mboost-dp1
Tilbud til brugere af Newz!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I skal være lidt sødere ved Caek og Elskov - de er uden tvivl nogle rare og sympatiske mennesker, men bliver I ved med at mobbe, så ender det med at de tror, at vi ikke kan lide dem.
Ae-ae.
Ae-ae.
vandfarve (108) skrev:LinguaIgnota (106) skrev:I skal være lidt sødere ved Caek og Elskov - de er uden tvivl nogle rare og sympatiske mennesker, men bliver I ved med at mobbe, så ender det med at de tror, at vi ikke kan lide dem.
Ae-ae.
Siger du. Af alle personer, så siger DU det?!
Jeg kan slet ikke forestille mig hvad du mener. Er du stiv? :(
... størstedelen af Københavnerne har nok jyske bedsteforældre, da der var en masse jyder, der fandt arbejde i Kbh i starten af 1900-tallet. Og forresten udgør Jylland en større del af DK end Kbh... Og bondesamfundet har været dansk i langt længere tid end storbylivet. Jeg er pissetræt af al det "Kbh vs Jylland"-bullshit.
Meget af det er patter 8D
terracide (77) skrev:Nu da vi er ved info til folket, så er den ene kun "hot" hvis man er til +25 BMI *host*
Meget af det er patter 8D
Atom (104) skrev:Kunne jo også være et fiberkabel med repeatere :)
Rasmus064 (105) skrev:Kunne det godt, men er det næppe når han skriver LAN.
Hørt i en butik:
"Undskyld, har de ingen søm der er større end disse?"
"Det er ikke søm, det er stifter."
"Nå, men har de så stifter som er større end disse?"
"Nej, så er det søm."
hvordan har i det EGENLIGT med galvaniserede søm?
Altså- hvis prisen var det samme- og ingen så jer købe dem- ville i så købe dem?
Altså- hvis prisen var det samme- og ingen så jer købe dem- ville i så købe dem?
Jeg foretrækker, for at holde den nørdede stil, udelukkende at benytte mig af mini-jack-stik til at hamre i væggene.
Det giver et unikt touch, som præger min stil og samtidig giver et helhedsindtryk af mig som en fuldblodsweirdo. Folk tager mig tit i at rode i elektronikkassen på genbrugspladsen efter ledninger med et mini-jack i enden.
Når man har så mange billeder at hænge op, er det nødvendigt at udvide sit lager af søm-surrogater.
Hvis de ikke går direkte gennem væggen i første hug, må jeg i gang med Global-kniven og snitte stikket skarpere i bedste Lønneberg-Emil-stil, så processen glider lettere.
Det giver et unikt touch, som præger min stil og samtidig giver et helhedsindtryk af mig som en fuldblodsweirdo. Folk tager mig tit i at rode i elektronikkassen på genbrugspladsen efter ledninger med et mini-jack i enden.
Når man har så mange billeder at hænge op, er det nødvendigt at udvide sit lager af søm-surrogater.
Hvis de ikke går direkte gennem væggen i første hug, må jeg i gang med Global-kniven og snitte stikket skarpere i bedste Lønneberg-Emil-stil, så processen glider lettere.
Imperial (119) skrev:
Galvaniseret? Betyder det ikke rustfrit ? xD
Nej, rustfrit er rustfrit, galvaniseret er galvaniseret!!
Rustfrit, er en legering som ikke korroderer så nemt, mens noget der er galvaniseret har fået lagt et lag ovenpå som forhindrer jernet i at ruste!
Hvad er det med jyder og sømspil? Altså det med en blok, en hammer og nogle motherfucker søm.. Der er altid sådan en til stede når jeg er til fest i jylland.
Man skulle umiddelbart mene at det er en rimelig dårlig kombination når man blander stive jyder med, alkohol, hammer og et søm der kunne gennembore selv Amin Jensen..
Man skulle umiddelbart mene at det er en rimelig dårlig kombination når man blander stive jyder med, alkohol, hammer og et søm der kunne gennembore selv Amin Jensen..
Magten (125) skrev:Hvad er det med jyder og sømspil? Altså det med en blok, en hammer og nogle motherfucker søm.. Der er altid sådan en til stede når jeg er til fest i jylland.
Hvor mange gange har du været til fest i jylland? oO Jeg har boet her hele mit liv, og jeg har sgu aldrig oplevet det xD
Elskov (129) skrev:Hvor mange gange har du været til fest i jylland? oO Jeg har boet her hele mit liv, og jeg har sgu aldrig oplevet det xD
Hvis du aldrig har oplevet en fest i Jylland efter at have levet der hele dit liv, burde du så ikke trække rødderne op og flytte et sted hen hvor der er mere sjov i gaden ?
Uhm.. Et sted mellem 4 og 5 gange om året, de sidste 15-20 år.. Men okay, det er heller ikke altid de er der.. Tror r det har været 15 ud af 20 fester de sidste par år :)Elskov (129) skrev:Hvor mange gange har du været til fest i jylland? oO Jeg har boet her hele mit liv, og jeg har sgu aldrig oplevet det xD
Tag ikke fejl, jeg synes selv det er ganske sjovt, men det virker bare som om det er en jysk tradition..
Mort (137) skrev:#136
Jeg har lige kørt en tur til Esbjerg og tilbage igen. På den tur så jeg mindst 3-4 stykker der kørte 110+ km/t med deres trailer, så jeg tror ikke du skal regne med en begrænsning der.
Du må maksimalt køre 80 km/t med trailer på motorveje i Danmark. At folk så ikke ved det, eller er ligeglade med loven, betyder ikke, at den ikke findes.
Captain Awesome (136) skrev:#134
Det er vel begrænset hvor hurtigt man kan køre med trailer...
vandfarve (138) skrev:Du må maksimalt køre 80 km/t med trailer på motorveje i Danmark.
Der er en stor forskel på hvad man kan og hvad man må. Jeg kan blot konstatere at der i Jylland er en del som kører langt mere end de tilladte 80 km/t med trailer på, på motorvejen.
Mort (141) skrev:
Der er en stor forskel på hvad man kan og hvad man må. Jeg kan blot konstatere at der i Jylland er en del som kører langt mere end de tilladte 80 km/t med trailer på, på motorvejen.
Ja det er rigtigt, for jyder er selvbfølgelig de eneste der kører foor stærkt, så hvorfor er det der er trafikpoliti på sjælland.....? ....Nåråååårhhh
Caek of Doom (1) skrev:Kom på tur med to hotte, dejlige piger, der planlægger at tage fra Aalborg over Viborg til Ballerup og tilbage igen i weekenden d. 9.-11. april.
Undervejs kan der nydes sociale aktiviteter såsom "gæt, hvad jeg tænker på" og "gul bil". Der kan muligvis blive tale om stop på vejen, hvor man kan få en kulinarisk oplevelse, fx det altid populære McDonald's. En lille indtægt er der også chance for, hvis du har brug for yderligere overtalelse.
P.S.: du kører.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.