mboost-dp1

Hvilken Cola er bedst?

Gå til bund
Gravatar #101 - FraZZer
9. dec. 2002 16:34
Muhaaa...coca cola forever :)
Gravatar #102 - SilverWolf
9. dec. 2002 16:41
ARRRGH!!!.. SE NU HVAD I GJORDE?!?!?!?!

Coca Cola tjener penge på denne vote!! argh...

For dem som ikke har forstået den sorte humor, så har jeg lige været oppe at købe 2x1½L cola'er for 46,5guld dukater
Gravatar #103 - sedroc
9. dec. 2002 16:48
#97:DaQuar
øhh, jeg bruger mozilla (1.2.1), og har ingen problemer?
Gravatar #104 - Hektor
9. dec. 2002 16:51
Endnu et eksempel på, at begrebet "religøse fanatikere" også dækker andre ting end lige religion ...
Gravatar #105 - nihil
9. dec. 2002 17:09
Sjovt som jeg er blevet vant til Harboe cola, efter flere måneder på kun dét, syntes jeg at Coca Cola smager grimt...
Gravatar #106 - Wiking
9. dec. 2002 17:11
Der findes kun 1 Cola.
Coca Cola.
Alle andre er nogle billige efterligninger.

Tag nu f.eks. Pepsi Twist, som kun kan sammenlignes med
opvaskevand med Pepsi i.

Hvis der er nogle tvivl kan i altid tage en tår Cola først, og så en tår pepsi. Så gør i aldrig det igen!!
Lignende fedt sukkerstas har aldrig set jordens overflade.

Så er der LAS, Harbor, lankær ol.
De smager alt formeget af jordslåede frugter, fy for den!

Jolly er ok. Bare i små flasker, og ikke for mange af gangen.

Coca Cola er dog ikke kun gud, tag nu deres Light og deres DeCaff. Jeg fik 2 glas light idag og mit mund dunker stadig af smerte!

Cherry er derimod også kanon! 2 dåser i rap, ikke mere.
Gravatar #107 - L4zarus
9. dec. 2002 17:11
Hmz gad sq ikke læse alle 100 indlæg igennem men for lige at sige det en gang til så er coca-cola bedst - især på dåse. Jo andet kan drikkes men kun til nød... Tyske dåsecolaer er det eneste ene... nemlig !_!
Gravatar #108 - sandvej
9. dec. 2002 17:12
Coca-Cola!!!!
hvem gider at drikke noget, som snyder staten for skat!!??....Derfor giver den en dårlig smag i munden =)

Nææhhh...intet stikker en god kold Landkær cola... og så det dansk!!...kvalitet!!!

p.s De er MEGET tit på tilbud!
Gravatar #109 - thile
9. dec. 2002 17:13
jeg er entlig ligeglad hvilken cola det er. Bare det ikke er pepsi MAX, så er jeg glad. Synes selv at de blillige colaer som Harboe er ligeså god som coca cola.
Gravatar #110 - Praetorian
9. dec. 2002 17:17
Iskold Las Cola RuleZ. Smager meget bedre end Coca-Cola. Før i tiden var jeg enkarneret CC drikker men efter at have drukket LAs Cola gennem noget tid har jeg langt om længe opdaget den sande rigtige cola :-).
Gravatar #111 - Zaffa
9. dec. 2002 17:40
Nu skal i passe på

det er coca cola der var først med stoffer i cola - og det er dem der har lavet julemanden - dem kan vi takke for mange gode ting :D

ellers er jolly helt klart den bedste
Gravatar #112 - Emil
9. dec. 2002 17:44
Handcock SportsCola er da den suveræne cola, hvor ellers finder man cola der kommer på ølflasker?
Gravatar #113 - husky
9. dec. 2002 17:51
Handcock SportsCola får sq ikke min stemme. tog en gang fejl af en rigtig øl og SportsCola. fæl fejl, puha... har givet mig en fobi, læser altid etiketten først inden jeg bunder
Gravatar #114 - Kassen
9. dec. 2002 18:23
Den gamle Jolly var gud... meen så kom de nye tider, og nyt logo til Jolly og mindsanten oss ny smag... så nu er den elendig - rent ud sagt... for mig self. ;)

Twist smager da af bæ... eller noget i den stil (ikk fordi jeg har smagt bæ...)

