mboost-dp1
Dansk powerleveling WoW!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
fjols (48) skrev:Jeg synes deres kundeservice har meget lidt tålmodighed med langsomme folk som mig.
Kundeservicen er lidt ussel.
Hvis det virkelig er ham så burde han sgu hellere tage og holde sig til fodbolden, det lader til at han har en fremtid der..tazimn (49) skrev:Og også hej til din fætter <navn slettet - red.> aka McLarsen..
Hvordan fandt du dem? Synes ikke mine mange google søgninger har givet pote :(
@15
Og der definerede du lige begrebet "at være blank"....
Men lad os tage den bare for Prins Knud...
1.
At denne tråd er ren spam er der ingen tvivl om, hvis du dog stadig skulle være i tvivl, så læs resten af tråden og evt. spørg nogle af de andre brugere her fra siden... WoW salgstråde har været anset som spam de sidste 3 års tid...
2.
Jebus..... Jeg ved godt at det kan være svært, og at det muligvis også gør ondt, men det er altså tilladt at tænke sig om engang imellem.. Hvis du ikke selv kan regne den ud, så tror jeg ærligt talt ikke at det vil være muligt at forklare det for dig.. Prøv evt. at tilføje mere lort til dit hoved, og se om det hjælper...
1. Virker ikke som du har helt styr på definitionen "at spamme".
2. Et opslag på Newz.dk ændrer din IP fra dansk til kinesisk :S ??
Og der definerede du lige begrebet "at være blank"....
Men lad os tage den bare for Prins Knud...
1.
At denne tråd er ren spam er der ingen tvivl om, hvis du dog stadig skulle være i tvivl, så læs resten af tråden og evt. spørg nogle af de andre brugere her fra siden... WoW salgstråde har været anset som spam de sidste 3 års tid...
2.
Jebus..... Jeg ved godt at det kan være svært, og at det muligvis også gør ondt, men det er altså tilladt at tænke sig om engang imellem.. Hvis du ikke selv kan regne den ud, så tror jeg ærligt talt ikke at det vil være muligt at forklare det for dig.. Prøv evt. at tilføje mere lort til dit hoved, og se om det hjælper...
Magten (52) skrev:Hvis det virkelig er ham så burde han sgu hellere tage og holde sig til fodbolden, det lader til at han har en fremtid der..
Hvordan fandt du dem? Synes ikke mine mange google søgninger har givet pote :(
Jeg startede en søgning på site: wow-toons.dk <navn slettet - red.>
Det første link fra hol.dk, fortæller at han hedder <navn slettet - red.>.
Derefter gik jeg udfra at han kendte Marc og at de måske var i familie.. Derfor søgte jeg på <navn slettet - red.>
Google foreslår marco istedet, så jeg tænkte: "Why not!?"
Jeg ændrede søgningen til <navn slettet - red.>
Den netlog side som kommer frem i søgeresultatet, fortæller at <navn slettet - red.> og <navn slettet - red.> er fætre.. og at <navn slettet - red.> kommer fra Videbæk.
En simpel søgning på <navn slettet - red.>, tildelte mig en herlighed af billeder..
Tak Google.. jeg er dig evigt taknemmelig..
Welcome to this nights edition of Newz.dk..
In this segment we will take a look back at some at the old timie antics of our old friend Anelguso..
We will also find time to look at a new way of creating an inefficient World of Warcraft scam. And it appears that we at long last have another World of Warcraft salestread. All this and more, after these brieft words from our sponsors...
In this segment we will take a look back at some at the old timie antics of our old friend Anelguso..
We will also find time to look at a new way of creating an inefficient World of Warcraft scam. And it appears that we at long last have another World of Warcraft salestread. All this and more, after these brieft words from our sponsors...
Jeg synes da det er utroligt, at i har været så dygtige til at finde en <navn slettet - red.>, og en <navn slettet - red.> ud fra en tilfældig søgning på google. Derefter så at antage det er os, fordi der er jo ingen andre der hedder det i Danmark? Anyways, jeg kan da kun more mig lidt over det.
Med hensyn til jeg evindelig qq over vi scammer folk, det kunne vel ikke skyldes i har købt guld/powerleveling et andet sted før? Og så blev scammet? I så fald er jeg da ked af at høre det.
Men vi har da allerede lavet et par odrer, og endda fået ros for det.
Og nej, det er ikke et "arbejde" for os, nærmere en fritids hobby vi tjener lidt penge på.
Og er da sikker på at "<navn slettet - red.>" Og "<navn slettet - red.>" i har fundet frem, nok skal undrer sig lidt, når du finder ud af de er blevet nævnt herinde af den fantastiske kloge person som kunne finde ud af at google. Men lad det nu være op til den enkelte person som gjorde det.
