mboost-dp1

Dansk powerleveling WoW!

Gå til bund
Gravatar #201 - xXgmzorXx
26. jan. 2011 20:27
Nu har de selvfølgelig lagt TrustPilot ind i deres hjemmeside, fordi det er lykkedes dem at opnå 4 stjerner. Det mærkelige er at der kun er én anmeldelse, og anmelderen er "Jacob". Jacob har kun anmeldt 1 hjemmeside (wow-toons.dk), og det ser ud til at han har oprettet brugeren bare for at bedømme wow-toons.dk, hvilket virker lidt mistænksomt. Og som #153 skriver:

KaW (153) skrev:
Hvordan kan de allerede nå at levere?

Det kan de heller ikke. Efter DK Hostmaster er hjemmesiden oprettet
den 12. januar 2011. TrustPilot anmeldelsen er blevet skrevet ind den 17. januar 2011, hvilket vil sige at Wow-toons.dk skal gå i gang med at "powerlevele" brugerens character, fra 1-85 med det samme.
Efter noget research har jeg fundet ud af at rekorden i hurtigst leveling er:
http://news.mmosite.com/content/2008-03-11/20080311194902389.shtml skrev:
1-60: 1 day, 2 hours and 50 minutes
60-70: 16 hours and 49 minutes
1-70: 1 day, 19 hours and 39 minutes

3 dage og 15,3 timer.

For at komme fra level 1-70 skal man få 10.140.700 XP.
For at komme fra level 70-80 skal man få 15.965.800 XP.
For at komme fra level 80-85 skal man få 22.180.300 XP.
Totalt XP for 70-85: 38.146.100 XP.
Så hvis 1-70 tager 3 dage og 15 timer, så skal 70-85 nok tage lige så lang tid. Heraf kan jeg konkludere at det er umuligt for wow-toons.dk at udføre det på kun 5 dage, hvis det tager en uge på rekordtid.
Gravatar #202 - Faergemeister
26. jan. 2011 20:52
#201: Men for hver expansion skal man have mindre exp for at komme fra level X til level Y, så du kan ikke bruge de gamle rekorder for alt inden lvl 80 til noget.
Gravatar #203 - MiniatureZeus
26. jan. 2011 20:56
Så fik Line lige en mail igen.
Gravatar #204 - vandfarve
26. jan. 2011 20:58
MiniatureZeus (203) skrev:
Så fik Line lige en mail igen.

For shizzle, min neger, så smid os da nogle screendumps, så vi kan følge mig.

Mit røvhul klør så meget af spænding, at jeg snart ikke kan holde det ud.
Gravatar #205 - Ronson ⅍
26. jan. 2011 21:07
Line er en sæk. Jeg fik også nogle mails da jeg bedømte en anden butik, de ville have et ordrenummer så de kunne se jeg havde handlet der.

Man må åbenbart kun bedømme butikker efter/når man har handlet det og kun hvis det var en positiv oplevelse.
Gravatar #206 - xXgmzorXx
26. jan. 2011 21:19
OFFTOPIC:

[CAPS LOCK] HVOR ER HUEN!? [/CAPS LOCK]
Gravatar #207 - Sand.
26. jan. 2011 21:34
På siden her: trustpilots trustpilot, kan man læse en, der har skrevet følgende:
Niklas Pedersen:
Line, det er en sød historie, den holder bare ikke med virkligheden. Faktum er at virksomhederne selv kan få fjernet dårlige anmeldelser, så længe de betaler for at være kunde hos jer. Kontakter man jeres sælgere som et firma med dårlig rating på jeres side, så bruges fjernelse af dårlige anmeldelser som det første salgs argument. Dette er egen førstehånds erfaring.

