mboost-dp1
Hvilken uddannelse har du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hvad har i nu igang?
Er det en poll for at se hvor kloge/dumme folk her på sitet er? Kan ikke se hvad det skal gøre godt for at vide hvilken udannelse folk har.
Er det en poll for at se hvor kloge/dumme folk her på sitet er? Kan ikke se hvad det skal gøre godt for at vide hvilken udannelse folk har.
man kan da også være ligemeget hvor langtid folk var på nettet på dagen... Synes da dette er ligeså interessant.
Ingen af de valgmuligheder passer til mig... medmindre men kalder gået ud efter 5 klasse for en uddannelse (ingen eksamener).
Mangler der ikke en valgmulighed for aspergere/autister der ikke blev færdige med folkeskolen?
Lad være med at stem hvis det er en åndsvag afstemning. Så nemt er det.
Hvor tit brokker du dig over afstemning på newz.dk ?
/Choke
Hvor tit brokker du dig over afstemning på newz.dk ?
/Choke
Undre mig der er flere HF'ere end sproglige...*tsk tsk*
..Det er vel meningen man skal kunne konkludere hvilken slags uddannelse nørder generelt har? Eller...
-Slacz-
..Det er vel meningen man skal kunne konkludere hvilken slags uddannelse nørder generelt har? Eller...
-Slacz-
#13 Slacz:
"Undre mig der er flere HF'ere end sproglige...*tsk tsk*"
Hmm ... er du da sproglig? Hvis det er tilfældet, hvorfor skriver du så ikke "undrer"?
"Det er vel meningen man skal kunne konkludere hvilken slags uddannelse nørder generelt har? Eller..."
Tjaa ... det er et ondsindet forsøg på at indsamle oplysninger om de besøgende, så "Terminator"- og "AMD"-reklamen bedre kan målrettes :-)
"Undre mig der er flere HF'ere end sproglige...*tsk tsk*"
Hmm ... er du da sproglig? Hvis det er tilfældet, hvorfor skriver du så ikke "undrer"?
"Det er vel meningen man skal kunne konkludere hvilken slags uddannelse nørder generelt har? Eller..."
Tjaa ... det er et ondsindet forsøg på at indsamle oplysninger om de besøgende, så "Terminator"- og "AMD"-reklamen bedre kan målrettes :-)
er det her et dating sted eller er det meningen at man skal diskutere det der har med emnet at gøre??? :-)
<STRONG>Slacz</STRONG> & <STRONG>Hektor</STRONG>
Er der ikke et gammelt ordsprog der siger: "Den man elsker, tugter man"
I agree with nr. <STRONG>21</STRONG>
Er der ikke et gammelt ordsprog der siger: "Den man elsker, tugter man"
I agree with nr. <STRONG>21</STRONG>
#30 YaiEf:
"Naej da, Hektor, er du ved at finde dig en kvinde ;-)"
Nej ... men hvis godmodigt drilleri mellem brugere svarer til kurtisering, så har jeg været ved at danne par med ... hmm ... dig, Miklos, sKIDROw, Disky og adskillige andre indtil videre.
Og der var vist et eller andet med, at jeg overnattede hos dig ... hmm ...
"En blind date mellem Hektor og Slacz på et offentligt sted med adskillige webcams kunne sikkert blive en kæmpe seer-succes for Newz.dk =)"
Jaah ... se ... tom skærm. Ingen deltagere til stævnemødet.
#31 MadMortigan:
"Give her a hug and give it a chance..."
Hmm ... det tror jeg ville være synd for slaz på mere end én måde ...
"Naej da, Hektor, er du ved at finde dig en kvinde ;-)"
Nej ... men hvis godmodigt drilleri mellem brugere svarer til kurtisering, så har jeg været ved at danne par med ... hmm ... dig, Miklos, sKIDROw, Disky og adskillige andre indtil videre.
Og der var vist et eller andet med, at jeg overnattede hos dig ... hmm ...
"En blind date mellem Hektor og Slacz på et offentligt sted med adskillige webcams kunne sikkert blive en kæmpe seer-succes for Newz.dk =)"
Jaah ... se ... tom skærm. Ingen deltagere til stævnemødet.
#31 MadMortigan:
"Give her a hug and give it a chance..."
Hmm ... det tror jeg ville være synd for slaz på mere end én måde ...
HEY!! Er jeg bare helt forsvundet eller hvad?Gider i lige slappe af... Det der er sgu for vammelt at høre på.
..Hektor har du været mig utro med op til flere MÆND???
-Slacz-
..Hektor har du været mig utro med op til flere MÆND???
-Slacz-
#Slacz... ja, det er altså sjovere at drille Hektor lidt =)
#Hektor... jovjov, godt ord igen ;-) Men nu er det jo en kvinde der er tale om, det er jo ikke helt det samme, vel.
Bah Hektor, forskellen på en 2g'er og dig ... 8 år? Det kan da umuligt være din bedste undskyldning (jeg ville så gerne se den blind date :-D )
Love Is In The Air<I>John Paul Young</I>
Love is in the airEverywhere I look aroundLove is in the airEvery sight and every sound
And I don't know if I'm being foolishDon't know if I'm being wiseBut it's something that I must believe inAnd it's there when I look in your eyes
Love is in the airIn the whisper of the treesLove is in the airIn the thunder of the sea
.................................................................................
<STRONG>Er det ikke skønt.........</STRONG>
Love is in the airEverywhere I look aroundLove is in the airEvery sight and every sound
And I don't know if I'm being foolishDon't know if I'm being wiseBut it's something that I must believe inAnd it's there when I look in your eyes
Love is in the airIn the whisper of the treesLove is in the airIn the thunder of the sea
.................................................................................
<STRONG>Er det ikke skønt.........</STRONG>
Nå, nu er vi da kun en smule offtopic. Menøhh - Slacz: Hvem ved om Hektor rent faktisk har baggrundsinformation der gør, at han kan have selverkende for dig?
Damn, nej, lad være med at slå…
Og så vil jeg lige tillade mig at kommentere afstemningen: Jeg havde troet at der var flere folkeskoleelever. Nogengange kan man godt få det indtryk. Så jeg synes i allerhøjeste grad at afstemningen er interessant...
Damn, nej, lad være med at slå…
Og så vil jeg lige tillade mig at kommentere afstemningen: Jeg havde troet at der var flere folkeskoleelever. Nogengange kan man godt få det indtryk. Så jeg synes i allerhøjeste grad at afstemningen er interessant...
Årh, Slacz, i løbet af de næste 8 år kan du også sagtens nå at blive en sprognazistaspirant (Klaus forever :-D) som Hektor.
Men jeg må nok også sige Hektor lige nu sidder og ødelægger sine muligheder lidt ved at fantasere om kvinder der er 20 år ældre end ham selv =)
(pst, Slacz, jeg har et billede hvis du stadig har lidt interesse :-D )
Men jeg må nok også sige Hektor lige nu sidder og ødelægger sine muligheder lidt ved at fantasere om kvinder der er 20 år ældre end ham selv =)
(pst, Slacz, jeg har et billede hvis du stadig har lidt interesse :-D )
If Some girl tried to kick my ass i would go...
Hey, why don't you stop dressing me up like the mailmanAnd making me dance for you, while you go and smoke crack in your bedroom,And have sex with some guy I don't even know, on my dad's bed!
Tell her <STRONG>Hektor...</STRONG>
Hey, why don't you stop dressing me up like the mailmanAnd making me dance for you, while you go and smoke crack in your bedroom,And have sex with some guy I don't even know, on my dad's bed!
Tell her <STRONG>Hektor...</STRONG>
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.