mboost-dp1
Hvilken uddannelse har du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#25 MadMortigan:
Er det ikke omvendt; "den man tugter, elsker man"? -Det mener jeg bestemt...
...Gud forbyde, at brugerne her holder sig til topic! Tænk på alle de latterlige, men ekstremt underholdende, diskussioner, der i tidens løb har været. De har, synes jeg, en stor del af æren for, at Newz.dk er mere end bare "endnu et nyhedssite"
<STRONG>Hektor</STRONG>: Afvis ikke en mulig romance in spe på grund af noget så trivielt som en aldersforksel. Husk, at jo færre kriterier du har, des flere er dine muligheder -I livet generelt ... og for bekendtskaber i særdeleshed.
(ovenstående er naturligvis inspireret af, men ikke myntet på, "flirten" mellem Slacz og du... (nåjah...man har vel flair for at understrege det åbenlyse?...heh..))
graynote
Er det ikke omvendt; "den man tugter, elsker man"? -Det mener jeg bestemt...
...Gud forbyde, at brugerne her holder sig til topic! Tænk på alle de latterlige, men ekstremt underholdende, diskussioner, der i tidens løb har været. De har, synes jeg, en stor del af æren for, at Newz.dk er mere end bare "endnu et nyhedssite"
<STRONG>Hektor</STRONG>: Afvis ikke en mulig romance in spe på grund af noget så trivielt som en aldersforksel. Husk, at jo færre kriterier du har, des flere er dine muligheder -I livet generelt ... og for bekendtskaber i særdeleshed.
(ovenstående er naturligvis inspireret af, men ikke myntet på, "flirten" mellem Slacz og du... (nåjah...man har vel flair for at understrege det åbenlyse?...heh..))
graynote
#52 YaiEf:
Er det, det bedste du kan præstere? Tsk tsk tsk.
http://www.picment.com/digimusic/layout/interviews...
http://makeashorterlink.com/?Y53221422
*suk*
Er det, det bedste du kan præstere? Tsk tsk tsk.
http://www.picment.com/digimusic/layout/interviews...
http://makeashorterlink.com/?Y53221422
*suk*
<STRONG>GrayNote</STRONG>
Du har ret, det er <STRONG>tugter</STRONG> først,
Jeg må være blevet ramt da <STRONG>Hektor</STRONG> skød Amor´s pil afsted.
Og ja det her er fandeme underholdene...
Hi Hi!!!
Du har ret, det er <STRONG>tugter</STRONG> først,
Jeg må være blevet ramt da <STRONG>Hektor</STRONG> skød Amor´s pil afsted.
Og ja det her er fandeme underholdene...
Hi Hi!!!
Jeg må skuffe jer.. Subnet har valgt at fucke alt der hedder .jpg, .bmp .tif osv osv op, så man ik' kan uploade.. i må vente til subnet gider smide et nyt pic af mig på nettet.. (øv hva)..
Ja - alting er gamlas skyld.. eller marrrrgas eller.. NAMLA!.. +/- 50..
-Slacz-
Ja - alting er gamlas skyld.. eller marrrrgas eller.. NAMLA!.. +/- 50..
-Slacz-
#70 MadMortigan:
Ikke for at irritere dig, men nu vi er ved det, så er det vel også amerikaniseringens skyld, at folk oftere og oftere (eller er det noget jeg bilder mig ind?) deler ord som "ugedage" op i to? (som sagt, du skal ikke se det som en provokation)
graynote
Ikke for at irritere dig, men nu vi er ved det, så er det vel også amerikaniseringens skyld, at folk oftere og oftere (eller er det noget jeg bilder mig ind?) deler ord som "ugedage" op i to? (som sagt, du skal ikke se det som en provokation)
graynote
Nu må jeg hellere snart tage hjem - kan ikke holde til at arbejde længere (der kom lige nogen og forstyrrede mig). Det har været underholdende - nu går jeg ned og skifter backup...
#72 Slacz:
Vi overlever nok; dine ord alene maler vel også et slags portræt? (Du har da også, lidt ufrivilligt, tidligere været visuelt præsenteret i nærværende forum?)
Egt. troede jeg, at det var "dem" der stod bag pletterne -Jeg mistænker "dem" for at have en uhyrlig magt...Hvor tit hører man ikke at "de" har pålagt os nye afgifter eller at "de" har opfundet et eller andet?
graynote
Vi overlever nok; dine ord alene maler vel også et slags portræt? (Du har da også, lidt ufrivilligt, tidligere været visuelt præsenteret i nærværende forum?)
Egt. troede jeg, at det var "dem" der stod bag pletterne -Jeg mistænker "dem" for at have en uhyrlig magt...Hvor tit hører man ikke at "de" har pålagt os nye afgifter eller at "de" har opfundet et eller andet?
graynote
<STRONG>Is this a spelling contest or what the fuck?</STRONG>
<STRONG> </STRONG>
<STRONG>You got nothing better to do?</STRONG>
<STRONG> </STRONG>
<STRONG>Pull your pans down and start playing with your asshole...</STRONG>
\
Bah, Slacz, så lån da serverplads af mig. Mail mig på <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> og billedet er online i løbet af 5 minutter - eller opret dig på www.ungpol.dk (stadig i test-fasen, så i andre behøver ikke gå ind og glo) og upload der - så kan vi allesammen se det under www.ungpol.dk/slacz
Og I kalder jer selv for nørder? Hvor svært er det lige, det er at bruge google?
http://www.google.com/search?q=slacz
http://www.google.com/search?q=slacz
Kæreste Hektor..
Jeg havde nu håbet på jeg for fremtiden selv måtte vælge.. Skulle lige til at maile hr. Jonas med et nyere pic..
-Slacz-
Jeg havde nu håbet på jeg for fremtiden selv måtte vælge.. Skulle lige til at maile hr. Jonas med et nyere pic..
-Slacz-
Det handler ikke om udseende, men om retfærdighed! (yeah, right) Du ville jo så gerne se Hektor, og nu kræver vi så fælles retfærdighed! Og vil se dit billede :-)
Og nej, jeg er heller ikke vild med Trillian... men egentligt kan jeg bare generelt ikke li' nogen af IM programmerne ...
Og nej, jeg er heller ikke vild med Trillian... men egentligt kan jeg bare generelt ikke li' nogen af IM programmerne ...
#98 Slacz:
"Hvor vigtigt kan det være at se hvordan jeg ser ud?"
Hmm ... kom det, af alle, fra en kvinde. Men derudover er du jo nødt til at tilfredsstille alle de liderlige nørder på stedet, der er dybt betaget af en *gisp* kvinde [omnious thunder] på newz.dk ... de har hørt rygter om sådanne skabninger, men de har aldrig set en, endsige haft en samtale med en.
"Hvor vigtigt kan det være at se hvordan jeg ser ud?"
Hmm ... kom det, af alle, fra en kvinde. Men derudover er du jo nødt til at tilfredsstille alle de liderlige nørder på stedet, der er dybt betaget af en *gisp* kvinde [omnious thunder] på newz.dk ... de har hørt rygter om sådanne skabninger, men de har aldrig set en, endsige haft en samtale med en.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.