mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der synes solsorten klarede det fint selv, den kunne i hvert fald ikke finde ud af at flyve i vinden :D
... der får permission denied på www.battle.net... og nu overvejer at finde muligheden et andet sted...
...der har fået en advarsel fra youtube, fordi han har uploadet en parodi af den der "åh nej, diare!"-reklame...
Hvis jeg laver noget lignende inden for 6 måneder så kommer jeg i problemer :D
Hvis jeg laver noget lignende inden for 6 måneder så kommer jeg i problemer :D
...der også siger; incl at Peugeot var rigtig heldige i år og kørte godt, så var Audi rigtig uheldige, med en udgået bil, en bil med en masse problemer, og den sidste med knap så mange problemer... Meget uheldigt.. :( Men det var self Tom K. der heldigvis kom på trejde pladsen.. :P
...der har en hund der smasker højlydt... :/
...der har en hund der smasker højlydt... :/
#2518 På den ene side har i ret - men på den anden side er held ofte også et udtryk for godt ingeniørarbejde. Selvfølgelig kan der ske uventede begivenheder, men i lige så høj grad gælder det om at tage kvalificerede beslutning, og jo dårligere du tager dem, jo mere udsat er man for uheld.
... der mener, at Tom K. burde have vundet, fordi han er Tom K., men at Peugeot laver sgu gode dieselmotorer, og at selv den tyske højteknologiske højborg, Audi, kan få problemer, når de konkurrerer mod dem. I stedet kan vi bare glæde os over, at Audis gadebiler stadig er klasser foran Peugeot (selvom de kun i nogen grad kæmper om samme segment).
... der mener, at Tom K. burde have vundet, fordi han er Tom K., men at Peugeot laver sgu gode dieselmotorer, og at selv den tyske højteknologiske højborg, Audi, kan få problemer, når de konkurrerer mod dem. I stedet kan vi bare glæde os over, at Audis gadebiler stadig er klasser foran Peugeot (selvom de kun i nogen grad kæmper om samme segment).
#2521 Jeg mindes, at Audi også var rimeligt heldige sidste år, da Audis biler både på papiret og på banen var langsommere end Peugeots, men at de grundet heldige omstændigheder faktisk formåede at slæbe sejren i hus med 1-2-3 minutter til andenpladsen.
Audi har dog haft tid til at bygge en ordentlig bil (er de ikke tvunget til at køre med en lukket LMP1-bil i 2010?), så der er bestemt lagt op til sjov og spas til næste år. Desuden handler det også om beviset - Audi ved, at Peugeot kan presse deres biler mere, så det er bare et spørgsmål for Audi at lære deres kneb at kende.
Audi har dog haft tid til at bygge en ordentlig bil (er de ikke tvunget til at køre med en lukket LMP1-bil i 2010?), så der er bestemt lagt op til sjov og spas til næste år. Desuden handler det også om beviset - Audi ved, at Peugeot kan presse deres biler mere, så det er bare et spørgsmål for Audi at lære deres kneb at kende.
McNasty (2473) skrev:...der smutter til Polen i morgen. Hej druk!
...som iht sidste besked, har brug hjernedødt mange penge.
...som anbefalder folk at smutte en tur til Warsaw
.. der da lige linker til http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF05a/3219...
NioBe (2538) skrev:...der siger til chreddy, at der er for få piger der skriver herinde til vi opretter en "Jeg er HENDE.." tråd :P
...der har fået navnet Julie af sine venner ;P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.