mboost-dp1
Hvilken Cola er bedst?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
rigtige nørder bruger alle deres penge på hardware og drikker derfor billig cola... gerne las cola :)
Der har altid kun været en, og der vil i al fremtid kun være en .....
Den rigtige Cola hedder Coca Cola, og har ikke nogle extensions..
Den rigtige Cola hedder Coca Cola, og har ikke nogle extensions..
#57:
HVis du gør det, er du et svin;)
Men klart Coca cola er godt, men fakta cola Big150 er sq også at foretrække...
HVis du gør det, er du et svin;)
Men klart Coca cola er godt, men fakta cola Big150 er sq også at foretrække...
Hov, jeg vil også lige tilføje at jeg foretrækker tysk eller amerikansk Coca Cola. Den danske er for sød, for tynd og med for lidt brus. En tysk cola virker også på en mere frisk end en dansk, som til tider kan virke lidt vammel og halvgammel.
#21:
Nej, The Coca-Cola Company sidder suverænt på hele markedet, det bliver de ved med - desuden lancerer de snart en cola der skal konkurrere med Pepsi Twist, og som smager endnu bedre (har prøvesmagt) - kan desværre ikke huske navnet.
Bare for at fortælle lidt om den magt som The Coca-Cola Company er i besiddelse af, kan jo nævnes eksemplet med julemanden, - indtil The Coca-Cola Company valgte at lave julemanden rød på deres etiketter var han brun i HELE verden, men The Coca-Cola Company have så stort markedspotentiale at de kunne bestemme!
Det er "street respect".
#29:
Hvor meget nørd er man hvis man kun går op i kunstige ting?
Jeg nævner i flæng; citronsmag, Pamela Anderson, osv.!
Der findes jo også "ægte" ting, og især en god skive citron i et glas Coca-Cola er ikke at foragte.
#55:
Man får jo kun gratis Coca-Cola i perioden man er på arbejde, man kan jo ikke bare tage det med hjem.
#58:
"Coca Cola" findes ikke, så hvordan er den rigtig?
#69:
Så skal Fanta måske også på listen?
-
Til jer der drikker billig cola (Big 150, Las Cola, etc.); næste gang du tager en tår - så forestil dig at du drikker vand med kanel og lemon - så drikker du aldrig det mere, for smagen er identisk. Prøv selv!
Nej, The Coca-Cola Company sidder suverænt på hele markedet, det bliver de ved med - desuden lancerer de snart en cola der skal konkurrere med Pepsi Twist, og som smager endnu bedre (har prøvesmagt) - kan desværre ikke huske navnet.
Bare for at fortælle lidt om den magt som The Coca-Cola Company er i besiddelse af, kan jo nævnes eksemplet med julemanden, - indtil The Coca-Cola Company valgte at lave julemanden rød på deres etiketter var han brun i HELE verden, men The Coca-Cola Company have så stort markedspotentiale at de kunne bestemme!
Det er "street respect".
#29:
Hvor meget nørd er man hvis man kun går op i kunstige ting?
Jeg nævner i flæng; citronsmag, Pamela Anderson, osv.!
Der findes jo også "ægte" ting, og især en god skive citron i et glas Coca-Cola er ikke at foragte.
#55:
Man får jo kun gratis Coca-Cola i perioden man er på arbejde, man kan jo ikke bare tage det med hjem.
#58:
"Coca Cola" findes ikke, så hvordan er den rigtig?
#69:
Så skal Fanta måske også på listen?
-
Til jer der drikker billig cola (Big 150, Las Cola, etc.); næste gang du tager en tår - så forestil dig at du drikker vand med kanel og lemon - så drikker du aldrig det mere, for smagen er identisk. Prøv selv!
Las Cola mangler ...?
Nåja, Las Ketchup manglede jo oxo i <STRONG>Ketchup afstemningen</STRONG> ... så deet ... :)
Nåja, Las Ketchup manglede jo oxo i <STRONG>Ketchup afstemningen</STRONG> ... så deet ... :)
#73:
Hvis Pepsi Max er et alternativ til Coca-Cola, så er Fanta også.
Alt man kan vælge imellem er vel alternativer til produktet?
Fra Pepsis website; […] De markante tillægs-produkter til Pepsi-Cola er i Europa: Pepsi Max og Pepsi Light […]
Tillægsprodukter er ikke betydende at produkterne også er cola, på selvsamme liste findes også 7UP, som jo heller ikke er cola.
Hvis Pepsi Max er et alternativ til Coca-Cola, så er Fanta også.
