mboost-dp1

Hvilken uddannelse har du?

Gå til bund
Gravatar #101 - Slacz
15. okt. 2002 15:05
Hektor : var det en selvransagelse..?

-Slacz-

Btw - du har lige fået mail, Jonas
Gravatar #102 - YaiEf
15. okt. 2002 15:06
LOL, Slacz, det tror jeg de fleste allerede er klar over =)
Gravatar #103 - YaiEf
15. okt. 2002 15:09
Naej, så er der billeder til (nørd)folket - lol =)

Slacz svarede jeres bønner, og her er manaen:
1
2
3
4
Gravatar #104 - Hektor
15. okt. 2002 15:13
#101 Slacz:
"Hektor : var det en selvransagelse..?"

Næh - jeg er fuldstændig ligeglad med, hvordan du ser ud af flere årsager:
* Jeg har ikke nogen interesse i et forhold i øjeblikket
* Gavepapiret kan være nok så flot, men hvis det er en lort, der er inden i, så kan det sgu være lige meget.
Gravatar #105 - Slacz
15. okt. 2002 15:16
...Godt reddet ;)
....Men du så på billederne, ik'..
SELVHENTER!

-Slacz-

..btw - "jeg er ikke interesseret i et forhold blah blah".. LOL! Du tog det sgu ik' seriøst gjorde du?
Gravatar #106 - Hektor
15. okt. 2002 15:18
#105 Slacz:
"Godt reddet"

Aha ... må man ikke engang have en mening længere?

Og nej - jeg har ikke kigget nærmere på Jonas' billeder, så jeg ved ikke, om du er Guds gave til mænd, eller en person, der kan ses på rotten.com - og jeg er som sagt ligeglad ...

Jonas' mor derimod ...
Gravatar #107 - Slacz
15. okt. 2002 15:21
Er vores forhold allerede ude i dets første skænderi, skat? ... Hvilken negativ forsvarsposition du sætter dig selv i.. -Slacz-*smooch*-Hektor-Kom igen! - det der er unfair-Slacz-
Gravatar #108 - graynote
15. okt. 2002 15:25
#106 Hektor:

...uhm..løgner..hehe..du har ingen viljestyrke..du er svag...du er en mand.. :)

graynote
Gravatar #109 - YaiEf
15. okt. 2002 15:26
"har ikke kigget <STRONG>nærmere</STRONG> på" ... så, du har altså med andre ord set dem =)
Gravatar #110 - Hektor
15. okt. 2002 15:29
#107 Slacz:
"Er vores forhold allerede ude i dets første skænderi, skat?"
Hey ... skulle make-up-sex ikke være det bedste i verden?

"Hvilken negativ forsvarsposition du sætter dig selv i"
Jeg tror, den kaldes fosterstilling, og hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg ret sikker på, at du (og andre kvinder) ikke vil være interesseret i et forhold til en mentalt ustabil psykopat, der har hæklefejl i kysen.

"Kom igen! - det der er unfair"
Jeg er lige kommet ... der går lige et par minutter endnu, inden jeg kan igen.

#108 GrayNote:
"...uhm..løgner.."
Du skulle bare vide ...

"du har ingen viljestyrke"
Korrekt

"du er svag"
Korrekt

"du er en mand"
That's debatable.
Gravatar #111 - Hektor
15. okt. 2002 15:30
#109 YaiEf:
Jeg har set billedet fra msn ... jeg går ud fra, at det er et af billederne, hun sendte dig.
Gravatar #112 - [MåNsEr]
15. okt. 2002 15:31
CAN I HAVE YOUR ATTENTION PLEASE!!!

Jeg går stadig i folkeskole, og skal til at vælge et eller andet næste år. Jeg er ikke sikker på hvad jeg skal vælge. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge HTX eller Gymnasie (matematisk). Jeg har hørt at hvis man vælger HTX, får man færre valgmuligheder end på gymnasiet. Kort sagt, det er bedst hvis jeg vælger Gymnasiet...

Hvad mener i?
Gravatar #113 - Slacz
15. okt. 2002 15:32
Hektzle-babzle:
1) Nej
2) Jo - vi elsker dem
3) Tænk lidt på Jonas' Mor..