Og i kan bare svine mig til lige så meget som det lyster, for jeg kommer ikke herind igen og bruger min tid på at læse jeres højt intelligente post's.
"Never argue with in idiot, he'll just drag you down to he's level and beat you with expirience"
Med hensyn til jeg evindelig qq over vi scammer folk, det kunne vel ikke skyldes i har købt guld/powerleveling et andet sted før? Og så blev scammet? I så fald er jeg da ked af at høre det.
Men vi har da allerede lavet et par odrer, og endda fået ros for det.
Og nej, det er ikke et "arbejde" for os, nærmere en fritids hobby vi tjener lidt penge på.
Og er da sikker på at "<navn slettet - red.>" Og "<navn slettet - red.>" i har fundet frem, nok skal undrer sig lidt, når du finder ud af de er blevet nævnt herinde af den fantastiske kloge person som kunne finde ud af at google. Men lad det nu være op til den enkelte person som gjorde det.
Og i kan bare svine mig til lige så meget som det lyster, for jeg kommer ikke herind igen og bruger min tid på at læse jeres højt intelligente post's.
"Never argue with in idiot, he'll just drag you down to he's level and beat you with expirience"
Jeg håber fældrene til børnene bag dette WoW-site skammer sig over de dårlige dansk-færdigheder deres børn viser i denne tråd, såvel som gennem deres support-chat. :P
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&q...
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!
Domænenavn: wow-toons.dk
DNS: wow-toons.dk
Status: Aktivt
Oprettet: 12. januar 2011
Registrant:
Bruger-id: <slettet - red.>
Navn: <navn slettet - red.>
Adresse: <slettet - red.>
Postnr. & By: <slettet - red.>
Land: Danmark
Telefonnummer: <slettet - red.>
Fuldmægtig:
Postnr. & By: <navn slettet - red.>
Navneserver:
ns1.unoeuro.com UA1074-DK
ns2.unoeuro.com UA1074-DK
ns3.unoeuro.com UA1074-DK
holmen (68) skrev:https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=wow-toons.dk&submit=S%F8g
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!Domænenavn: wow-toons.dk
Registrant:
Telefonnummer: <navn slettet - red.>
Fuldmægtig:
Navneserver:
Old newz.. Kom ind i kampen.. ;-)
tazimn (69) skrev:holmen (68) skrev:https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=wow-toons.dk&submit=S%F8g
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!Domænenavn: wow-toons.dk
Registrant:
Navn: <slettet - red.>
Fuldmægtig:
Navn: <slettet - red.>
Navneserver:
Old newz.. Kom ind i kampen.. ;-)
Jeg har så sjældent anledning til at skrive "VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!", så lad mig nu få den her. Så bliver jeg glad.
Spørgsmål...
Jeg syntes til forskel fra alle andre, at i lyder helt troværdige, og kunne muligvis har interesse i at give min account, med tilhørende kodeord og andet gøgl over til jer, sammen med en masse penge.
Derefter så vender jeg mig bare om, og i gør bare jeres arbejde. Bare stik din hårdt i ryggen på mig. Og i skal slet ikke tænke på mit ve og vel.
Men lad nu være med at sende nøgen billeder af jer selv til mine kvindelige venner i WoW, det gjorde den sidste "vinder" der nakkede min bruger... Fucking kineser... (IP Tracket til Kina).
Anyway.. Selvom jeg stadig tror på jer, så skal i da have et held og lykke, håber i går konkurs og finder fred med smerte..
Jeg syntes til forskel fra alle andre, at i lyder helt troværdige, og kunne muligvis har interesse i at give min account, med tilhørende kodeord og andet gøgl over til jer, sammen med en masse penge.
Derefter så vender jeg mig bare om, og i gør bare jeres arbejde. Bare stik din hårdt i ryggen på mig. Og i skal slet ikke tænke på mit ve og vel.
Men lad nu være med at sende nøgen billeder af jer selv til mine kvindelige venner i WoW, det gjorde den sidste "vinder" der nakkede min bruger... Fucking kineser... (IP Tracket til Kina).
Anyway.. Selvom jeg stadig tror på jer, så skal i da have et held og lykke, håber i går konkurs og finder fred med smerte..
Alle burde gå ind og bruge lidt af deres tid, som en måde de kan afbetale på den gratis reklame herinde fra.
Gå ind på siden, snak lidt ang. Priser og andet spændende, vind og vejr - Så kan man jo altid slutte af med en variation af "Lort i hovedet" og se reaktionen :)
Gå ind på siden, snak lidt ang. Priser og andet spændende, vind og vejr - Så kan man jo altid slutte af med en variation af "Lort i hovedet" og se reaktionen :)
gnarfsan (76) skrev:Jeg synes ikke at jeg kan finde CVR nummeret på siden... ;-)
Hvis man skal konkurrere med kineserne, så er man nødt til at snyde med både moms og skat.
fjols (48) skrev:Jeg synes deres kundeservice har meget lidt tålmodighed med langsomme folk som mig.
