mboost-dp1
Hvilken Cola er bedst?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hah....ingen konkurrence.....
COCA-COLA off Course...
Har forresten drukket en del Light på det sidste, men når jeg skal være flink ved mig selv står den på ren Coca Nydelse ;)
COCA-COLA off Course...
Har forresten drukket en del Light på det sidste, men når jeg skal være flink ved mig selv står den på ren Coca Nydelse ;)
Harboe Cola når den har været i køleskabet i mindstr 2 timer efter amn har været i Netto! 6.95 plus pant det er fandme billigt!
#3 Overvejede at tage disse 'afvigelser' med, men så ville listen jo blive alen-lang. så cherry, twist, koffein-fri og de andre ryger ind under, 'Anden cola'. :)
NEJ!
Ud med Coca-Cola. I alt for mange år har de regeret colamarkedet, men nu skal det være slut. <STRONG>Twist er kommet for at blive</STRONG>!
Nå ja forresten. Cherry er klamt. Den nye Coca-Cola Light (Refreshingly New) kan lige gå an, og også alm. Coca-Cola (men kun når de er på tilbud). Glæder mig dog til at prøve Coca-Colas nye produkt, <STRONG>Vanilla Coke</STRONG>
Ud med Coca-Cola. I alt for mange år har de regeret colamarkedet, men nu skal det være slut. <STRONG>Twist er kommet for at blive</STRONG>!
Nå ja forresten. Cherry er klamt. Den nye Coca-Cola Light (Refreshingly New) kan lige gå an, og også alm. Coca-Cola (men kun når de er på tilbud). Glæder mig dog til at prøve Coca-Colas nye produkt, <STRONG>Vanilla Coke</STRONG>
Coca Cola klart #1
Harboe, Big og Jolly falder nu også i min smag.
Jolt ved jeg ikke hvad jeg skal syns om. Den smager lidt tørt, men den ekstra koffein gør den alligevel til noget særligt.
Alt hvad der har med Light eller Pepsi at gøre fortjener ikke at blive solgt i butikkerne. Tænk at man kan sælge mosevand på flaske....
Harboe, Big og Jolly falder nu også i min smag.
Jolt ved jeg ikke hvad jeg skal syns om. Den smager lidt tørt, men den ekstra koffein gør den alligevel til noget særligt.
Alt hvad der har med Light eller Pepsi at gøre fortjener ikke at blive solgt i butikkerne. Tænk at man kan sælge mosevand på flaske....
Pepsi Twist... Hvorfor ikke bare en eller anden alm. cola og så putte lidt rigtig citronsaft i? Det der kunstige citronsmag er sgu ikke særlig godt.
Hmm... hvordan kan man være afhængig af cola hvis der kun ryger 1 liter ned om dagen? Hmm... når jeg når mit max i afhængighed er jeg da oppe på 9 liter på en dag. :) Hvilket nok stiger når jeg får flere penge en gang :D
Pepsi maaaaaaaaaax :)
Og så lidt rom i.
Jeg er enig at Coca Cola er kvalmene, da der er alt det sukker i.
Og så lidt rom i.
Jeg er enig at Coca Cola er kvalmene, da der er alt det sukker i.
#21 -
Jeg må nok holde mig tvivlende overfor at der rent faktisk er tale om en ny smag mht. Coke Light, da jeg har drukket det længe, som et alternativ til Pepsi Max, som jeg drikker normalt.
Jeg er ret overbevist om at Coke Light med "ny smag" bare er en PR-stunt fordi produktet solgte dårligt.
Jeg må nok holde mig tvivlende overfor at der rent faktisk er tale om en ny smag mht. Coke Light, da jeg har drukket det længe, som et alternativ til Pepsi Max, som jeg drikker normalt.
Jeg er ret overbevist om at Coke Light med "ny smag" bare er en PR-stunt fordi produktet solgte dårligt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.