mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Doh09 (9900) skrev:Der undrer sig over at en veninde han har er gået fra en B til en H skål på 1 år pga. p-piller.
Hun har fået strækmærker af det S:
Hun er kun 16? S:
Pics!
Folket har talt, giv os så de billeder af kæmpepatterne. Vi lover, at vi ikke viser dem til andre, hvis du er så skidebekymret.
slør hendes ansigt! hvis at det er du kan finde ud af det!
Der er et program på Windows der kan lave en sort klat så man ikke kan se ansigtet, det hedder paint, du finder det ved at trykke på startmenuen, så trykker du på programmer, når du er der, så tryk på tilbehør, og på listen der så kommer frem, er det er ikon ligner en malerpalette og der står paint ved siden af. Så der trykker du, og vupti, du har fået åbnet programmet paint, i din startmenu finder du iørigt et stort udvalg af andre smarte windows programmer og værktøjer du kan bruge når du bruger din computer.
Når du er inde i paint, trykker du på ikonet højest opppe i venstre hjørne, og trykker åbn der står et par felter nede på den liste der kommer frem, og så finder du dit billede som du har til at ligge på computeren vha af den box som kommer frem efter du har klikket på åbn!
Har du fundet billedet frem?...Godt!
Så tager du din mus, det den pil du flytter rundt med, og klikker på malerpenslen, derefter kan du klikke på en af farverne i farvepaletten, vælg en farve du kan lide, og så er du klar til at sløre din venindes ansigt, flyt bare musen hen over ansigtet og tryk derefter venstre museknap ned og husk at holde den nede. nu kan du sløre hendes ansigt med din yndlingsfarve, og alle bliver glade....
når du er færdig med at sløre billedet med den flotte farve du har valgt, så skal du igen trykke på ikonet højest i venstre hjørne, her vælger du i stedet for "åbn", "Gem som" så du gemmer dit nye hemmelige billede men samtidig beholder dit gamle gode billede.'
Det sidste du gør, er at navngive dit billede og trykke gem, du kan evt gemme billedet med navnet "Hæmlig_veninde_med Store_patter" så du og kun du ved hvad det for et hemmeligt billede du har der, sidst trykker du på ikonet skrivebord og trykker "gem", for så gemmer du billedet på dit skrivebord hvor selvom din veninde skulle se der lå sådan et billede du så har sløret det og ændret filnavnet så hun ikke aner uråd, men bare griner hysterisk af dit hemmelige billede, og så kan du nemt finde det når du skal dele det med dine venner på internettet....
Der er et program på Windows der kan lave en sort klat så man ikke kan se ansigtet, det hedder paint, du finder det ved at trykke på startmenuen, så trykker du på programmer, når du er der, så tryk på tilbehør, og på listen der så kommer frem, er det er ikon ligner en malerpalette og der står paint ved siden af. Så der trykker du, og vupti, du har fået åbnet programmet paint, i din startmenu finder du iørigt et stort udvalg af andre smarte windows programmer og værktøjer du kan bruge når du bruger din computer.
Når du er inde i paint, trykker du på ikonet højest opppe i venstre hjørne, og trykker åbn der står et par felter nede på den liste der kommer frem, og så finder du dit billede som du har til at ligge på computeren vha af den box som kommer frem efter du har klikket på åbn!
Har du fundet billedet frem?...Godt!
Så tager du din mus, det den pil du flytter rundt med, og klikker på malerpenslen, derefter kan du klikke på en af farverne i farvepaletten, vælg en farve du kan lide, og så er du klar til at sløre din venindes ansigt, flyt bare musen hen over ansigtet og tryk derefter venstre museknap ned og husk at holde den nede. nu kan du sløre hendes ansigt med din yndlingsfarve, og alle bliver glade....
når du er færdig med at sløre billedet med den flotte farve du har valgt, så skal du igen trykke på ikonet højest i venstre hjørne, her vælger du i stedet for "åbn", "Gem som" så du gemmer dit nye hemmelige billede men samtidig beholder dit gamle gode billede.'
Det sidste du gør, er at navngive dit billede og trykke gem, du kan evt gemme billedet med navnet "Hæmlig_veninde_med Store_patter" så du og kun du ved hvad det for et hemmeligt billede du har der, sidst trykker du på ikonet skrivebord og trykker "gem", for så gemmer du billedet på dit skrivebord hvor selvom din veninde skulle se der lå sådan et billede du så har sløret det og ændret filnavnet så hun ikke aner uråd, men bare griner hysterisk af dit hemmelige billede, og så kan du nemt finde det når du skal dele det med dine venner på internettet....
Doh09 (9908) skrev:SlettetBruger (9906) skrev:16 årig med H skål.
Er hun tyk? chubby?
Hun må godt ha tøj på på billederne
Hun er normal/slank og går til kunstskøjteløb 4-5 dage om ugen
vælger at ignorere billedforespørgslerne :)
Onkel Ignota... Kunne du ikke være en skat og køre ned i den nærmeste skøjtehal for at sætte et live feed op, så vi alle kan se den frække skøjteløber med strækmærker under lungerne?