Jeg er SÅ enig! Jeg nåede ikke engang til delen omkring lort i hovedet inden han blevet pissed?!
Øv
Hej Newz folk
Kan se mange af Jer stadig er bekymret for, om driften af siden overholder gældende regler. I er endda så søde, at i kommer ind i chatten og gør os opmærksom på Jeres bekymringer :)
Men som jeg har nævnt en gang tidligere, så er der styr på alle regler. Både angående CVR-nummer, betaling af skat/moms osv.
Hvis i stadig er bekymret på vores vegne, så vil jeg anbefale Jer selv at undersøge emnet. I kan finde alt information i skal bruge på Skat.dk.
Med venlig hilsen Mikael
Kan se mange af Jer stadig er bekymret for, om driften af siden overholder gældende regler. I er endda så søde, at i kommer ind i chatten og gør os opmærksom på Jeres bekymringer :)
Men som jeg har nævnt en gang tidligere, så er der styr på alle regler. Både angående CVR-nummer, betaling af skat/moms osv.
Hvis i stadig er bekymret på vores vegne, så vil jeg anbefale Jer selv at undersøge emnet. I kan finde alt information i skal bruge på Skat.dk.
Med venlig hilsen Mikael
Hej Mikael.
I har helt styr på det?
I har helt styr på det?
http://www.startvaekst.dk/regler-for-hjemmesider skrev:Kontaktoplysninger
Din virksomheds hjemmeside skal som minimum oplyse virksomhedens fulde registrerede navn, forretningsadresse, postadresse (hvis forskellig fra en oplyst forretningsadresse), e-mailadresse og CVR-nummer (se Det Centrale Virksomhedsregister). Er din virksomhed et anpartsselskab eller aktieselskab, så skal hjemstedsadressen, dvs. den registrerede adresse, også oplyses (hvis forskellig fra en oplyst forretnings- eller postadresse).
@ 80
Ja. Da der ikke er tale om en momsregistreret virksomhed, gælder det du nævner i din citation desværre ikke.
Igen vil jeg opfordre folk som finder skatteret interessant, at tage et kursus inden for faget, eventuelt læse en bog omkring emnet. Jeg har desværre ikke tiden til at svare på alle spørgsmål herinde, selvom jeg ville ønske jeg havde :)
Hej Mikael.
I har helt styr på det?
Ja. Da der ikke er tale om en momsregistreret virksomhed, gælder det du nævner i din citation desværre ikke.
Igen vil jeg opfordre folk som finder skatteret interessant, at tage et kursus inden for faget, eventuelt læse en bog omkring emnet. Jeg har desværre ikke tiden til at svare på alle spørgsmål herinde, selvom jeg ville ønske jeg havde :)
Okay forfra:mELIeha (84) skrev:Fevis, er der en måde hvorpå i kan reklamere for newz.dk, og eventuelt også andre interesserede på jeres side, gratis?
Ligesom i søger reklame her på siden udenom det normale reklamesystem?
Følg den her: http://goggles.sneakygcr.net/
På deres forside..
Ved ikke hvordan jeg fik google ind det :P
tazimn (95) skrev:Hvad kan jeg sige.. Stol aldrig på billeder fra én som har både GIMP og Paint.net fatgjort til sin proceslinie..
Come on.. Indrøm at scammen var sjov, og at du fik lidt sved på panden..
:D
Se eventuelt min rettelse til indlæg #90..
Det er et base 16-tal, ikke? Kan du ikke lige henvise til en converter, så jeg kan læse, hvad du skriver?
Jeg er ved at dø af nysgerrighed og er alt for træt til at få det til at fungere med de converters, som jeg har fundet.
On topic: 7 ud af 5 kokkehuer herfra fra det stunt!
vandfarve (96) skrev:tazimn (95) skrev:Hvad kan jeg sige.. Stol aldrig på billeder fra én som har både GIMP og Paint.net fatgjort til sin proceslinie..
Come on.. Indrøm at scammen var sjov, og at du fik lidt sved på panden..
:D
Se eventuelt min rettelse til indlæg #90..
Det er et base 16-tal, ikke? Kan du ikke lige henvise til en converter, så jeg kan læse, hvad du skriver?
Jeg er ved at dø af nysgerrighed og er alt for træt til at få det til at fungere med de converters, som jeg har fundet.
On topic: 7 ud af 5 kokkehuer herfra fra det stunt!
Jeg kender ikke til en converter.. Jeg læser og skriver HEX som var det Pixie-bøger..
Spøg til side..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.