mboost-dp1
Tilbud til brugere af Newz!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kom på tur med to hotte, dejlige piger, der planlægger at tage fra Aalborg over Viborg til Ballerup og tilbage igen i weekenden d. 9.-11. april.
Undervejs kan der nydes sociale aktiviteter såsom "gæt, hvad jeg tænker på" og "gul bil". Der kan muligvis blive tale om stop på vejen, hvor man kan få en kulinarisk oplevelse, fx det altid populære McDonald's. En lille indtægt er der også chance for, hvis du har brug for yderligere overtalelse.
P.S.: du kører.
Undervejs kan der nydes sociale aktiviteter såsom "gæt, hvad jeg tænker på" og "gul bil". Der kan muligvis blive tale om stop på vejen, hvor man kan få en kulinarisk oplevelse, fx det altid populære McDonald's. En lille indtægt er der også chance for, hvis du har brug for yderligere overtalelse.
P.S.: du kører.
Caek of Doom (1) skrev:Kom på tur med to hotte, dejlige piger[...]
Jeg troede, det var dig og Elskov, der manglede kørelejlighed?
...arhahahahahahaha.
Undskyld. :(
Nøj, sikke mange konstruktive svar. TAK NEWZ! xD
Der sker det i Ballerup at der er LAN. Og det skal vi selvfølgelig med til.
Tog og bus er røvdyrt :P
Der sker det i Ballerup at der er LAN. Og det skal vi selvfølgelig med til.
Tog og bus er røvdyrt :P
Caek of Doom (16) skrev:Tog og bus er røvdyrt :P
Det koster vel det samme, om I skal sutte på en Newz-bruger eller en togrevisor - en øm kæbe og et par hævede læber?
fe950 (20) skrev:Hvor er I upæne...her har vi 2 piger der beder om hjælp og det eneste svar de får er.....skam jer.
og pigerne må gerne ringe til mig, så skal jeg nok betale for turen!
Internet superhero.
fe950 (20) skrev:Hvor er I upæne...her har vi 2 piger der beder om hjælp og det eneste svar de får er.....skam jer.
Hvorfor tror jeg ikke helt på det? :P
Caek of Doom (27) skrev:Kæft han har en lille diller.
Eller en meget erigeret diller, der stritter direkte mod kameraet/maleren og derfor kan skjules bag en forholdsvis lille kvist?
Såfremt ovenstående er sandt, kan du kun udtale dig om omkredsen.
kthxbai
Det er mægtigt pænt af dig - Har du set den her nyhed også, http://railgun.newz.dk/koeb-en-playdate - måske den er noget for dig?
#30 det trækker jo pænt op at du hedder elskov. Sender jo trods alt et signal om hvad du forventer af aktiviteter på en sådan tur.
Men et par full frontal nude shots hjælper jo altid med at overbevise en selv.
Men et par full frontal nude shots hjælper jo altid med at overbevise en selv.
Rasmus064 (36) skrev:Jeg mangler stadig svar på mit spørgsmål.
Hvem betaler ture over broen?
Hvorfor vil du vide det? Du kan jo ikke køre os alligevel.. :P
ahh der :) så lov mig 1 ting, tag et smut over på "Bjarnes pølserbedste pølsevogn i DK :)
http://www.blackmarket.dk/BBEntry?action=topicentrieslist&topicid=48115&navigation=first#0 skrev:Hellow folks!
så bliver der holdt LAN ígen, til alle dem der lyster!
vi har denne gang kun plads til 30 personer, men der vil være mulighed for at låne en pc hvis man kommer langvejsfra.
Arrangementet bliver afholdt i Ungdomshuset Vognporten, i Ballerup, ca. 3-4 mínutter fra stationen.
Denne gang er det gratis, og bare for hyggens skyld!
ingen spilbegrænsninger, vi prøver dog at holde os til spil som de fleste har, og som kan spilles over LAN, men som sagt, det er man ikke begrænset af, vi opfordrer bare.
clean info:
D. 09 April, til og med d. 11 April, 2010.
Sct jacobsvej 1, 2750 ballerup
der er åbent fra kl. 17.
pladser: 30
mulighed for lånepc'ere.
Tilmelding foregår her
Wille (45) skrev:ahh der :) så lov mig 1 ting, tag et smut over på "Bjarnes pølserbedste pølsevogn i DK :)
det er skam allerede planlagt.
Arrangementet er planlagt med en masse sjove/underlige/spøjse mennesker.
der vil bla. også blive bagt kage, og ting.
indtilvidere er der 25 tilmeldte, men i skal ikke begrænse jer af de 30 pladser. Vi kan sagtens udvide :)
tilmeld jer! gogogo
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.