Det lyder da ikke som om, at de tager kunderne særlig alvorligt og istedet bare fokuserer mest på profitten. Det ødelægger hele ideen med deres side, da det netop kun er noget værd for forbrugeren, hvis kommentarerne ikke er redigeret eller sorteret, til fordel for enten den ene, eller den anden part -.-
Gravatar #208 - Ronson ⅍
26. jan. 2011 21:36
Ja altså, I har det ikke fra mig, men Line er terras kæreste.
Gravatar #209 - vandfarve
26. jan. 2011 21:40
MartinSand (207) skrev:
Det lyder da ikke som om, at de tager kunderne særlig alvorligt og istedet bare fokuserer mest på profitten. Det ødelægger hele ideen med deres side, da det netop kun er noget værd for forbrugeren, hvis kommentarerne ikke er redigeret eller sorteret, til fordel for enten den ene, eller den anden part -.-

Intet ondt, det selvfølgelig altid rart at kunne få dokumentation på sine påstande og alt muligt lækkert, men...

Kommer det overhovedet bag på nogen what-so-fucking-ever, at trustpilot.dk ikke er til at stole på?!

Hånden op, jer, der troede, at trustpilot.dk var et validt site. Er der nogen?
Gravatar #210 - vandfarve
26. jan. 2011 21:41
Ronson (208) skrev:
Ja altså, I det ikke fra mig, men Line er terras kæreste.

Fuck! Hvem må jeg så citere, når jeg kontakter EB's stikkerlinje?
Gravatar #211 - markjensen
26. jan. 2011 21:43
#208 Jeg tror du et ord

Edit: nå, du fandt ud af det. GLEM HVAD JEG SAGDE
Gravatar #212 - Ronson ⅍
26. jan. 2011 21:44
Hvis du kan love det kommer på forsiden kan du da godt smide mit navn.

#211: Way ahead of you
Gravatar #213 - onetreehell
26. jan. 2011 21:47
Jeg troede egentlig det var nogenlunde validt. Men jeg er også naiv. :/
Gravatar #214 - vandfarve
26. jan. 2011 22:16
onetreehell (213) skrev:
Jeg troede egentlig det var nogenlunde validt. Men jeg er også naiv. :/

Point taken!

Men om så selveste Steve Jobs var idemanden bag siden, så ville jeg ikke tro på dem. Det lugter bare langt væk af lettjente penge.

Tid til Anonymous og/eller DDoS?
Gravatar #215 - Chewy
26. jan. 2011 23:21
§ 3. Vildledning

Hvad gælder?

Markedsføringslovens § 3 indeholder regler om vildledning. Ifølge bestemmelsen må erhvervsdrivende ikke vildlede eller udelade oplysninger i markedsføringen, som er væsentlige for vurderingen af tilbuddet.

Ifølge markedsføringslovens § 3 skal en erhvervsdrivendes annoncer, pjecer, reklamer og øvrige markedsføringsmateriale være korrekt udformet. Markedsføringen må derfor ikke være vildledende eller mangle oplysninger, som har betydning for forbrugerens vurdering af tilbuddet.

Der må heller ikke anvendes fremgangsmåder eller forretningsmetoder, som kan være vildledende eller utilbørlige/urimelige over for forbrugere og andre erhvervsdrivende.

Markedsføringen skal i det hele taget være korrekt, hæderlig og sandfærdig, og de erhvervsdrivende skal optræde loyalt og ærligt.

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praks...

Når de så samtidig skriver følgende på deres side:

Wow-toons.dk henvender sig specielt mod danske kunder, og kan derfor garantere 100% sikkerhed omkring din konto.

Hvilket vi alle ved er umuligt at love

samt tilbbyder en mere sikker løsning (brug af danske IP'er).

Igen, danske IP adresser er ikke lig med sikkerhed

Hvis du vælger os, kan vi garantere at du ikke fortryder det.

http://wow-toons.dk/

Q: Overtræder jeg nogle love ved at benytte mig af Jeres services?
A: Både nej og ja. Som vi skriver i vores "Vilkår og betingelser" overtræder du Blizzards EULA ved at benytte vores services. Du overtræder derimod ikke dansk lovgivning og kan ikke blive straffet af den danske stat. Derimod kan Blizzard Entertainment vælge at suspendere eller lukke din konto, hvis de bliver opmærksom på brud af EULA'en.