-Slacz-
Gravatar #114 - YaiEf
15. okt. 2002 15:33
Niks, det er det ikke - og tag dog bare og kig nu du alligevel sidder og stener i timevis over Newz =) Vi finder alligevel aldrig ud af det (hvilket vil sige, at jeg ikke kender din IP) :-)
Gravatar #115 - graynote
15. okt. 2002 15:34
#110 Hektor:

Du er forbandet svær ikke at respektere...

graynote
Gravatar #116 - Hektor
15. okt. 2002 15:36
#112 [MåNsEr]:
Jeg har været på både HTX og gymnasie (matematisk), så tillad mig at komme med noget indsigt.

HTX:
Færre valgfag.
MEGET større vægt på fagligheden.

Gym:
Flere valgfalg.
Gymnastik. Musik.
Mindre vægt på fagligheden.

Jeg droppede HTX, fordi jeg ikke kunne håndtere det store spring fra folkeskolen, hvor jeg ikke behøvede åbne en bog for at kunne følge med, til HTX, hvor det var MEGET nødvendigt at følge med i timerne og at læse på tingene derhjemme.

Med andre ord:
HTX: Hvis du vil vide mere.
Gym: Hvis du blot vil til fester engang i mellem.
Gravatar #117 - Hektor
15. okt. 2002 15:39
#113 Slacz:
"Hektzle-babzle:"
Hvis du absolut skal bruge et kælenavn, kan du så ikke bare kalde mig Teddy? (Mit mellemnavn er Eddy).

"1) Nej"
Hey - hvor skulle jeg vide det fra?

"2) Jo - vi elsker dem"
Tvivlsomt. Prøv evt. at forhøre sKIDROw ...

"3) Tænk lidt på Jonas' Mor.."
SÅ nem er jeg altså heller ikke (men det er tæt på). Jeg kan faktisk ikke huske, hvordan hun ser ud, men jeg ved, hun så ret godt ud, da jeg så hende sidste sommer.
Gravatar #118 - YaiEf
15. okt. 2002 15:43
Og, nej, du får ikke et billede Hektor =D
Gravatar #119 - Slacz
15. okt. 2002 15:45
LOL...
Teddy.. hrrmff Hektzle-babzle er gamla!
Psykopater med grønne knæstrømper.. nam O_o
-Slacz-
Gravatar #120 - Berg
15. okt. 2002 16:17
#112->
Så vidt jeg ved er computeren bedre integreret i HTXs undervisning end gyms. Jeg går selv på matematisk Gymnasium, og er godt tilfreds med det. HTX er (efter min mening (og hvad jeg kan se på de reklamer de sender for dalum HTX)) bedre hvis du ikke kan klare at det meste er teoretisk, men derimod ønsker praktisk anvendelse af ting og sager i det daglige.
#116->
Mht. faglighed: mener du fagligt som et højere niveau, eller som flere forsøg mv.?
Gravatar #121 - Onde Pik
15. okt. 2002 17:01
Hmm ok, Slacz er trods alt stadig teenager. Hvad er din undskyldning Hektor?

Og det er da mærkværdigt at folk står i kø for at tilbyde hende plads på deres server til nogle ligegyldige billeder. Hvis i gerne vil vide hvordan kvinder ser ud så prøv at gå uden for jeres hule.
Gravatar #122 - funkymonkey
15. okt. 2002 17:11
pågrund af al denne tumult omkring Slacz så syntes jeg lige i skulle remindes om en gammel tagwall-tråd http://www.newz.dk/forum_item.php?id=22267 tjeck anden og tredje sidste "drik x-antal sjatter" linie i den første post :)..... hvis nogen følger den. så må de være godt plørede nu
Gravatar #123 - Acro
15. okt. 2002 17:40
#35) "Hektor"
Du har lavet en fejl!
Du skrev at 8 år var for meget, - mener du ikke for lidt?
Gravatar #124 - Acro
15. okt. 2002 17:41
#84) "YaiEf"

www.ungpol.dk - Glimrende idé, bare synd at vi er nød til at aldersbegrænse alting i vores samfund, blot fordi man mener at størstedelen af de pågældende aldersgrupper ikke viser ansvar og modenhed nok. Nå nok om det, det har jo trods alt intet med sitet at gøre - men vil du godt oprette "SUF" en tand mere mørkerød end "SFU" ;)
Gravatar #125 - Acro
15. okt. 2002 17:41
#98) "Slacz"

