nu ligger på.

Jeg mener du skal oprette virksomhed alligevel, dog skal du ikke indberette skat hvis du er under 50.000.
Gravatar #26 - XorpiZ
16. jan. 2011 19:22

Det er moms, man skal indberette.

Arbejder man ved siden af, skal man blot oplyse b-indkomst.
Gravatar #27 - buchi
16. jan. 2011 20:26
Comicom (25) skrev:
XorpiZ (20) skrev:
Hmm...

Jeg mener du skal oprette virksomhed alligevel, dog skal du ikke indberette skat hvis du er under 50.000.

Al indtægt du måtte have (undtagen gaver indtil 50.000 (så vidt jeg husker)) skal indberettes som B-skat. omsætter du for under 50.000 behøver du ikke at blive moms registreret. Man behøver ikke at registrere sig selv for at drive virksomhed. Man kan gøre det i CPR nummeret :)
Gravatar #28 - MiniatureZeus
16. jan. 2011 21:01
buchi (27) skrev:
Comicom (25) skrev:
XorpiZ (20) skrev:
Hmm...

Al indtægt du måtte have (undtagen gaver indtil 50.000 (så vidt jeg husker)) skal indberettes som B-skat. omsætter du for under 50.000 behøver du ikke at blive moms registreret. Man behøver ikke at registrere sig selv for at drive virksomhed. Man kan gøre det i CPR nummeret :)

Men så skal man stadigvæk betale skat.. Det kan jo være at #1 har "glemt" det..
Gravatar #29 - fevis
16. jan. 2011 21:06
Vi takker for den meget omtale herinde :) I bidrager så dejligt på vores pagerank.

Har allerede chattet med 3 af Jer på chatten, i er nogle flinke fyre. Vi overvejer at lave kuponer til brugere på Newz.dk

Angående alle Jeres interessante spørgsmål vedrørende drift af virksomhed, så skulle der være styr på det, men det er rart at se så mange der er bekymrede på vores vegne.

Der er dog lige en ting. Kan se i hænger to personer ud her i tråden med navns nævnelse, hvor den ene har absolut intet med sagen at gøre. Det burde i måske fjerne.

Men anyway, i må hygge Jer.

Med venlig hilsen ham den anden :)
Gravatar #30 - gnаrfsan
16. jan. 2011 21:08
fevis (29) skrev:
Det burde i måske fjerne.

Mikael har også brug for lidt opmærksomhed...
Gravatar #31 - OpenSourceCookieKid
16. jan. 2011 21:17
fevis (29) skrev:
Vi takker for den meget omtale herinde :) I bidrager så dejligt på vores pagerank.

Har allerede chattet med 3 af Jer på chatten, i er nogle flinke fyre. Vi overvejer at lave kuponer til brugere på Newz.dk

Angående alle Jeres interessante spørgsmål vedrørende drift af virksomhed, så skulle der være styr på det, men det er rart at se så mange der er bekymrede på vores vegne.

Der er dog lige en ting. Kan se i hænger to personer ud her i tråden med navns nævnelse, hvor den ene har absolut intet med sagen at gøre. Det burde i måske fjerne.

Men anyway, i må hygge Jer.

Med venlig hilsen ham den anden :)

http://www.wow-europe.com/en/legal/eula.html
Gravatar #32 - Magten
16. jan. 2011 21:21
fevis (29) skrev:
Vi takker for den meget omtale herinde :)
Lige et spørgsmål: Synes du selv det er en fed måde at drive forretning på, at spamme tilfældige fora med jeres lort?
Gravatar #33 - Bobx
16. jan. 2011 21:24
Lige et spørgsmål: Synes du selv det er en fed måde at drive forretning på, at spamme tilfældige fora med jeres lort?

Synes du det er fedt at have lort i hovedet ?
Gravatar #34 - fjols
16. jan. 2011 21:26
Snakker vi inden i hovedet eller bare i ansigtet?
Gravatar #35 - Bobx
16. jan. 2011 21:27
Siger spørgsmålet ikke sig selv, da ordet "Hoved" kommer ind i sætningen ? Og ikke ansigtet.
Gravatar #36 - tazimn
16. jan. 2011 21:28
Det kunne også være oven på hovedet..

