mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der fjernede støv fra filtrene i mit kabinet.
...der syntes jeg er uheldig, nemlig fordi at da jeg proppede fanen ind i kabinettet igen, så sad power-ledningen fast et sted. Det resulterede fan'me i, at ledningen knækkede over. <.< cheap quality.
...der ikke kan finde det forbandede tin til at lodde det!
...der syntes jeg er uheldig, nemlig fordi at da jeg proppede fanen ind i kabinettet igen, så sad power-ledningen fast et sted. Det resulterede fan'me i, at ledningen knækkede over. <.< cheap quality.
...der ikke kan finde det forbandede tin til at lodde det!
Jeg ved ikke hvor godt du har fulgt med, men mikrofonen ER opfundet. Også forskellige slags med forskelle karakteristika. Hvis man ikke vil rode med mikrofoner så kan man selvfølgelig bruge et elektrisk.Tumleren (9850) skrev:Man kan vel ikke bruge et rigtigt klaver til sådan et arrangement med støjende publikum, eller hvad?
NikolajSAndersen (9849) skrev:Caek of Doom (9848) skrev:... der lige har spist pasta! Med smør! Og ketchup!
Fuck yeah. Nu skal vi game, Nikolaj.
Er det nu?! Er Sebastian klar?! Og hvorfor helvede spørger jeg dig om det når du er på Steam / Msn og skype.... Fail!
NikolajSAndersen (9845) skrev:.... Der er meget overrasket over at nogle herinde rent faktisk kan benytte et keyboard og en pc generalt :3
Autopwn.
LinguaIgnota (9854) skrev:NikolajSAndersen (9849) skrev:Caek of Doom (9848) skrev:... der lige har spist pasta! Med smør! Og ketchup!
Fuck yeah. Nu skal vi game, Nikolaj.
Er det nu?! Er Sebastian klar?! Og hvorfor helvede spørger jeg dig om det når du er på Steam / Msn og skype.... Fail!
Autopwn.
Taget i betragtning af at de ting overhovedet ikke har noget med hinanden at gøre viser egentlig lidt hvor meget jeg har ret :3
XorpiZ (9858) skrev:.. der mener, at folk der skriver ":3" ikke hører til på newz.dk :>
Folk der skriver ":>" er gay.
Caek har da fået installeret en PMS-mod, aye? Ae-ae, Kage - der er ingen grund til at tage sådan på vej.
Se, jeg laver den der pattesmiley med besynderligt placerede nipples :3 og en :>, så er der skabt fred igen, mkay.
Se, jeg laver den der pattesmiley med besynderligt placerede nipples :3 og en :>, så er der skabt fred igen, mkay.
..der ikke har tjekket newz i evigheder!
..der burde skamme sig over det.
..der glæder sig til at flytte hjemmefra.
..der ikke magter lektier p.t. :D
..der burde skamme sig over det.
..der glæder sig til at flytte hjemmefra.
..der ikke magter lektier p.t. :D
...der endelig har fået fjernet sting/tråde/whatever i munden :D
...der skal frådse de næste par dage xD
...der lige har et par afleveringer først D:
...der skal frådse de næste par dage xD
...der lige har et par afleveringer først D:
Tumleren (9871) skrev:..der ikke kan holde op med at høre [url= sang[/url]
kan ikke huske det, men enten har jeg selv postet et link til dette nummer herinde et sted, eller også har en anden postet det og jeg her trykket på det, men under alle omstændigheder er det et uhørt interessant nummer - Dejligt genhør! :)
... der synes, at alle der bruger smileys, som jeg ikke aner hvad betyder, burde udelukkes fra internettet.
... der vil have net på min computer. Og får det i dag.
... der SKAL have warhammer online så hurtigt som muligt 8D det er nizzle!
... der siger "wazzaaaah?!" til Caek :D
... der vil have net på min computer. Og får det i dag.
... der SKAL have warhammer online så hurtigt som muligt 8D det er nizzle!
... der siger "wazzaaaah?!" til Caek :D
NioBe (9875) skrev:...der undre sig over hvorfor pewbe havde "whatever" i munden? :P
...der ikke kan huske hvad det hedder når man er blevet syet? xD
Elskov (9877) skrev:... der SKAL have warhammer online så hurtigt som muligt 8D det er nizzle!
Slang Dictionary
nizzle
n. fellow black;
nigga. (See also Fo shizzle, ma nizzle!Restricted to black to black use. White to black use is provocative. Streets. Also for other words with initial N.) : Tsup, nizzle?
?? xP
NioBe (9879) skrev:Slang Dictionary
nizzle
n. fellow black;
nigga. (See also Fo shizzle, ma nizzle!Restricted to black to black use. White to black use is provocative. Streets. Also for other words with initial N.) : Tsup, nizzle?
?? xP
okay :P har kun set det forklaret som et andet ord for nice oO
...der er til bondage
...der er bundet og hejst op i en kran med blod på mine nipples og så sænket ned i en pøl med piranhas...
...der er bundet og hejst op i en kran med blod på mine nipples og så sænket ned i en pøl med piranhas...
... der beordrer Eva til at gå i træningscenter. Efter du har fortalt mig hvordan fanden slicing fungerer i photoshop.
ZiN (9867) skrev:... der spiller LoL og har spillet det siden lukket beta.
Spillede også i lukket beta men begyndte for nylig igen ^^, er rimeligt god til det, men er kun level 5 summoner :P
Spiller du på EU eller USA server og hvad hedder du derinde?
Jeg spiller på USA og hedder FuryForce :P
...der minder NioBe om Murphys love.
...der spørger Kris om hun har nogen ide om hvor mange ting der enlig kan gå galt på et flow til et tryksted.
...der spørger Kris om hun har nogen ide om hvor mange ting der enlig kan gå galt på et flow til et tryksted.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.