mboost-dp1
Hvilken uddannelse har du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jamen Hektor.. Har man helt skiftet mening? Skal der laves en poll med emnet "Hvad skal deres børn hedde" - samt en pengeindsamling til alle de webcams der skal dække vores date?? ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!
-Slacz-
-Slacz-
C'mon people.. Klokken er kun 02:48.. Er jeg VIRKELIGT den eneste der er oppe.. Det er sgu da trist..
..Hektor - har du forladt mig?
-Slacz-
..Hektor - har du forladt mig?
-Slacz-
206 & 207,
Nix...
Rottehaler med fletninger? Ej Hektor, nu må du liiige styre dig... Vi ved jo allesammen godt, at det skal hænge ud over det hele =)
Nix...
Rottehaler med fletninger? Ej Hektor, nu må du liiige styre dig... Vi ved jo allesammen godt, at det skal hænge ud over det hele =)
hmm... jeg ville da oss lige sige noget i denne tråd.. kan intet sige om voten og Hektor/Slacz emnet er ved at kede mig såååå: For tg's (den brokkerøv) skyld:
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
BABABUI
#205 Slacz:
"Har man helt skiftet mening?"
Hvad tænker du på? Om jeg blev lidt for nysgerrig? Ja da ... jeg har ikke noget liv og havde set alle andre sider på Internet, så noget skulle jeg jo lave.
"Skal der laves en poll med emnet "Hvad skal deres børn hedde" - samt en pengeindsamling til alle de webcams der skal dække vores date??"
Børn? Hmm ... hvad med ... "Stakkel" og "Arme".
Webcams? Skal vi ikke bare stjæle pengene til os selv?
#206 Slacz:
"Klokken er kun 02:48.. Er jeg VIRKELIGT den eneste der er
oppe"
Tjaa ... nogle af os skal jo trods alt på arbejde om 2½ time. Det er ikke alle, der har ferie.
"Hektor - har du forladt mig?"
Næh ... men hvis du vil noget, kan du jo ringe ... du har nummeret.
"Har man helt skiftet mening?"
Hvad tænker du på? Om jeg blev lidt for nysgerrig? Ja da ... jeg har ikke noget liv og havde set alle andre sider på Internet, så noget skulle jeg jo lave.
"Skal der laves en poll med emnet "Hvad skal deres børn hedde" - samt en pengeindsamling til alle de webcams der skal dække vores date??"
Børn? Hmm ... hvad med ... "Stakkel" og "Arme".
Webcams? Skal vi ikke bare stjæle pengene til os selv?
#206 Slacz:
"Klokken er kun 02:48.. Er jeg VIRKELIGT den eneste der er
oppe"
Tjaa ... nogle af os skal jo trods alt på arbejde om 2½ time. Det er ikke alle, der har ferie.
"Hektor - har du forladt mig?"
Næh ... men hvis du vil noget, kan du jo ringe ... du har nummeret.
Nogen af jer der kender det med at efter man har holdt sig vågen i over 24 timer, går tidligt i seng og håber på en normal døgnrytme, - så vågner man klokken 04:00 og kan ikke sove mere :/
Så efter lidt alternativ aktivitet på Internettet, kan man jo lige vænne tilbage til udgangspunktet : www.newz.dk ;)
Men det er sikkert bare mig, synes godtnok det er lidt voldsomt at vågne så tideligt, det er jo total dødt, men hmm, kunne jo bare fortsætte min 16:00 - 05:00 rytme ;)
Så efter lidt alternativ aktivitet på Internettet, kan man jo lige vænne tilbage til udgangspunktet : www.newz.dk ;)
Men det er sikkert bare mig, synes godtnok det er lidt voldsomt at vågne så tideligt, det er jo total dødt, men hmm, kunne jo bare fortsætte min 16:00 - 05:00 rytme ;)
Hektor God damn it! Det var jo meningen vi skulle LADE dem tro, vi samlede penge ind til webcams, så alle de småliderlige ensomme nørder kunne følge en date... Istedet skulle vi jo så havde snuppet pengene.....Du har lige afsløret det hele.. Damn it.
-Slacz-
-Slacz-
Baah, jeg er til LAN skat.. Men du skal nok få en skummel opringning snart..Du skal jo lære at udtale dit eget navn (Hektzle-babzle even)
-Slacz-
-Slacz-
jeg synes altså at det er lidt snyd, at vi andre ikke har en chance i kampen om Slacs, bare fordi Hektor er admin...
Slacz:
Når jeg nu alligevel skal ud at handle i eftermiddag, hvilken slags kondomer foretrækker du så?
Når jeg nu alligevel skal ud at handle i eftermiddag, hvilken slags kondomer foretrækker du så?
Siden du ik får brug for dem til andet end at lege med selv... så er det helt op til dig.
-Slacz-
...men køb lige pizza med hjem, skat
-Slacz-
...men køb lige pizza med hjem, skat
Hektor:
Ja, det var jo en alternativ tolkning af mit udsagn... :-)
Men okay, jeg har hørt, at der er noget der hedder "liv" (og grafiken skulle være helt vildt fed), der vil jeg gå ud og finde mig en pige istedet så...