Doh09 (9908) skrev:Hun er normal/slank og går til kunstskøjteløb 4-5 dage om ugen
Værdifuld information, hr. Andreasen.
Mon ikke, det viste sig, at damen hed Christina Glismand Truelsen? Og hit så med de patter, nærigrøv.
- Jeg tror i øvrigt, det er hende til højre. Hun ligner en, der godt kunne gro nogle kæmpestore patter.
Fuck! Jeg ville have rettet navnet til, så det ikke dukkede op, når man laver en Google-søgning, men jeg nåede det ikke i tide. Den ta'r jeg sgu på min kappe. :/
LinguaIgnota (9918) skrev:Fuck! Jeg ville have rettet navnet til, så det ikke dukkede op, når man laver en Google-søgning, men jeg nåede det ikke i tide. Den ta'r jeg sgu på min kappe. :/
Hun er i hvert fald ven med Doh09.
Godt stalket. Dobbelt point for det fund!
Doh09 (9900) skrev:Der undrer sig over at en veninde han har er gået fra en B til en H skål på 1 år pga. p-piller.
En hel anden ting. Hvor det er rigtig at patter kan vokse når man æde de piller. Så er det altså pænt vildt at de sku vokse som ukrudt i en mødding.
Sikker på hun ikke har fået dem "fikset"?
Rasmus064 (9899) skrev:
...der spørger Kris om hun har nogen ide om hvor mange ting der enlig kan gå galt på et flow til et tryksted.
...der forklarer Rasmus064 at hun udemærket godt ved at mange ting kan gå galt og det er en indviklet proces at finde fejl. Og at hun bestemt godt ved at der er mange dygtige helpdeskmedarbejdere rundt omkring. De er bare desværre ikke ansat her hos os. Deres måde at fejlfinde forbindelsen på var at stå og slukke og tænde min computerskærm, herefter gå over og slukke og tænde skærmen til trykken. Hive et stik ud og sætte den på plads igen. Sparke lidt til trykken og herefter kigge dumt på mig og sige:"Ja, så skulle den være fikset". Jeg brugte herefter 3 timer på at overbevise IT afdelingen om at de havde et problem med deres serverforbindelse, da de endelig tog sig sammen og gik ud og kiggede så kunne de jo godt se at den nye elev de har fået ikke helt havde fattet at alle stik skal blive sidende i serveren og ikke ligge på gulvet og pynte.
...der er færdig med at rante nu.
Caek of Doom (9940) skrev:... der spørger hvad Eva vil have gjort af mærkelige ting med sit mærkelige hår :O
xD jeg vil bare have spidserne ordnet, fordi når det stadig er halvkort, så ligner jeg lidt en løve, fordi mine spidser er fucked xD
... der spørger Caek om hun stadig ikke ved, om vi skal til ballerup? xD
... der nok også burde få klippet mine spidser, da jeg ligner .. lort.
.. der siger til Eva, at jeg stadig venter på at der er flinke mennesker fra jylland der skal samme vej...... xD (hvorfor er newz-folkene så kedelige?)
.. der siger til Eva, at jeg stadig venter på at der er flinke mennesker fra jylland der skal samme vej...... xD (hvorfor er newz-folkene så kedelige?)
...Der kan huske at man engang ikke kunne logge på Xbox live hvis man kom fra Ballerup. fordi servicen genkendte "ball"
Nosserup
Nosserup
... TILBUD TIL BRUGERE AF NEWZ! Kom på tur med to hotte, dejlige piger, der planlægger at tage fra Aalborg over Viborg til Ballerup og tilbage igen i weekenden d. 9.-11. april. Undervejs kan der nydes sociale aktiviteter såsom "gæt, hvad jeg tænker på" og "gul bil". Der kan muligvis blive tale om stop på vejen, hvor man kan få en kulinarisk oplevelse, fx det altid populære McDonald's. En lille indtægt er der også chance for, hvis du har brug for yderligere overtalelse.
P.S.: du kører.
P.S.: du kører.
Elskov (9944) skrev:9.-11
shh... hvis i lytter rigtig godt kan i høre Conars små troldefødder komme listende
...der stadig synes, Ronson er kongen af stalking.
...der har fået sin akillessene i orden igen og sin skinne af.
...der har gamet Warcraft III LAN hele natten (siege throne et eller andet) og har haft fri i dag. Desuden har jeg skiftet profilbillede. Gad ikke at ligge og ligne et udbrændt, ukultiveret menneske.
Til Doh09 kan jeg sige, du bare kan poste et link. Så kan vi selv finde de relevante billeder. Ellers ligger de vel i forvejen på bitching.dk
Notits: Dette er mit indlæg nummer 1700. Jeg bukker ærbødigst.
...der har fået sin akillessene i orden igen og sin skinne af.
...der har gamet Warcraft III LAN hele natten (siege throne et eller andet) og har haft fri i dag. Desuden har jeg skiftet profilbillede. Gad ikke at ligge og ligne et udbrændt, ukultiveret menneske.
Til Doh09 kan jeg sige, du bare kan poste et link. Så kan vi selv finde de relevante billeder. Ellers ligger de vel i forvejen på bitching.dk
Notits: Dette er mit indlæg nummer 1700. Jeg bukker ærbødigst.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.