mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (9702) skrev:Du er ikke så høj, hva?
Ved ikke hvad der skete. nøs.. og så kunne jeg bare mærke en smerte lige så langsomt komme. og blive værre :P
av.. aaav..aaaaav.. cry
...Der lige var heldig med en efebo-joke
Til min 2 kolleger som begge har døtre på 14 år som de sad og snakkede om siger jeg:
"æv, jeg vil os ha en 14 årig datter :("
"Nå Rene, føler du dig udenfor?"
"Nej... Sagde ikke noget om at det skulle være MIN datter"
Tøhø
xXgmzorXx (9653) skrev:... der har lagt mærke til at Trylleklovn er et indlæg fra at ramme 6000 indlæg.. altså 19 gange alle mine indlæg som jeg har skrevet på et år!?
... der har over 6000 indlæg. :-P
Der lige har wanket 2 gange på 5 minutter...
Der skal ha overtalt min søster til at slette min bedste kammerat på facebook, sådan så jeg kan gå i by uden at skulle tænke over at der bliver holdt øje med mig ( hvilket er grunden til hun tilføjede ham i første omgang )
Der skal ha overtalt min søster til at slette min bedste kammerat på facebook, sådan så jeg kan gå i by uden at skulle tænke over at der bliver holdt øje med mig ( hvilket er grunden til hun tilføjede ham i første omgang )
...der har brugt 300kr. på krydderier i dag.
...der sidder og spiser en god gang "Chicken Curry" lavet fra bunden (OM NOM NOM)
...der sidder og spiser en god gang "Chicken Curry" lavet fra bunden (OM NOM NOM)
Doh09 (9678) skrev:Der ikke har horn på sit billede og stadig mangler en forklaring på at hun finder ham utroværdig :O :P
øøh.... øøøh! ØØØH!
gnarfsan (9679) skrev:...der mangler en manual til kvinder. De er fandme komplicerede. Men besværet værd!
argh... nogle af os er komplicerede :P Og andre er faktisk ikke besværet værd...
strauss (9716) skrev:#9713: SlettetBruger
Hvad med at bede din ven slette hende? :)
^^ nah, family issue. fik hende overtalt.
... Der stoppede med at bruge facebook bl.a. fordi man ingen kontrol har over hvilke billeder der bliver smidt op af een, og hvem der kan se dem
vandfarve (9718) skrev:Hvis det er et reelt problem, så er det nok ikke Facebooks skyld...
^^ nope, Når man taber i et kortspil som resultere i at man skal give en mandlig kammerat en Lapdance, som så ryger på facebook, som så når ørene på ens far som brugte hans ungdom i en bande der gjorte sit bedste for at tæve bøsser og udlændinge... well you finnish it ^^ Min bror fik en ordentlig tur fordi hans kæreste fik ham til af afblege håret og gå i lyserødt tøj O.O ja det var jo mode dengang.
^^ Der er bare nogenting der skal blive i ens private privatliv, og i ens private familieliv :)
^^ Det er ikke nemt.
Største problem er nok vores kortspil xD "gud"
... Der har været udefor at "guden" tvang mig til at imitere et samleje i doggystyle med en kammerat O.O jow, det vil bedstemor da sikkert gerne se..
Største problem er nok vores kortspil xD "gud"
... Der har været udefor at "guden" tvang mig til at imitere et samleje i doggystyle med en kammerat O.O jow, det vil bedstemor da sikkert gerne se..
Komplet med spank på røven og rive i håret xD
... Der i samme kortspil vandt over en militær gut i såkaldte "garder-armbøjninger"
Hey, vi burde lave et "Newz - The Gathering" i Tønder,
1. Billige damer er VIRKELIG billige ( fordi der er meget få )
2. Pæne, lækre, slanke unge piger er i flertal, og de er meget tilbageholdene, kræsne :S
3. Drikkevare er billigt. koster 1/5 del af i kbh
4. Bliver man aggressiv er der altid nogen tomhjerner fra en landsby i nærheden ( bander i tønder kommune er delt op i landsbyer ^^ )
5. Gamle kvinder ( +21 er billige, )
6. ingen asiater :(
... Der i samme kortspil vandt over en militær gut i såkaldte "garder-armbøjninger"
Hey, vi burde lave et "Newz - The Gathering" i Tønder,
1. Billige damer er VIRKELIG billige ( fordi der er meget få )
2. Pæne, lækre, slanke unge piger er i flertal, og de er meget tilbageholdene, kræsne :S
3. Drikkevare er billigt. koster 1/5 del af i kbh
4. Bliver man aggressiv er der altid nogen tomhjerner fra en landsby i nærheden ( bander i tønder kommune er delt op i landsbyer ^^ )
5. Gamle kvinder ( +21 er billige, )
6. ingen asiater :(
Doh09 (9727) skrev:galeanstalt fyldt med sære mennesker jeg aldrig lærer at forstå
På mine egne triste vejne kan jeg sige at i den tid jeg har gået i by i tønder har jeg mødt 3 piger der taler sønderjysk :( Det er jo forbudt at bruge i skoler hernede så det blir udfaset :( og jeg hader det.
Jakob Jakobsen (9729) skrev:...der lige fik pillet næse med en rest chili på fingeren...
Konge! så får man renset ud ^^
Rasmus064 (9730) skrev:...der lige skal forstå det rigtigt.
Sønderjysk er ved at uddø? WTF.....
Sadly yes. Den nye generation af unge snakker rigsdansk.
^^ hvilket gør at jeg vægter en kvinde der snakker sønderjysk MEGET højt.
Det er en kombination af mange ting der har gjort det.
Lærer må fx ikke snakke sønderjysk længere fordi de forbandede udlændinge og tilflytte-elever ikke forstår ét ord. Det samme gælder elever, de bliver mobbet og irettesat af lærer og elever hvis de snakker sønderjysk.
... Der anser sig selv som en af de sidste RIGTIGE sønderjyder. :'/
Ronson (9732) skrev:Rigtige sønderjyder støtter ikke dyrevelfærd, det er sådan noget københavnere der aldrig møder dyr går op i
wah?
Rasmus064 (9733) skrev:...der synes det er not pis at sønderjyde ikke må snakke sønderjysk. Må bornholmer så ikke snakke bornholmsk?
Der i min gamle klasse kun var to der talte Bornholmsk i skolen, ud af 3-4 som kunne (og gjorde derhjemme).
En af vikar-lærene snakkede også Bornholmsk – resten snakker rigsdansk.
Er det det vi er kommet til? Man hører jo de store mennesker taler om hvor sundt det er at blande kulture ( og gener ) men det på beskostning af lokal kultur? -.-
...Der synes regeringen blander sig for meget, vi kan ikke engang ha sex med mindreårige længere uden at skulle høre for det
( tøndersag-joke )
...Der synes regeringen blander sig for meget, vi kan ikke engang ha sex med mindreårige længere uden at skulle høre for det
( tøndersag-joke )
Tumleren (9734) skrev:..der elsker sønderjysk
Årh <3
^^ hvis vi ikke var så forskellige på "er mennesker mere værd end dyr" spørgsmålet - så kunne vi få det godt sammen.
... der siger til Eva at jeg stod op ved 11-tiden.. så skulle jeg lige spise.. og stene.. Nu skal jeg igang med at være konstruktiv og lave hjemmeside.. Har du nogen fede idéer til layout? xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.