mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...hvis mave sagde underlige lyde før...
...der lige har spist en pose gifler...
...hvis mave stadig siger underlige lyde...
...der lige har spist en pose gifler...
...hvis mave stadig siger underlige lyde...
[quote=chreddy (2453)]...der påpeger at pewbe ikke har godt af at spise så mange gifler..[/quote
...der har brug for gifler *drools* xD
...der har brug for gifler *drools* xD
Caek of Doom (2461) skrev:...der spiser Kinder Mælkesnitte xD
...der gik i klasse med en der prøvede at spise 5 på en gang! (det var dengang man skulle ned i SuperBest i pausen for at købe cola/kage/slik xD)
Den havde han øvet længe på, der blev i hvert fald remset en masse op og spurgt om jeg ikke var interesseret, for jeg var da rune duus på solvænget 67 i nørre aaby (igen) ?
Og der måtte jeg jo svare ja - hvilket er et rigtig godt trick de bruger til også at få en til at sige ja til deres tilbud, som man i baggrunden kan høre 500 andre sige 'nej tak' til..
Og der måtte jeg jo svare ja - hvilket er et rigtig godt trick de bruger til også at få en til at sige ja til deres tilbud, som man i baggrunden kan høre 500 andre sige 'nej tak' til..
...der nærmest er stolt over (på hele newz vegne) at terracide sagde noget sjovt
...der hører Drowning Pool på Youtube...
...der er træt af at han ikke har fået lagt musik over på den bærbare endnu :/
...der er træt af at han ikke har fået lagt musik over på den bærbare endnu :/
...der stod op kl 5.55...
...der skulle have været stået op kl 6.55...
...der undrer sig over at jeg ikke er i stand til at se forskel på "5" og "6"... :S
...der nu er rigtig træt...
...der skulle have været stået op kl 6.55...
...der undrer sig over at jeg ikke er i stand til at se forskel på "5" og "6"... :S
...der nu er rigtig træt...
... der pointerer for chreddy at hun godt kunne lide at gå på The Drawing Academy og kommer til at savne folk derfra :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.