mboost-dp1
Tilbud til brugere af Newz!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
TNQ (47) skrev:det er skam allerede planlagt.
Arrangementet er planlagt med en masse sjove/underlige/spøjse mennesker.
der vil bla. også blive bagt kage, og ting.
indtilvidere er der 25 tilmeldte, men i skal ikke begrænse jer af de 30 pladser. Vi kan sagtens udvide :)
tilmeld jer! gogogo
Hvor mange newz'ere er tilmeldt og kommer (Giv et pip hvis i gør) ?
Mort (156) skrev:
Hvor mange newz'ere er tilmeldt og kommer (Giv et pip hvis i gør) ?
Kunne være interessant at vide :P
Som fuldblods sønderjyde... må jeg sige at sømspil er mega sjovt.
Især med alkohol hvor man kommer til skade :)
Især med alkohol hvor man kommer til skade :)
Alternativt sømspil der involverer bind for øjnene, afsikret sømpistol, 120mm galvaniserede søm og en person, der på 5 meters afstand der holder en 60cm egetræsplanke.
Så er der jo ikke meget sport i det?Bachy (159) skrev:Som fuldblods infødt Alsinger, må jeg give SlettetBruger ret, sømspil rykker røv !
Især med en sømpistol, det giver ligesom det ekstra krydderi til spillet.
Det sjove er jo når folk rammer forbi blokken og tyrer hammeren i skinnebenet på sig selv :D
Magten (161) skrev:Det sjove er jo når folk rammer forbi blokken og tyrer hammeren i skinnebenet på sig selv :D
Every goddamn day.. det er pænt underholdene.
Cloud02 (163) skrev:Magten (161) skrev:Så er der jo ikke meget sport i det?
Det sjove er jo når folk rammer forbi blokken og tyrer hammeren i skinnebenet på sig selv :D
Quick. Someone call Captain Obvious.
Du kaldte?
Kommer an på sømpistolen, har brugt sømpistoler der kunne sætte et søm en tomme ind i en stople på 10 meters afstand.
Kommer an på sømpistolen, har brugt sømpistoler der kunne sætte et søm en tomme ind i en stople på 10 meters afstand.
#slå-søm-i-stubbe
Jeg har boet i Århus hele mit liv. Første gang jeg hørte om det, var en bornholmer der fortalte at det gjorde man derovre.
Siden hen har jeg vist hørt om et eller andet sted i jylland hvor man også gør det.
Jeg kommer ikke så meget udenfor Århus...
Jeg har boet i Århus hele mit liv. Første gang jeg hørte om det, var en bornholmer der fortalte at det gjorde man derovre.
Siden hen har jeg vist hørt om et eller andet sted i jylland hvor man også gør det.
Jeg kommer ikke så meget udenfor Århus...
qw_freak (171) skrev:sådan en er jeg aldrig støt på på nogen af de byggepladser jeg har været på!
Desuden er det min oplevelse at sømmet ret hurtigt begynder at roterer på langs efter det har forladt kammeret!
Det lyder som noget, du har eksperimenteret meget med. Skal man være urolig?
(177) skrev:qw_freak (171) skrev:sådan en er jeg aldrig støt på på nogen af de byggepladser jeg har været på!
Desuden er det min oplevelse at sømmet ret hurtigt begynder at roterer på langs efter det har forladt kammeret!
... siger brugeren uden navn og med en blomst som profilbillede.
Har du eller jeg røget så meget hash, at det er fuldstændigt umuligt at se, hvad der foregår? I'm just asking...
(177) skrev:qw_freak (171) skrev:sådan en er jeg aldrig støt på på nogen af de byggepladser jeg har været på!
Det kan jeg garantere dig for at jeg har! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.