Der findes skin til Trillian hvor "LOL" bliver skrevet som tekst i stedet for et grimt kraniebrud.
Gravatar #126 - sphinx
15. okt. 2002 17:42
I har alle nogle store cajones, men er de lige så store som disse?
http://www.perverts.nl/files/Beanbag.mpeg
Gravatar #127 - Acro
15. okt. 2002 17:43
#120) "Berg"

HTX er kendt for sin anderledes og afgørende mere effektive undervisning (såfremt man følger med naturligvis og ikke bare sover sig igennem forløbet) - hvis du giver en alm. student en HTX-opgave vil han i langt de fleste tilfælde ikke kunne løse den, hvorimod en HTX-studerende godt vil kunne forstå den almindelige gymnasielle opgave.
Gravatar #128 - YaiEf
15. okt. 2002 17:46
Jamen tak skal du da ha' Acro =) Siden er ved at være testet igennem - så nu mangler der snart bare en masse indhold - og så nogen brugere =)

(Men hvis du skulle have lyst til at teste for fejl er du meget velkommen ;-)

Og så forstod jeg ikke helt det med "SUF"? Hvem er SUF? Desuden var ideen, at kun ungdomspartier direkte tilknyttet folketingets partier kom til at stå der.
Gravatar #129 - <3Thinkpads
15. okt. 2002 17:56
Ej da jeg stemmer klart for en HH...:D

Btw: Hektor + Slacz..uhhu
Gravatar #130 - XenT
15. okt. 2002 18:46
<STRONG>YaiEf</STRONG>
Angående SUF: http://www.enhedslisten.dk/ungdom/aftale.htm

Og så vil jeg da også sige, at det er et godt initiativ. Jeg vil helt sikkert være at finde som bruger, når sitet er færdigudvilket.
Gravatar #131 - Berg
15. okt. 2002 18:50
#127-> Jeg går udfra du baserer din (dybt generaliserende) påstand på fakta(?). Var det muligt at se disse?

I øvrigt ville jeg mene at HTX i højere grad tiltaler den ustrukturerede person, der tror det rigtige gymnasium udelukkende er teori (denne fordom gør HTX naturligvis intet for at aflive).

Men som med meget andet er det vel en individuel sag.
Gravatar #132 - XenT
15. okt. 2002 18:56
<STRONG>Berg</STRONG>

Andelen af praktisk arbejde på HTX er ikke så stor, som de i diverse brochurer og reklamematerialer forsøger at give indtryk af.
Gravatar #133 - Gruesome
15. okt. 2002 19:01
Hektor

Jeg synes da vi har mange flere valgfag på HTX end de har på det alm gym. Godt nok starter det først rigtigt på andet år meeen...

Ud over det er jeg en "glad" 1. års elev på Vejle HTX
Gravatar #134 - Berg
15. okt. 2002 19:18
#132-> Nej, det anede mig. Det forsøgte jeg også at lade forstå, ved at sige at de intet gør for at aflive fordomme.
Gravatar #135 - YaiEf
15. okt. 2002 19:58
Okay, tak XenT og Acro. SUF skal også på -jeg har bare lidt svært ved at se hvordan farven kan blive mere mørkerød =) SFU-farven tangerer da vist bærmest brun i øjeblikket ;-)

Desuden - hvis i har tid og lyst må i meget gerne gå siden efter og komme med forslag. Jeg får vist brug for al den hjælp jeg kan få for at få Ungpol til at lykkes ... (btw så er projektet non-profit så jeg kommer ikke til at tjene på jeres arbejde hvis i gør en indsats).

Jeg har oprettet "artiklen" Forslag til Ungpol så det er nemt at komme med forslag eller andet hvis der er nogen der har mod på at hjælpe =)
Gravatar #136 - Kassen
15. okt. 2002 20:34
#Dem der brokker sig over afstemningerne

Vær dog lidt glade og positive, og brok jer i jeres eget hoved...