Ja, det var jo en alternativ tolkning af mit udsagn... :-)
Men okay, jeg har hørt, at der er noget der hedder "liv" (og grafiken skulle være helt vildt fed), der vil jeg gå ud og finde mig en pige istedet så...
SLACZ !!! -> Drop dog den gamle gris til Hektor, og få interesse for mig istedet :-P Jeg er mere din alder og alt det der...
*host*...Hektor er også jomfru.. *host*
*host*...Hektor er også jomfru.. *host*
Jeg kender det godt, men efter den ene morgen, hvor man vågner tidligere, så er alt normalt igen ;)
Jeg kender det godt, men efter den ene morgen, hvor man vågner tidligere, så er alt normalt igen ;)
#219 Slacz:
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=238270
Aner man mon en sammenhæng? Man skulle tro, at intelligente mennesker burde vide bedre.
#228 Slacz:
Care to elaborate?
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=238270
Aner man mon en sammenhæng? Man skulle tro, at intelligente mennesker burde vide bedre.
#228 Slacz:
Care to elaborate?
Link virker ik.. og dog..
Jeg hentydede åbenlyst ikke til din fortolkning, men mere til et handlingsforløb der ville foregå HELT uden mig.
-Slacz-
Jeg hentydede åbenlyst ikke til din fortolkning, men mere til et handlingsforløb der ville foregå HELT uden mig.
-Slacz-
Hvad forevente du? o_O
Man ka vel for helvede altid game lidt DII, MOHAA, Half-life, Hitman 2.. Doom.. Baldurs Gate... Larry (..)
Har du andre ideer?
-Slacz
Man ka vel for helvede altid game lidt DII, MOHAA, Half-life, Hitman 2.. Doom.. Baldurs Gate... Larry (..)
Har du andre ideer?
-Slacz
#237 Raenil:
Det er næsten som almindelig ludo, men brikkerne har forskellige egenskaber, og de får en tilfældig egenskab, når de kommer på banen. Der kan bl.a. nævnes:
Pacifisten: Kan kun slåes hjem af berserker, kan ikke slå hjem.
Berserker: Slår ALT hjem på sin vej rundt på brædtet, inkl brikker af samme farve og brikker på glober.
Sprinter: Bevæger sig dobbelt så hurtigt som andre brikker og hopper f.eks. 2 stjerner i stedet for en.
Skilpadden: Bevæger sig med halv fart, hopper ikke på stjerner, kan ikke slåes hjem af berserker.
og mange andre.
Jeg kan desværre ikke lige finde et regelsæt online, men som regel finder man også selv på en 5 - 10 egenskaber, inden start.
Det er faktisk fantastisk sjovt at spille.
Det er næsten som almindelig ludo, men brikkerne har forskellige egenskaber, og de får en tilfældig egenskab, når de kommer på banen. Der kan bl.a. nævnes:
Pacifisten: Kan kun slåes hjem af berserker, kan ikke slå hjem.
Berserker: Slår ALT hjem på sin vej rundt på brædtet, inkl brikker af samme farve og brikker på glober.
Sprinter: Bevæger sig dobbelt så hurtigt som andre brikker og hopper f.eks. 2 stjerner i stedet for en.
Skilpadden: Bevæger sig med halv fart, hopper ikke på stjerner, kan ikke slåes hjem af berserker.
og mange andre.
Jeg kan desværre ikke lige finde et regelsæt online, men som regel finder man også selv på en 5 - 10 egenskaber, inden start.
Det er faktisk fantastisk sjovt at spille.
Acro> Jeg har ellers oplevet at folk der kommer fra HTX ikke fatter en meter af universitetsundervisning, indenfor de naturvidenskabeligt fag. Specielt matematik er et stort problem, da man på HTX ikke underviser i beviser, men bare får 'løsninger' presset ned over hovedet og ingen forklaringer.
Min kæreste startede forrige år på et hold hvor der var 10HTX'ere, nu er der 2 tilbage, den samme frafaldsprocent ses ikke blandt de matematiske studenter...
Min kæreste startede forrige år på et hold hvor der var 10HTX'ere, nu er der 2 tilbage, den samme frafaldsprocent ses ikke blandt de matematiske studenter...
Jeg er helt med på en gang stripludo.... hvis altså slacz også er med :)
Forresten, når I skal giftes så sender jeg lige min sorte Half-Life T-shirt til dig Hektor! Den passer jo fint til omstændighederne
Forresten, når I skal giftes så sender jeg lige min sorte Half-Life T-shirt til dig Hektor! Den passer jo fint til omstændighederne
nå ja og ang. afstemningen, jeg stemte på håndværker uddannelse. Jeg er igang som elektronikmekaniker og skal på skole om to måneder, ren ferie...!!
Hæ, Os fra Teknisk skole ligger nummer 6 under "Top 30 of 20535 Total Sites By KBytes" :P
http://newz.dk/webalizer/
http://newz.dk/webalizer/
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.