mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der fortæller at running dinner er et arrangement, hvor 80 splittes op i par af to (mand/kvinde naturligvis) hvor efter de laver mad til forskellige dele af et måltid. Så mødes de i mindre grupper senere, og spiser. Derefter mødes alle 80 til en stor fest.
Maden laves hos dem, der stiller køkken til rådighed.
Maden laves hos dem, der stiller køkken til rådighed.
#2563 Det er speeddating på, ja, speed! I stedet for den klassiske speeddating/blind dates, så deles man op i mange par, hvorefter man har masser af tid med vedkommende, hvorefter man så får mulighed for at snakke med andre, hvis man lyster. Det lyder meget sjovt, men jeg holder mig nu til fredagsbarer, fester og lignende.
...der har brugt alt for meget tid på at opgradere ting idag. Og igår. Og i forgårs...
...der ikke vil have en kæreste :D:D
...der ikke vil have en kæreste :D:D
...der ikke kan lide sit G15 lige i tiden D:
...der ikke havde forventet at få morgenmad, men faktisk fik det alligevel xD
...der ikke havde forventet at få morgenmad, men faktisk fik det alligevel xD
... der foreslår Toff at tage et nogenlunde varmt bad (rigtig varmt, så du virkelig slapper af i musklerne) eller sætte sig op med en bog/blad/professorterning/andet-der-kan-stimulere-hjernen og vente til, at du falder i søvn helt naturligt.
Jeg synes ofte, at man netop falder i søvn, når man vil, og hvis du begynder at bruge hjernen i høj grad, så skal du nok trætte dig selv meget hurtigt.
Jeg synes ofte, at man netop falder i søvn, når man vil, og hvis du begynder at bruge hjernen i høj grad, så skal du nok trætte dig selv meget hurtigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.