mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#552 Jeg kan udemærket finde ud af at lave koldskål. Mutters opskrift ligger her et eller andet sted. Er bare for doven tilat lave det.
Caek of Doom (554) skrev:Hvordan ser en sofacykel ud i symbolform?
Well, fattigmands-udgaven er da kendt nok... ;-)
Okay, omformuleret... hvis man skulle lave en sofacykel som et symbol, hvordan ville det så se ud? :p
Jeg vil gætte på noget i denne stil, bare lavet på mere end 30 sekunder:
http://i43.tinypic.com/1zz54kj.jpg
Jeg vil gætte på noget i denne stil, bare lavet på mere end 30 sekunder:
http://i43.tinypic.com/1zz54kj.jpg
#563 .... hvis der var et plus ville det så ikke mere være "sofa PLUS cykel" og ikke "sofacykel"...?
Spørgsmål
Hvorfor fa'en fatter folk ikke, at GratisUpload er noget fanden har skabt, når det kommer til deling af billeder via forums? Jeg gider sgu ikke downloade det skide billede, jeg vil bare se dét!!
Hvorfor fa'en fatter folk ikke, at GratisUpload er noget fanden har skabt, når det kommer til deling af billeder via forums? Jeg gider sgu ikke downloade det skide billede, jeg vil bare se dét!!
#566 Hvad snakker du om? Den viser da fint billedet i browseren her.
Dreadnought (568) skrev:#566 Hvad snakker du om? Den viser da fint billedet i browseren her.
På min computer, med OS X, downloader den billedet til computeren...
myplacedk (570) skrev:#569
Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen fejl i deres HTML eller content-type. Måske er det din browser, som ikke kan lide et billede som frame-indhold, eller sådan noget?
Ja, må være Safari som ikke lige ved hvad den skal gøre, og derfor bliver bange og straks downloader alt hvor "virus" indgår i navnet! :P
Spørgsmål
Er det underligt at min HTC Touch HD kun holder strøm i ~15-20 timer, når skærmen er slukket/den er i standby 50% af tiden?
Er det underligt at min HTC Touch HD kun holder strøm i ~15-20 timer, når skærmen er slukket/den er i standby 50% af tiden?
Altid!
Yderligere info: 50-150 sms om dagen, ca 10 minuter af de indbyggede spil, TouchFlo3D aktiveret..
Altid!
Yderligere info: 50-150 sms om dagen, ca 10 minuter af de indbyggede spil, TouchFlo3D aktiveret..
Købt i TDC for snart to uger siden.
Ikke opdateret noget, kun installeret nogen få, små programmer..
Update:
Jeg er ved at hente nyeste firmware lige nu, og opdatere så snart jeg kommer hjem.
Ikke opdateret noget, kun installeret nogen få, små programmer..
Update:
Jeg er ved at hente nyeste firmware lige nu, og opdatere så snart jeg kommer hjem.
Spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke logge på msn, og hvorfor kan jeg ikke komme ind på Microsofts hjemmeside? :S
Hvorfor kan jeg ikke logge på msn, og hvorfor kan jeg ikke komme ind på Microsofts hjemmeside? :S
pewbe (581) skrev:Spørgsmål
Ca. samme tid som dig (jeg kiggede ikke på klokken) kunne jeg heller ikke komme på MSN. Jeg prøvede dog ikke deres hjemmeside, der finder jeg ingen af mine venner. ;-)
Jeg mener det er i morgen. Det er noget med, at man før i tiden skulle lave de her hveder før helligdagene fordi man så ikke kunne få brød eller noget før om mandagen. Så man spiser det på St. Bededag fordi man jo så ville have varmet brødet op, fordi man ikke kunne få andet.
Jeg er rimeligt sikker på, det er i dag. (Min far har i hvert fald budt mig på hveder her om en halv times tid ;))
EDIT: Den er god nok
Derfor spiser vi varme hveder
EDIT: Den er god nok
Derfor spiser vi varme hveder
Traditionen tro byder mange bagere i dag på friskbagte hveder.
LinguaIgnota (589) skrev:Hvor hurtigt optages magnesium (i tabletform) i kroppen?
Min søster og hendes veninde, som begge studerer ernæring og sundhed i Haderslev, siger omkring 7 timer hvis den tages med et måltid, mere (hun vidste ikke lige hvor meget) hvis den ikke tages med et måltid
#589 Det skal bare injiceres intravenøst eller op i næsen!
#592, http://www.madsci.org/posts/archives/dec98/9139221...
Fortæller dog ikke noget om hvor højt den kommer op.
Fortæller dog ikke noget om hvor højt den kommer op.
Stargate (594) skrev:Den kan ikke dræbe nogle, mener det var mythbuster der tested det.
Medmindre de har lavet to forskellige tests tror jeg det er afsnittet med mønten der kastes ud fra Empire State du tænker på, og nej der kunne de ikke få den til at dræbe nogen, men jeg tænker på om det mon gør en forskel, at en patron jo (oftest) er spids, hvor mønten er stump
Stargate (594) skrev:#592
Den kan ikke dræbe nogle, mener det var mythbuster der tested det.
Men højden kommer meget an på hvad pistol/gevær du har og hvad patron du bruger ( både kaliber men også hvad mærke/model( krudt mængde))
Man har da hørt om flere episoder, hvor folk er blevet dræbt af nedfaldne patroner under bryllupper i f.eks. tyrkiet og hvor der ellers er tradition for at skyde op i luften... Om det så er sande episoder, skal jeg ikke kunne sige :)
Ser ud til du har ret:
Så er spørgsmålet så bare hvor langt de kommer op
Ser ud til du har ret:
http://mythbustersresults.com/episode50 skrev:In the case of a bullet fired at a precisely vertical angle (something extremely difficult for a human being to duplicate), the bullet would tumble, lose its spin, and fall at a much slower speed due to terminal velocity and is therefore rendered less than lethal on impact. However, if a bullet is fired upward at a non-vertical angle (a far more probable possibility), it will maintain its spin and will reach a high enough speed to be lethal on impact. Because of this potentiality, firing a gun into the air is illegal in most states, and even in the states that it is legal, it is not recommended by the police. Also the MythBusters were able to identify two people who had been injured by falling bullets, one of them fatally injured. To date, this is the only myth to receive all three ratings at the same time.
Så er spørgsmålet så bare hvor langt de kommer op
#597 Jeg har til gengæld hørt, at de er blevet dræbt af fragmenter og ikke direkte af kuglerne.
Som notits til #593 kan jeg fortælle, at en 9mm kugle vejer 7,45 gram, mens hans regnestykke forudsætter, at en kugle vejer 20 gram. Hans udregninger er derfor langt fra korrekte, da hans estimat af vægten er helt "off the scale".
Derfor er hastigheden langt lavere, og jeg gætter på, at den ikke kan dræbe. Jeg vil dog gætte på, at Mythbusters er de eneste rigtige til at undersøge det! :P
Som notits til #593 kan jeg fortælle, at en 9mm kugle vejer 7,45 gram, mens hans regnestykke forudsætter, at en kugle vejer 20 gram. Hans udregninger er derfor langt fra korrekte, da hans estimat af vægten er helt "off the scale".
Derfor er hastigheden langt lavere, og jeg gætter på, at den ikke kan dræbe. Jeg vil dog gætte på, at Mythbusters er de eneste rigtige til at undersøge det! :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.