mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Rasmus064 (9766) skrev:...der kender Caeks og elskovs bh størrelse.
Hvor meget keder jeg mig ikke lige.
Ja, størrelse ingenting og alting? :D
qw_freak (9771) skrev:...Der kender en der kender Caek, og som at der har fødselsdag samme dag som Elskov.
Nu mangler jeg bare at connecte med Kris, og vupti så er 100% af newz kvindelige brugerskare mine! Mwahahahaaaaaa.
Damernes mand, det tror jeg da nok lige jeg er! :P
Du mangler NioBe og hgul
qw_freak (9771) skrev:Nu mangler jeg bare at connecte med Kris, og vupti så er 100% af newz kvindelige brugerskare mine! Mwahahahaaaaaa.
Vi har op til flere gange fastslået at ZiN ved bedst og at ZiN siger at jeg er en mand. Så jeg kan slet ikke figurere i den statistik.
...der grynter, mit humør var lige så godt, 29,4 % er bare ikke godt nok!
Zin må altså lige tage og åbne øjnene, så prægtigt *fedte *fedte et kvindfolk som er på billedet er da ikke til at tage fejl af! :)
*edit: hvis jeg tilbyder Anne-kirstine et job, så har jeg en mere i min ret hule hånd! :P
Kris (9774) skrev:Vi har op til flere gange fastslået at ZiN ved bedst og at ZiN siger at jeg er en mand. Så jeg kan slet ikke figurere i den statistik.
Zin må altså lige tage og åbne øjnene, så prægtigt *fedte *fedte et kvindfolk som er på billedet er da ikke til at tage fejl af! :)
*edit: hvis jeg tilbyder Anne-kirstine et job, så har jeg en mere i min ret hule hånd! :P
...der siger til Ronson at det kan betale sig at skaffe sig denne, en overgang og så fylde den selv, så bliver det nok ikke billigere.
...der netop har prøvet at lave brownies på 3 minutter.
...der kan forudse at det kommer til at ske igen.
...der kan forudse at det kommer til at ske igen.
Jeg er ikke lige typen der har sådan noget stående, tror bare jeg kigger efter dem næste gang jeg er i tyskland, men hvad med pant ...Jakob Jakobsen (9779) skrev:...der siger til Ronson at det kan betale sig at skaffe sig denne, en overgang og så fylde den selv, så bliver det nok ikke billigere.
...der har tjent 440$ i cash game.
...der fik 88$ ved at gå all-in med three of a kind (kings), og vandt over modstanderen som havde en hånd med a pair of sevens. Haha.
...der gik all-in FØR FLOP med ca 219$, og det var bluff. Jeg sad med 5 kløver, og 8 hjerte. Modstanderen sad med 2 Aces.
Selvfølgelig kommer der der en king. Dér skulle jeg til at gøre mig klar til at spring ud fra en bro. Men så kom der 4 kløvere, og jeg vinder med flush! xD
...der vil fejre det med de dejligste muffins med hvid og mørk chokolade fra Amo.
...der vil købe en ny ps3 for pengene. (R.I.P PS3, murdered by Sony)
...der overvejer at sætte sit Radeon 4870 til salg. Det har dog nogle problemer, så jeg regner ikke med at jeg får det solgt for meget.
...der fik 88$ ved at gå all-in med three of a kind (kings), og vandt over modstanderen som havde en hånd med a pair of sevens. Haha.
...der gik all-in FØR FLOP med ca 219$, og det var bluff. Jeg sad med 5 kløver, og 8 hjerte. Modstanderen sad med 2 Aces.
Selvfølgelig kommer der der en king. Dér skulle jeg til at gøre mig klar til at spring ud fra en bro. Men så kom der 4 kløvere, og jeg vinder med flush! xD
...der vil fejre det med de dejligste muffins med hvid og mørk chokolade fra Amo.
...der vil købe en ny ps3 for pengene. (R.I.P PS3, murdered by Sony)
...der overvejer at sætte sit Radeon 4870 til salg. Det har dog nogle problemer, så jeg regner ikke med at jeg får det solgt for meget.
xXgmzorXx (9786) skrev:...der har tjent 440$ i cash game.
Cool story, bro.
Ronson (9778) skrev:...der er kommet til at købe en sodastream
Hvor får man mon kopikulsyre til den?
Forbandede pirater der skal kopiere ALT... NASSERØV!
http://www.google.nl/maps?f=q&source=s_q&h...
Ved den blå kassevogn.
Prøv at kør længere ned af vejen "til højre"
Ved den blå kassevogn.
SlettetBruger (9792) skrev:http://www.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=rugdeveien+39+bergen+norway&sll=60.212533,9.997559&sspn=3.215261,11.634521&ie=UTF8&hq=&hnear=Rugdeveien+39,+5097+Bergen,+Hordaland,+Noorwegen&t=h&layer=c&cbll=60.360882,5.369247&panoid=0JCPeE6vZt195sDiXZaCsw&cbp=12,4.28,,0,31.01&ll=60.36088,5.369482&spn=0,359.966655&z=15
Ved den blå kassevogn.
ud over de mænd der er vist direkte via linket er der vel ikke noget underligt længere nede af vejen?
Og selvglad
http://www.dailytech.com/Researchers+Create+Silico...
Woller (9796) skrev:...der synes det her er awesome!
http://www.dailytech.com/Researchers+Create+Silico...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.