Hvad med en live afstemning over kommende afstemninger, hvor der så bliver valgt en ny afstemning hver måned? Alle skulle kunne skrive forslag til en ny afstemning. Det stemmer jeg for ;)

Hilsen fra en glad elev fra Silkeborg HTX...
Gravatar #137 - Snuden
15. okt. 2002 21:00
Jeg stemte "Håndværksmæssig Uddannelse". Er datamekaniker.

BTW: Hektor og Slacz... Sjoveste og særeste diskussion jeg længe har set online. Hvornår er brylluppet ? :-)
Gravatar #138 - Ju9or
15. okt. 2002 21:34
Jeg vil også gerne se YaiEf's mor. Der er mange kvinder der bare holder sig godt selvom de har et par år bag sig. Et godt eksempel er Madonna. Så vidt jeg ved har hun ingen plastik/gummi-operationer bag sig (men jeg kan jo tage fejl) og hun ser da godt ud af en 40 årig (?) at være...

Så smid nu bare det billede afsted YaiEf.... :o)

Hektor vil sikkert også gerne have det til at opfriske sin hukommelse med :-)
Gravatar #139 - Slacz
15. okt. 2002 21:38
#137 blah blah blaaaaaah

-Slacz-
Gravatar #140 - Acro
15. okt. 2002 21:51
#139) "Slacz"

Jeg tror faktisk ikke det er nødvendigt at du underskriver dine indlæg, når samme information er tilgængelig blot ved et hurtigt blik mod højre.
Gravatar #141 - Acro
15. okt. 2002 21:51
Øhhhm....

FUCK NU DEN INTERNET EXPLORER-EDITOR!

Noget skulle jo have skylden ...

Min utålmodighed fejler hvertfald intet :>
Gravatar #142 - Slacz
15. okt. 2002 21:52
...jeg tror heller ik' det er nødvendigt at poste det samme 2 gange...

-Slacz-
Gravatar #143 - Acro
15. okt. 2002 22:03
#142) "Slacz"

Har du svært ved at finde et svar til mig?

Eller falder det dig bare lettere at kaste noget tilbage?

I såfald kan du vælges som præsident i USA.
Gravatar #144 - Chukie
15. okt. 2002 22:53
er "mejerist" ikke en håndværksmæssig uddannelse?
Gravatar #145 - Snuden
15. okt. 2002 23:13
#139: Hehe...
Gravatar #146 - annoia
15. okt. 2002 23:17
#104 [Hektor]: "* Gavepapiret kan være nok så flot, men hvis det er en lort, der er inden i, så kan det sgu være lige meget."
... Nu er det eneste man kan få indtryk af på nettet jo det indre (med mindre skumle personer begynder at smide billeder af alt og alle)... Er det en hentydning til slacz' personlighed du så subtilt kommer med der? ;)

slacz - Tjah... Du bærer sgu et par briller pænere end mig (Hurra for kontaktlinser!). Altid rart at se at det ikke kun er piger der ligner en hest, halvvejs på vej igennem en mejetærsker, der bliver nørder. :)

// annoia - folkeskole -> gym, matematisk -> 3 semester, DTU.
Gravatar #147 - <3Thinkpads
16. okt. 2002 00:35
#146:
Kan kun give dig ret... Mine briller klæder mig ligesom en hest klæder et par styter...:D
Gravatar #148 - Hektor
16. okt. 2002 06:23
#121 OndePik:
"Slacz er trods alt stadig teenager. Hvad er din undskyldning Hektor?"

Amoriner.

#137 Snuden:
"Hvornår er brylluppet?"

Lørdag på Holstebro Rådhus mellem 9 og 12; vielsesringene er et sæt omsmeltede Token Ring-netkort.
Gravatar #149 - Slacz
16. okt. 2002 07:19
Skat.. Blev vi ik' enige om Frederiksborg Slotskirke??
..Alle veninderne er VILDT misundelige over den flotte ring..(?) O_o , hehe

-Slacz-
Gravatar #150 - Hektor
16. okt. 2002 07:25
#149 Slacz:
*suk*

Her gjorde jeg et godt forsøg på at vildlede nørderne på newz.dk, så de IKKE dukkede op i kirken ...

Jeg ved ikke, hvem der sagde, at kvinder ikke kan holde på en hemlighed, men noget tyder på, han havde ret ...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login