Cocacola, til nød Pepsi, er desværre det eneste der duer....

men en ordentlig 1½l landkjærs cola - i fryseren med den, og så er der en god omgang slush-ice... :) det kan oss godt gå an....
Gravatar #115 - CRiSpY
9. dec. 2002 18:29
eller den billige fra fakta er altså noget vild! smager pissegodt. ikke fordi jeg har for få penge, men fordi den virkeligt smager af noget..
Gravatar #116 - faun
9. dec. 2002 18:48
#41 - Alt det med Jehovas Vidner der ejer Pepsi, og Moonbevægelsen(bare for at tilføje et eks) skulle eje McD er alt sammen noget bavl/rumours...

Den nuværende hovedaktionær i Pepsico er ifl. Nasdaq.com BARCLAYS GLOBAL INVESTORS. Det kan så godt være at Barclay er ejet af Jehovas vidner, but I seriously doubt it!!!

Anyways, for at snakke om topic... JOLT RULES ALL!! :o)
Gravatar #117 - [KAFK]Tharqa
9. dec. 2002 19:17
HARBOE er bedst :)
Gravatar #118 - 0verRide
9. dec. 2002 19:20
Jolt Rykker da bare fandens svære at få fat i herhjemme, eller retter kan ikke fåes her hjemme mere.

så man må jo klare sig med Coca Cola :)

masser af det ;)

-OR-
Gravatar #119 - exalter
9. dec. 2002 20:19
Hvilke EU lande fås det i?Jeg har ledt - uden sucess i Tyskland, Frankrig og Italien..

Mener ikke at jeg så det i Tjekkiet, kiggede vidst ikke efter det.

Hvorfor må man ikke få det her hjemme? :>
Gravatar #120 - Mysterio
9. dec. 2002 20:31
min top 3

1. jolt cola (da jeg sjælent får fat i sådan en)
2. jolly cola (det er dansk og dejligt)
3. las cola (billig og god)
Gravatar #121 - faun
9. dec. 2002 20:38
#119 - Jolt blev trukket tilbage fra dk pga for lavt salg... Jeg ved ikke hvor man ellers kan få det... prøv at kigge på jolt.com
Gravatar #122 - Ghetto_$vend
9. dec. 2002 20:41
Calles i tyskland har jolt. Men det er nu noget langt at køre for det, medmindre man bor i de nedre regioner ;)
Gravatar #123 - toony
9. dec. 2002 21:13
HVAD FANDEN ER PEPSI LIGHT..? PEPSI MAX er PEPSIS ligthudgave...!

HVORFOR ER PEPSI TWIST IKKE MED..? er i bange for at den vinder over alle de andre..?

PEPSI er den rigtige og originale cola.. den kom frem før
coka(in)-cola'en...

DESUDEN SNYDER coca-cola for vildt meget i skat.. de skulle smides ud hele bundtet..

til sidst kan jeg ikke stemme, da min fucking IE-browser laver et eller andet galt...
Gravatar #124 - ZM4573R
9. dec. 2002 21:32
Coca Cola 4-EvEr!
Dejligt med sukker, koffein, tilsætnings stoffer og alt det der kroppen har godt af..!! man kan holde sig kørende på det i dagevis, ja man kan leve af det, det handler bare om at drikke nok... :P

Til: Pepsi Twist, Cherry Coke, Pepsi Max ect. freaksne..> ADR!! fy for den lede at i kan drikke det sprøjt det er da det klammeste... og det er stadig vold dyrt..!!

Til: Harboe og Las mennesker > TjaaH Cheap-Coke kan gå når der ikke er råd til andet.. men lær det.. CoCa CoLa! !!!

In Coke We Trust! OuT
Gravatar #125 - toony
9. dec. 2002 21:36
#124..

Hvad mener du med twist og de andre er dyrere end coca-cola? du handler da et forkert sted...
Gravatar #126 - LayZee
9. dec. 2002 21:39
Coke Light har faktisk fået ny smag, da de har brugt et nyt sødemiddel uden nær så meget "syrlighed". De har testet den i Skandinavien og den er belet modtaget med glæde. Nu vil de prøve den i resten af verden.

<STRONG>PEPSI TWIST</STRONG>
Gravatar #127 - Acro
9. dec. 2002 21:40
#105:
Det lyder ret ekstremt at du ligefrem er "på" cola (læs: Harboe cola)!
#106:
Endnu engang, "Coca Cola" findes ikke - det gør Coca-Cola derimod.
#108:
De snyder ikke staten for skat, de udnytter systemet som snyder sig selv.
Had spillet, ikke spilleren - du snyder også selv hvor du kan!
--
Men igen, for at komme de billige colaer til livs så prøv følgende;
Åben din billige cola, drik - tænk på lemon og kanel - og drik!
Det bliver seriøst aldrig det samme igen, kan ikke længere selv skylle det ned!
Det ER lemon og kanel der er iltet godt og grundigt, billige colaer har mere CO2 (kan ikke sænke) end nogen andre colaer.
Gravatar #128 - ZM4573R
9. dec. 2002 21:45
#125 >
Hvor står der at jeg har skrevet dyrere end Coca-Cola..? det har jeg ikke... NæææH... Men syns bare det er grimt for Pepsi er jo ikke lige frem en cheap-coke som Las Cola, og det smager af rævepis... jeg vil hellere drikke sø-vand end det pis.. (btw SØVAND ROX!)...