Jeg har engang læst en bog om en muldvarp der havde det.. Den var fed.
Gravatar #37 - fjols
16. jan. 2011 21:28
Jeg undrer mig bare over hvordan man får lort ind i hovedet?
Har man det så inde i munden eller i ørerne? Jeg kan ikke lige se andre muligheder.
Beklager hvis jeg spørger lidt dumt.
Gravatar #38 - Magten
16. jan. 2011 21:30
Bobx (33) skrev:
Synes du det er fedt at have lort i hovedet ?
Hej Simon! Velkommen til legen.
Gravatar #39 - paradise_lost

Genial bog at give til små børn. NOT. Min niece på 3 år fik den i hendes børnehave i julegave. I flere uger gik hun rundt og snakkede om lort på hovedet.
Gravatar #40 - tazimn

I hele hovedet fortæller jo at det er ansigtet, så det er ikke implicit at det er inden i hovedet, at du mener..
Gravatar #41 - OpenSourceCookieKid
16. jan. 2011 21:32
paradise_lost (39) skrev:

Genial bog at give tit små børn. NOT.Min niece på 3 år fik den i hendes børnehave i julegave. I flere uger gik hun rundt og snakkede om lort på hovedet.

Det er faktisk lidt små-perverst, lidt ligesom denne bog: http://fortaellingen.dk/anmeldelse/bent-haller-h%C...

Gravatar #42 - Bobx
16. jan. 2011 21:32
Håber da godt nok folk gør sig dummer end de er, ellers kunne det var i skulle overveje livet godt og grundigt en ekstra gang..
Gravatar #43 - MiniatureZeus
16. jan. 2011 21:33
Bobx (42) skrev:
Håber da godt nok folk gør sig dummer end de er, ellers kunne det var i skulle overveje livet godt og grundigt en ekstra gang..

newz.dk == liv
Gravatar #44 - Magten
16. jan. 2011 21:35
Bobx (42) skrev:
Jeg har også tit overvejet at sige mit job op for at at kunne spille WoW og sælge accounts.. Det ville bare være det fede liv med tonsvis af penge og damer... Jeg tror virkelig der er en fremtid indenfor det område!
Gravatar #45 - fjols
16. jan. 2011 21:36
#42: Jeg beklager hvis mit dumme spørgsmål fornærmede dig. Man kunne jo så fristes til at spørge dig om hvordan det er at have lort i hovedet?
Det kunne være der er flere der er lige så dumme som mig der gerne vil vide det.
Gravatar #46 - paradise_lost
16. jan. 2011 21:36
OpenSourceCookieKid (41) skrev:

Genial bog at give tit små børn. NOT.Min niece på 3 år fik den i hendes børnehave i julegave. I flere uger gik hun rundt og snakkede om lort på hovedet.

Det er faktisk lidt små-perverst, lidt ligesom denne bog: http://fortaellingen.dk/anmeldelse/bent-haller-h%C...

Pædagogik på højt plan! Er jeg den eneste der godt gad se filmatiseringer af de 2 bøger?
Gravatar #47 - OpenSourceCookieKid
16. jan. 2011 21:41
paradise_lost (46) skrev:
OpenSourceCookieKid (41) skrev:

Pædagogik på højt plan! Er jeg den eneste der godt gad se filmatiseringer af de 2 bøger?

Hel' klart!
Gravatar #48 - fjols
16. jan. 2011 21:59
Jeg synes deres kundeservice har meget lidt tålmodighed med langsomme folk som mig.
Gravatar #49 - tazimn
16. jan. 2011 22:01
Hej <navn slettet - red.> aka bobx..

Du ser sød ud.. :-* ;-)

Og også hej til din fætter <navn slettet - red.> aka McLarsen..

Held og lykke med familie-foretagendet..

Med hensyn til jeres relation til Mikael, er jeg på bar bund, så jeg må bare tyde til min intuition og skyde på at han er Jeres sugar-daddy..
Gravatar #50 - Bobx
16. jan. 2011 22:06
Nej nej nej....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login