Q: Hvad sker der hvis min konto bliver lukket mens i har adgang til den?
A: Som nævnt i vores "Vilkår og betingelser" påtager vi os ikke ansvaret, hvis der skulle ske din konto noget under forløbet.

http://wow-toons.dk/index.php?option=com_content&a...

Ovenstående set i sammen med det der står på forsiden. Vil jeg mene er ret så misvisende...
På forsiden siger de 100% sikkerhed.
I FAQ'en siger de fuck dig, tough luck...

Derudover mener jeg at de sager omhandlende om hvorvidt man må sælge sin karakter har været i forbindelse med privat personer.
Det kan godt være at den rette instans ser anderledes på det når det er kommercielt...
Gravatar #216 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
27. jan. 2011 01:23
vandfarve (214) skrev:
Tid til Anonymous og/eller DDoS?

Hvis vi snakker om wow-toons.dk - gerne! Intet fryder mig mere end at se nogle wow-gold-scammers gå ned med nakken :P Tøhø..

I'm in!
Gravatar #217 - KaW
27. jan. 2011 05:20
vandfarve (209) skrev:
Intet ondt, det selvfølgelig altid rart at kunne få dokumentation på sine påstande og alt muligt lækkert, men...

Kommer det overhovedet bag på nogen what-so-fucking-ever, at trustpilot.dk ikke er til at stole på?!

Hånden op, jer, der troede, at trustpilot.dk var et validt site. Er der nogen?

Jeg troede faktisk ikke der var så megen moderering til firmaernes fordel. Men jeg kan måske godt se jeg var lidt naiv. Jeg havde faktisk høje tanker om TrustPilot inden denne historie.
Gravatar #218 - Bllets
27. jan. 2011 06:23
KaW (217) skrev:
Jeg troede faktisk ikke der var så megen moderering til firmaernes fordel. Men jeg kan måske godt se jeg var lidt naiv. Jeg havde faktisk høje tanker om TrustPilot inden denne historie.

Skal du ikke tage dig af, vi andre havde også høje tanker om deres fuskeri inden denne historie.

Så det er jo næsten det samme :)
Gravatar #219 - MiniatureZeus
27. jan. 2011 08:25
Line! skrev:
Hej Daniel

Hvis I vil tage kampen op mod Wow-toons hvilket jeg kan høre I meget gerne vil, så skal det være inden for de regler, der er de steder hvor I ønsker at tage kampen op.

Vi er ikke en forum-side. Vi kan blive underlagt advokater og i sidste ende skulle kunne dokumentere en anmeldelses indhold i retten. Derfor har vi de regler vi har og derfor skal man have handlet hos en virksomhed for at anmelde, da det ellers lige så vel kunne være en konkurrent, der anmeldte.

Og hvis I vil tage kampen op via Trustpilot, skal anmeldelser komme fra folk, der har handlet hos virksomheden

I må som sagt gerne smide medieartikler op og vi er ikke herrer over om I aktivt søger at lede efter folk, der har handlet hos virksomheden

Men vi har ikke et lovmæssigt eller et public-service krav om at lave journalistisk og juristisk gravearbejde i alle vores virksomheder.

Det har vi på ingen måde ressourcerne til! Derfor, hvis I vil have dem undersøgt så henvend jer til de rette myndigheder

Såfremt en afgørelse træffes vil vi hellere end gerne se, om vi kan få indopereret en "advarsel" eller andet, til at understøtte det som myndighederne finder frem til

Bring out the guns, boys!
The game is on..
Gravatar #220 - terracide
27. jan. 2011 09:44
Ronson (208) skrev:
Ja altså, I har det ikke fra mig, men Line er terras kæreste.