>OuT
Gravatar #129 - Menkhaf
9. dec. 2002 21:49
#21> Godt nok lidt sent, men Vanilla Coke har altsaa vaeret ude laenge. Bare ikke i DK. Sidder faktisk med et par daaser lige nu. Tror jeg aabner en til... Mmmm... Saadan en 12-pack Vanilla Coke ryger hurtigt, og at man kan have den i sit locker er jo bare najs.
Gravatar #130 - TR|X
9. dec. 2002 21:56
#2 Xodeus...
Dumme dumme dumme!!! ;)
Harboe Cola koster 7.95 i netto excl. pant!! 12,25 incl! =)
Jolly Cola ruXx; var i tyskland på indkøbstur for 2 uger siden, og hos Scandlines Bordershop, købte jeg 6 rammer Jolly cola til 40 kroner stykket. Har 4 rammer tilbage nu, og er forelsket i Jolly cola nu! =)
Er enig med folk om at Coca-Cola er for bitter, og for meget eftersmag af sukker. Så hellere Coca-Cola Light.
Pepsi er generelt bedre end Coca-Cola! Især Twist udgaven.
Gravatar #131 - Ellgaardib
9. dec. 2002 22:07
Coke forever....Pepesi sux+det giver jernefejl, og potensproblemer (det skulle nødig ske)..... Harboe er osse god pga prisen.... En god Faxe Kondi er nu heller ikke sådan lige at sige nej til....
Gravatar #132 - Menkhaf
9. dec. 2002 22:11
#132> Sjovt nok har Coca-Cola produkter samme fejl. Paa deres TAB er der en advarsel der siger at det kan give kraeft. Pepsi (Sprite?) har en advarsel der siger at man skal holde flasken vaek fra ansigtet naar man aabner, fordi det er farligt at faa i oejnene. Dog kun i USA ;)
Gravatar #133 - TotalNirvana
9. dec. 2002 22:18
Jeg skammer mig over at støtte et stort klamt ikke-skat-betalende (i Dk.) multinationalt firma som Coca Cola, men de er desværre de eneste der kan lave cola der ikke smager af varm morgenurin... Hvis bare man kunne få fat i opskriften på deres skide sirup, så ku' der rulle nogle klejner ind!
Gravatar #134 - Raenil
9. dec. 2002 22:34

Nej, jeg antager, at der ikke er saltpetersyre i Coca-Cola, ellers ville de jo nok ikke få lov at sælge skidtet. Men det smager mere træls og surt. Og nu kommer det jo nok som en overraskelse - men jeg har aldrig smagt andre former for saltpetersyre, end det vi har i maven - og det er den samme følelese Coca-Cola efterlader i min mund, som når jeg har været ude at knække mig... :-)

(Nøgleordet var smager som. Hvis en is smager mere af lort end af lagkage, ville jeg da heller ikke påstå at jeg har smagt en lort. Selvom der er flere røvhuller end der er bagere...)
Gravatar #135 - Kadann
9. dec. 2002 23:03
# 123 -

Pepsi Light findes skam på det danske marked.. søg og du skal finde..

# 126 -

Jeg må nok erkende at jeg ikke kan smage forskel på den nye og gamle udgave.
Gravatar #136 - Acro
9. dec. 2002 23:11
#134:

Hvis du ikke har smagt lort kan du hellere ikke placere hvor isen burde være!

Du kan da heller ikke sige at 2 er tættere på x end 3, hvis du ikke kendes x.
Gravatar #137 - Deternal
10. dec. 2002 00:42
ehhh - hvorfor er det at folk er faldet for det pis med at firmaer ikke betaler skat? Det gør de da, de er bare så smarte at udnytte systemet så de skal betale et minimum af skat. Bl.a. ved at flytte fleste mulige penge ud af landet.

Det er der da ikke noget nyt i. Det er der også ikke-kapitalistiske institutioner der gør, så som Tvind i flere år har gjort med UFF.