Alt man kan vælge imellem er vel alternativer til produktet?
Fra Pepsis website; […] De markante tillægs-produkter til Pepsi-Cola er i Europa: Pepsi Max og Pepsi Light […]
Tillægsprodukter er ikke betydende at produkterne også er cola, på selvsamme liste findes også 7UP, som jo heller ikke er cola.
Det er da for dårligt at der står "Hvilken Cola er bedst" og så at Coca-Cola Light, Pepsi Light og Pepsi Max er med på listen... såkaldt "light" sodavand er da djævlens yngel, og burde slet ikke findes!!! ;)
Jeg drikker det der er billigst, om det så er Pepsi eller Coca-Cola er sgu ligemeget, jeg er ikke så kræsen.
Men cola uden sukker, det holder jeg mig langt fra, det smager af noget man skyller ud i WC'et (nej, ikke guldfisk).
Men cola uden sukker, det holder jeg mig langt fra, det smager af noget man skyller ud i WC'et (nej, ikke guldfisk).
Jeg er bange for at de fleste af jer tager helt fejl :)
Jolly Cola, se /det/ er kram. Det smager godt, og selv efter et 4-dages LAN-party har man ikke den der vamle smag i munden hele ugen efter, som man har med Coca Cola.
Hvis man er i pengenød, så er iskold (must be ice cold!) Baldur, Harboe eller Frem Cola helt OK. (Hvorfor er Frem Cola ikke på listen?)
Jolly Cola, se /det/ er kram. Det smager godt, og selv efter et 4-dages LAN-party har man ikke den der vamle smag i munden hele ugen efter, som man har med Coca Cola.
Hvis man er i pengenød, så er iskold (must be ice cold!) Baldur, Harboe eller Frem Cola helt OK. (Hvorfor er Frem Cola ikke på listen?)
#87 superman:
Det kommer vist ret meget an på, hvad du sammenligner med. Jeg har prøvet "The Pepsi Challenge".
"Hvad for en smager bedst?"
"Den der er Pepsi. Har jeg vundet?"
"Jamen, hvilken en smager bedst?"
"Det gør den Coca-Cola du har i glas nummer 2, men det er Pepsi i nummer 1. Har jeg vundet?"
Næh - det havde jeg ikke.
Det kommer vist ret meget an på, hvad du sammenligner med. Jeg har prøvet "The Pepsi Challenge".
"Hvad for en smager bedst?"
"Den der er Pepsi. Har jeg vundet?"
"Jamen, hvilken en smager bedst?"
"Det gør den Coca-Cola du har i glas nummer 2, men det er Pepsi i nummer 1. Har jeg vundet?"
Næh - det havde jeg ikke.
Når der ikke er Las Cola til rådighed (og det er der ikke på arbejde, for de vil ikke drikke skidtet), så er Pepsi mit foretrukne mærke. CocaCola smager for meget af saltpetersyre til at jeg vil drikke det i større mængder.
Men til hverdag drikker jeg nu vand på flaske...
Men til hverdag drikker jeg nu vand på flaske...
coca-cola er den eneste rigtige. de laver jo pæps på de affaldsstoffer som bliver tilbage af den rigtige produktion. dvs at det der falder ved siden af og bliver moppet op sidst på dagen, bliver hældt på flaske, bliver kogt, bliver sat ud i solen i 2 uger, bliver rystet et bar gange, og bliver sat til salg for uhyrlige summer af penge.
eller noget...
eller noget...
/me drikker faktisk ikke cola mere.
Men den der smager bedst er sgu nok Harboe´s
Så hellere vand eller Faxe K eller selvfølgelig en øl! :)
Men den der smager bedst er sgu nok Harboe´s
Så hellere vand eller Faxe K eller selvfølgelig en øl! :)
Ville lige hurtigt sige at, godt nok drikker jeg Coca-cola normalt, men det bedste til at blande slave-rom/vodka med er helt klart Pepsi MAX... lav en god half 'n' half drink og den smager stadig af Pepsi MAX(overdrivels fremmer forståelsen)
Der er bare 2 nitter ved at drikke Pepsi MAX!
1) Man får ikke alt den dejlige sukker som burde holde en oppe i gear hele aften.
2) Sødemidlet smadrer ens hjerne.
Der er bare 2 nitter ved at drikke Pepsi MAX!
1) Man får ikke alt den dejlige sukker som burde holde en oppe i gear hele aften.
2) Sødemidlet smadrer ens hjerne.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.