Forkert navn, men jeg er vant til løgne fra dig af :)
Gravatar #221 - praktikant muffe AKA pewbe
27. jan. 2011 09:56
terracide (220) skrev:
Forkert navn, men jeg er vant til løgne fra dig af :)

Line er da næsten det samme som Lise? :P
Gravatar #222 - terracide
27. jan. 2011 09:58
pewbe (221) skrev:
Line er da næsten det samme som Lise? :P

Og?
Gravatar #223 - Daniel-Dane
27. jan. 2011 10:03
terracide (222) skrev:
Og?
Og er da næsten det samme som vov. :P
Gravatar #224 - Systran
27. jan. 2011 10:07
MiniatureZeus (219) skrev:
Line! skrev:
Hej Daniel

Hvis I vil tage kampen op mod Wow-toons hvilket jeg kan høre I meget gerne vil, så skal det være inden for de regler, der er de steder hvor I ønsker at tage kampen op.

Vi er ikke en forum-side. Vi kan blive underlagt advokater og i sidste ende skulle kunne dokumentere en anmeldelses indhold i retten. Derfor har vi de regler vi har og derfor skal man have handlet hos en virksomhed for at anmelde, da det ellers lige så vel kunne være en konkurrent, der anmeldte.

Og hvis I vil tage kampen op via Trustpilot, skal anmeldelser komme fra folk, der har handlet hos virksomheden

I må som sagt gerne smide medieartikler op og vi er ikke herrer over om I aktivt søger at lede efter folk, der har handlet hos virksomheden

Men vi har ikke et lovmæssigt eller et public-service krav om at lave journalistisk og juristisk gravearbejde i alle vores virksomheder.

Det har vi på ingen måde ressourcerne til! Derfor, hvis I vil have dem undersøgt så henvend jer til de rette myndigheder

Såfremt en afgørelse træffes vil vi hellere end gerne se, om vi kan få indopereret en "advarsel" eller andet, til at understøtte det som myndighederne finder frem til

Bring out the guns, boys!
The game is on..

Skal vi skrive en nyhed? Så kan det da være, at newz en sjælden gang har en original nyhed, i stedet for en omskrevet kilde :)
Gravatar #225 - Daniel-Dane
27. jan. 2011 10:09
Det bliver nok nærmere en dybdegående artikel.
Gravatar #226 - LinguaIgnota
27. jan. 2011 10:12
Liderlige Lise fra Struer;
Hun har en fisse der du'r;
Hun knepper og sutter til pikken den strutter;
Når hun ta'r sine mænd efter tur.
Gravatar #227 - Slettet Bruger [1141838202]
27. jan. 2011 10:20
Kan vi få den som haiku?
Gravatar #228 - terracide
27. jan. 2011 11:56
LinguaIgnota (226) skrev:
Liderlige Lise fra Struer;
Hun har en fisse der du'r;
Hun knepper og sutter til pikken den strutter;
Når hun ta'r sine mænd efter tur.

Funny..men Struer..kan i kun fejle gang på gang? :)
Gravatar #229 - Slettet Bruger [1141838202]
27. jan. 2011 12:01
Ligesom biblen, skal Lingu ikke tages bogstaveligt
Gravatar #230 - terracide
27. jan. 2011 12:16
SlettetBruger (229) skrev:
Ligesom biblen, skal Lingu ikke tages seriøst

FYP...
Gravatar #231 - Slettet Bruger [1141838202]
27. jan. 2011 12:33
Nogen der gider definere "FYP"?
Gravatar #232 - Ronson ⅍
27. jan. 2011 12:33
terracide (220) skrev:
løgne fra dig af :)
Æh, og du er 82 år. Nej, jeg kan heller ikke dokumentere mit udsagn.
Gravatar #233 - Daniel-Dane
27. jan. 2011 12:35
SlettetBruger (231) skrev:
Nogen der gider definere "FYP"?
Fuck You, PorreKaj.
Gravatar #234 - arntc
27. jan. 2011 12:38
Det hele er en sammensværgelse. Anelguso har overtaget Trustpilot og hjælper nu sine venner hos Wow-toons. Det er som modydelse for alle de burgere Anelguso fik billigt på McDonalds da Wow-toons stifter arbejdede dér.
Gravatar #235 - Slettet Bruger [1141838202]
27. jan. 2011 12:39
Godt gæt DD
Gravatar #236 - Bllets
27. jan. 2011 12:44
FYP = Fixed Your Post
Gravatar #237 - izym
27. jan. 2011 12:56
Bllets (236) skrev:
FYP = Fixed Your Penis