Man kan sige det er moralsk forkert osv. men at sige de ikke betaler skat er helt ved siden af.

Derudover så betaler alle deres medarbejdere vel skat - og de medarbejdere der langer deres cola over disken mv. - så tror som sådan at danmark tjener en krone eller 2 på at have de firmaer i landet. Den del glemmer nogle måske lige.

Nuvel, der er nogen der siger at Pepsi og deres differentierede cola'er ikke skulle være med. I så fald burde Coca-Cola light da heller ikke være med. Og så er der et punkt der hedder Pepsi light, jeg prøver ihærdigt at finde det men kan sq ik, hvor fan findes det? :P

Btw, så er Pepsi større i USA en coca-cola, og amerikanerne har da om ikke andet så i det mindste forstand på coca-cola. Dog vil jeg sige at generelt er ALT dansk cola for sødt. Er ikke noget der er nær så forfriskende som at hive cola hjem fra the american eller the british shop, er slet ikke lige så kvalmt som den danske sukkercola.
Gravatar #138 - Wolly
10. dec. 2002 05:29
Det undre mig at der ikke er flere der stemmer på Pepsi...
Jeg synes klart at Pepsi er den bedste cola, jeg køber aldrig andet!!! Og jeg taler ikke om pepsi twist, den smager for meget af vodka-cola... Det bringer dårlige minder frem :-)
Gravatar #139 - [MåNsEr]
10. dec. 2002 07:32
Hvem der ejer cola? Jeg tror jeg ved det, en eller anden skør gut herinde på newz.dk postede et link: http://www.inminds.com/
Gravatar #140 - Cluq
10. dec. 2002 08:20
HVOR ER LAS COLA!?!?!?!?

Suverænt den billigste og bedste cola der nogensinde har og vil eksistere!!
Gravatar #141 - _VeNtUrAx_
10. dec. 2002 08:52
<STRONG>Pepsi Twist</STRONG>

'nuff said !

/V
Gravatar #142 - ThunderFox
10. dec. 2002 10:03
Hmmmm... Der er kun 2 rigtige Cola'er! "Las Cola" & "Coca Cola"

6 kr. for en "Las" og så smager den bip-edme godt! Når man så rigtig vil ha kval så betaler man prisen for en Coca Cola! *MUMS!*
Gravatar #143 - Znoo
10. dec. 2002 10:40
Cola er til tømmermænd. Nej, så hellere en... Mmmm ...god stor kop sort kaffe.
Gravatar #144 - mhv_odmjk
10. dec. 2002 11:16
Hallo der er overhovedet ingen Cola der så meget kommer i nærheden af den nye Pepsi Twist, det er markedets bedste nyhed siden der var nogen der prøvede med Cherrycolaen.
Gravatar #145 - jensendk
10. dec. 2002 12:19
Tankevækkende at Jolly ligger som 2'er..
Gravatar #146 - acid_ace
10. dec. 2002 12:36
Tjae hvad kan jeg sige, udover at Coca Cola har altid været og vil altid være min favorit.(PUNKTUM)

Hvis jer Pepsi fans brokker jer over at der ikke er en anelse kunstig citron i Coca Cola, hvad så med bre at købe en citron og komme en slice i?

Og den originale Coca Cola er da klart den beste (for mig hvertifalde) så må de for min skyld da gerne lave alle de smage de gider.. jeg smager bare en dåse of det, og glemmer så jeg har smagt det, og drikker noget almindenligt Coca Cola igen.

lad da folk have deres egen smag, og heldig vis for det, endenligt bare træt af, at folk skal pointere hvad de mener er rigtigt og forkert. Det må være op til hver enkelt at vurdere.

//Acid_ACe
Gravatar #147 - Acro
10. dec. 2002 12:38
Nu bliver jeg nød til det!

<STRONG>DER FINDES IKKE "COCA COLA" - DET HEDDER "COCA-COLA"!</STRONG>
<STRONG></STRONG>
Det var dog utroligt.

At man ikke engang kan stave til dagens primære energitilskud korrekt.
Gravatar #148 - cas2
10. dec. 2002 13:12
Der burde være en "Jeg drikker kaffe" mulighed...
Det gør nørder når de bliver store...
Gravatar #149 - Lille_Asger
10. dec. 2002 16:37
#148, Casperk>
Og da de var små...

Har aldrig været en Cola-dreng...
Gravatar #150 - phre4k
10. dec. 2002 16:49
hvorfor har i glemt LAS. Hvis i vidste hvor meget af det sprøjt vi drikker i klassen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login