mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
pewbe (2991) skrev:ja........ x3
...der overvejer at lægge sig i seng
¨
okay :-D Jeg synes ikke den minder om en smiley :P
...Der klør sig i hårt undre sig over, hvad det kan være skumle handel.
...sidder tænker på om tage til Vejle i sommerferien eller Sønderjylland. Når jeg kommet hjem sydfra, men nok nødt til stadig have lidt bønner tilbage på bank bogen.... Da skal af sted igen efter sommerferien...
...Der klør sig i hårt undre sig over, hvad det kan være skumle handel.
...sidder tænker på om tage til Vejle i sommerferien eller Sønderjylland. Når jeg kommet hjem sydfra, men nok nødt til stadig have lidt bønner tilbage på bank bogen.... Da skal af sted igen efter sommerferien...
...der siger til #3019 at han skal passe på han ikke bliver anklaget for sodomi.
gnarfsan (3037) skrev:...der siger til pewbe at han ikke skal gøre det til en dårlig vane (eller en god :P)
...der gerne vil vide om han skal fortsætte med ikke at spise slik, eller ændrer vanen til at spise meget slik?? (me be tired -.-')
... der synes at #3030 burde linke til sin video på JewTube.com, i stedet for en video på Youtube. :p
Strauss (3041) skrev:... Der har ondt i benene efter kajakturen i fredags, glemte solcreme..
... Der på trods af solskoldede ben, skal ud og ro igen på tirsdag..
.. Der snart går i seng..
..der ikke rigtig forstår hvad Strauss mener, for alle de kajakker jeg har set og sejlet i, i mit liv der er det et hul man sidder i med benene inde i selve skroget. Hvad er det for en mærkelig én? :-D
..der spørger Strauss hvordan han vil blive solskoldet i en kajak som denne? :-D
Ronson (3046) skrev:...der får sig en lille snack
...der sætter spørgsmålstegn ved lille...
...der siger av av av av på sit hoved.
...som siger at det er hårdt at være helt både om natten og dagen.
...som siger at det er hårdt at være helt både om natten og dagen.
#3045: Jonasdonbaek
... der siger til Jonas at vi sejler i "Sit-on-top" kajakker :)
http://www.kajak.dk/images/K-NOMAD_2.jpg <-- Billede
...der siger til Jonas at man kan trække en dug over hvis det er nødvendigt, men det ville blive aalt for varmt :)
... der siger til Jonas at vi sejler i "Sit-on-top" kajakker :)
http://www.kajak.dk/images/K-NOMAD_2.jpg <-- Billede
...der siger til Jonas at man kan trække en dug over hvis det er nødvendigt, men det ville blive aalt for varmt :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.