FYP.
Gravatar #238 - KaW
27. jan. 2011 14:06
Line skrev:

Det er jo direkte forkert, man behøver ikke handle med dem. Man skal bare være "bruger" af deres site.

Oven i det skriver de jo selv at de bryder reglerne. Så det er vel bare at skrive på Trustpilot at de bryder reglerne, og linke til Wow-toons' hjemmeside hvor de selv skriver det?
Gravatar #239 - MiniatureZeus
27. jan. 2011 16:00
KaW (238) skrev:
Line skrev:

Det er jo direkte forkert, man behøver ikke handle med dem. Man skal bare være "bruger" af deres site.

Oven i det skriver de jo selv at de bryder reglerne. Så det er vel bare at skrive på Trustpilot at de bryder reglerne, og linke til Wow-toons' hjemmeside hvor de selv skriver det?

Det har jeg, over 2 mails, forsøgt at tæve ind i hjernen på den kære Line! Men jeg har jo ikke handlet der, HAR JEG VEL?!?!?!
Gravatar #240 - Rasmus064
27. jan. 2011 16:30
MiniatureZeus (239) skrev:
Det har jeg, over 2 mails, forsøgt at tæve ind i hjernen på den kære Line! Men jeg har jo ikke handlet der, HAR JEG VEL?!?!?!

Prøv at skriv til eb.dk?
Gravatar #241 - apkat
27. jan. 2011 16:53
Er den her tråd ikke medie nok til at addes til trustpiloten?
Gravatar #242 - Magten
27. jan. 2011 16:56
apkat (241) skrev:
Er den her tråd ikke medie nok til at addes til trustpiloten?
Har tilføjet den, men jeg kan ikke se at den står på listen derinde :/
Gravatar #243 - Rainmeter
27. jan. 2011 16:57
Kunne det evt betale sig at henvende sig til trustpilots presse afdeling istedet for den totalt inkompetente kundeservice?

Jeg kan fint finde den, tråden er blevet tilføjet 3 gange.
Gravatar #244 - vandfarve
27. jan. 2011 17:47
It has already begun.

Vi kan sagtens lægge os i kølvandet eller helt slå CW.dk. Lad os tage trustpilot.dk med storm via vores verdensanerkendte newz.dk-effekten.

Sammen er vi stærkere.

Sammen kan vi alt.

Sammen er vi... "Knap så anonyme"!
Gravatar #245 - Rainmeter
27. jan. 2011 18:06
Jeg er med... eller så snart jeg fatter noget...
Gravatar #246 - MiniatureZeus
27. jan. 2011 20:30
Rasmus064 (240) skrev:
Prøv at skriv til eb.dk?

Er gjort :)
Overvejer dog lidt Operation X
Gravatar #247 - Daniel-Dane
27. jan. 2011 20:35
DR Kontant?
Gravatar #248 - gnаrfsan
27. jan. 2011 20:41
Der skal flere sider til, før de gider at rode med det, men der kan da ikke ske noget ved at prøve.
Gravatar #249 - Daniel-Dane
27. jan. 2011 20:43
That's the spirit. Do our work, is what I meant by that.
Gravatar #250 - markjensen
28. jan. 2011 12:57
Øh. Er der en der vil opsummere? Er det trustpilot eller wow toons (var det ikke det de hed?) I vil skrive til EB om?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login