mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der fniser lidt af det hårdt ramte Republikanske Parti i USA, der har oplevet ikke mindre end to af deres toppolitikere gå til bekendelse om at have haft "extra-marital affairs" indenfor kun én uge.
... Der lige har ind set Vestjylland er bedre end Østjylland.
Dog er rigere i Øst end i Vest.
Hold op Vejle er en Smuk by pas på den :-D
Dog er rigere i Øst end i Vest.
Hold op Vejle er en Smuk by pas på den :-D
...der er utroligt glad for den usb blæser/ventilator han købte til en 20'er :D
...der overvejer at købe en cola x3
NioBe (2976) skrev:...der skal hjem og løbe...
...der undrer sig over at du skal hjem og løbe... burde det ikke være ud og løbe? xD
pewbe (2930) skrev:...der godt kan lide Vista :P
...der bedre kan lide Windows 7 x3
pewbe (2944) skrev:...der køber en poser gifler lidt senere :D
...der skal spise x3
pewbe (2947) skrev:...der ikke synes at en time er særlig lang tid x3
pewbe (2975) skrev:...der er utroligt glad for den usb blæser/ventilator han købte til en 20'er :D
pewbe (2967) skrev:...der er ligeglad med på mandag selvom jeg har fødselsdag der x3
..der undre sig over hvad Pewbe mener med x3 efter de sætninger han skriver, og hvorfor han gør det ? :D
# 2978
glemte læse de bivirkninger medcinen havde....
Tror tager udenfor, ved ikke om det er varmen skyld i det. Eller om det er blandingen af andre faktore der spiller ind.
glemte læse de bivirkninger medcinen havde....
Tror tager udenfor, ved ikke om det er varmen skyld i det. Eller om det er blandingen af andre faktore der spiller ind.
Jonasdonbaek (2985) skrev:..der undre sig over hvad Pewbe mener med x3 efter de sætninger han skriver, og hvorfor han gør det ? :D
x3~=xD
...der skriver x3 fordi jeg vil :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.