mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der lige er kommet hjem fra en god sankt hans aften.
Helt i chock over hvor mange mennesker der dukkede op, i forhold til sidste år. :D
Nok se til pt. Selv om Jeg har haft sommerferie de sidste 2-3 uger.
Shadowhunter som altid vil være en lygte i mørket.... :D
Helt i chock over hvor mange mennesker der dukkede op, i forhold til sidste år. :D
Nok se til pt. Selv om Jeg har haft sommerferie de sidste 2-3 uger.
Shadowhunter som altid vil være en lygte i mørket.... :D
... Der er helt krapse rød efter arbejde ude i går.
nød til bade i lunken vand for ikke få det for varmt
nød til bade i lunken vand for ikke få det for varmt
...der siger at det er frivilligt OM man skriver i denne tråd, og, hvis man skriver, er det frivilligt HVAD man skriver...
...der snart skal have formateret igen...
...der overvejer Vista 64 bit indtil Windows 7 er færdig...
...der overvejer Vista 64 bit indtil Windows 7 er færdig...
...der ikke ville anbefale vista x64 til hans værste fjende.
...der mener at Win7 X64 kører meget bedre end Vista.
Jakob Jakobsen (2926) skrev:...der ikke ville anbefale vista x64 til hans værste fjende.
...der er enig i det sidste...
...der bare vil bruge Vista midlertidigt indtil 7 kommer i final...
siger til NioBe om det er god grund ændre ikke på du lyder som min mor eller søster.
Ud over dette NioBe, så er køge en fin by. Har været der deres svømmehal er meget god i forhold til mange Jyske. Der er rutsche bane i den. Tror størrelses mæsigt nok omkring Røding (hvordan det nu lige staves ligger i Jylland)
... sider ærver mig over kan komme ud i det gode vejr.
Ud over dette NioBe, så er køge en fin by. Har været der deres svømmehal er meget god i forhold til mange Jyske. Der er rutsche bane i den. Tror størrelses mæsigt nok omkring Røding (hvordan det nu lige staves ligger i Jylland)
... sider ærver mig over kan komme ud i det gode vejr.
chreddy (2929) skrev:...der ikke forstår at pewbe gider Vista
...der godt kan lide Vista :P
...der bedre kan lide Windows 7 x3
..der siger til Shadow at det var et lille bevis på at jeg er lidt kvinde :P Jeg ter mig som en mor! .o0( Får kvalme ved tanken om at nævne sig selv som mor...)
Jeg kender faktisk ikke Køge særligt godt, har kun været hurtigt rundt dernede et par gange. Men vil da tage et kig på det. Tak! :)
Jeg kender faktisk ikke Køge særligt godt, har kun været hurtigt rundt dernede et par gange. Men vil da tage et kig på det. Tak! :)
Ja du må være en kvinde, men lad det blive ved det.
Det eneste der er lidt træls ved Køge er det er ler jord de har der over. Det vil sige når solen skinder og igen regn er jorden lige så hård som beton. Gode minder få bare ved tanken.... :D Hvis du har kæreste med der over prøv give skovl sig skal glave et når der har været solskin nogle dage uden regn.
Nok nødtil bruge Økser til overhovedet få et ordenligt ned i jorden.
Der bliver man glad for det Jyske sand jord....
Hvis du ikke kan forstå det så bare lad være med læs det...
Ja du må være en kvinde, men lad det blive ved det.
Det eneste der er lidt træls ved Køge er det er ler jord de har der over. Det vil sige når solen skinder og igen regn er jorden lige så hård som beton. Gode minder få bare ved tanken.... :D Hvis du har kæreste med der over prøv give skovl sig skal glave et når der har været solskin nogle dage uden regn.
Nok nødtil bruge Økser til overhovedet få et ordenligt ned i jorden.
Der bliver man glad for det Jyske sand jord....
Hvis du ikke kan forstå det så bare lad være med læs det...
...der siger at Gnarfsan, så absolut aldrig nogen sinde, om så det var livsnødvendigt, måtte gå ind på KD's hjemmeside.
Caek of Doom (2942) skrev:... der kom til at købe mælkesnitter.. igen
...der køber en poser gifler lidt senere :D
...der skal spise x3
... der netop igen er kommet ind af døren fra tur nede ryde lidt op efter sankt hans. Ellers bare været sammen med kammeraterne lidt tid.
...der undrer sig over nissehuen i http://kaidomain.com/ 's logo...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.