mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
pewbe (9602) skrev:...der ikke har flere visdomstænder D:
...der heldigvis (/desværre?) ikke er 18 endnu - yay for gratis tandlæge :P
... der har lagt mærke til at Trylleklovn er et indlæg fra at ramme 6000 indlæg.. altså 19 gange alle mine indlæg som jeg har skrevet på et år!?
... der lige har været med hunden i bad (han hadede det xD), fordi vi fandt ud af, at hans nakke, ører og måske mere var smurt ind i lort -.- YUMMEI! Nu er han helt i traume xD
... der nu ikke kan nå i træningscenter, medmindre jeg tager derop i aften i stedet :P Og det gør jeg sgu nok ikke...
... der kom til at skrive ovenstående i tråden til dumme spørgsmål -.-
... der nu ikke kan nå i træningscenter, medmindre jeg tager derop i aften i stedet :P Og det gør jeg sgu nok ikke...
... der kom til at skrive ovenstående i tråden til dumme spørgsmål -.-
Rasmus064 (9664) skrev:...der går et skridt videre end Doh09
...der siger til elskov "bare send mig dig og Caeks mobil nummer, e-mail, msn og BH størrelse, så skal du bare se"
...der ikke har noget at lave.
Du glemte adresse, cpr nummer, kontonummer, kortnummer, korttype, fødselsdato og eventuel facebook :P
Caek har ikke fjæsbog :D
... der hader Telia! De pinke faggots! Så siger de at jeg bare skal opdatere min mobil på Nokias hjemmeside - min mobil kan ikke tændes!! jeg kan sgu da ikke opdatere noget, der ikke kan tændes?! -.- iiii....
... der raserer Teliabutikken i morgen om nødvendigt.
... der stoler mere på the force og mine telepatiske evner end på rasmus064 og doh09 :D
... der hader Telia! De pinke faggots! Så siger de at jeg bare skal opdatere min mobil på Nokias hjemmeside - min mobil kan ikke tændes!! jeg kan sgu da ikke opdatere noget, der ikke kan tændes?! -.- iiii....
... der raserer Teliabutikken i morgen om nødvendigt.
... der stoler mere på the force og mine telepatiske evner end på rasmus064 og doh09 :D
...der netop har fået smidt sine 2x80GB SSD i computeren.
...der godt kan mærke forskel, specielt når man installerer samme program flere gange, da man ikke troede det nåede at installere.
...der godt kan mærke forskel, specielt når man installerer samme program flere gange, da man ikke troede det nåede at installere.
Sidney Lee og jeg er formentlig de to eneste personer i verden, der formår at værdsætte en veltempereret Cult Shaker fra kassen. De er i øvrigt på tilbud i Føtex, hvilket køleskabet også bærer præg af.
Og så kan jeg undre mig over hvorfor, jeg gider at sætte dem
i køleskabet in the first place, når jeg så absolut foretrækker gudernes pisgule nektar lunken.
Alene hjemme med en Star Trek-film på tv'et og en flaske nossesved i hånden - oh, happy day.
Og så kan jeg undre mig over hvorfor, jeg gider at sætte dem
i køleskabet in the first place, når jeg så absolut foretrækker gudernes pisgule nektar lunken.
Alene hjemme med en Star Trek-film på tv'et og en flaske nossesved i hånden - oh, happy day.
Insurrection. Jeg er ikke skideimponeret, men jeg ser det også primært pga. Patrick Stewart. Han gør mig helt blød i knæene, den prægtige mand.
Jeg har set en del Next Generation, ja. Og jeg foretrækker klart serien over filmene. Til gengæld havde jeg ikke set Shatner i aktion, før jeg gav mig til at se den sidste af filmene med ham i hovedrollen - og jeg må nok sige, at han, selv som en halvgammel mand, overraskede positivt. Det er ikke uden grund, at den serie blev så populær.
... der efter halvandet år med sin HTC Touch Diamond har fundet ud af at HTC's ExtUSB er kompatibelt med mini-USB.
Dreadnought (9692) skrev:... der efter halvandet år med sin HTC Touch Diamond har fundet ud af at HTC's ExtUSB er kompatibelt med mini-USB.
...der fandt ud af det samme ved et uheld xD
... der ikke forstår postyret omkring det seneste valg af placering af "supersygehus", nu i Køge.
Alle gør sådan en stor sag ud af, hvor synd det er for Næstved, men ingen synes at fokusere på fordelene ved at placere det i Køge.
Jovist kan vi have en talkamp om, hvor det var mest hensigtsmæssigt at placere det, men én ting synes man at glemme: I den moderne verden skal man stort set løbe for at stå stille (tak til Thomas Friedman), og valget af Køge er blot et enkelt tegn på alle de begivenheder, der sker som følge af globaliseringen.
Alt skal effektiviseres, alt skal samles i større enheder, og alt skal målrettes efter det primære formål. Vi mister en masse landsbyer for tiden, en masse små købmænd lukker ned, en masse småskoler slås sammen osv.
Hvorfor kæmpe imod det uundgåelige? Ja, det er fint, at vi beholder noget af den særlige danske aura omkring småbyer og vores provinser, men jeg gider ikke betale flere milliarder ekstra, fordi en given by (Næstved) synes, at verden er uretfærdig, og at ALT burde ligge i Næstved.
Den samme sang har man hørt fra de jyske provinsbyer i årevis, uden at de har indset den moderne verdens spilleregler. Hvis I ikke kan klare mosten, så drop klynkeriet. Voks eller dø...
Alle gør sådan en stor sag ud af, hvor synd det er for Næstved, men ingen synes at fokusere på fordelene ved at placere det i Køge.
Jovist kan vi have en talkamp om, hvor det var mest hensigtsmæssigt at placere det, men én ting synes man at glemme: I den moderne verden skal man stort set løbe for at stå stille (tak til Thomas Friedman), og valget af Køge er blot et enkelt tegn på alle de begivenheder, der sker som følge af globaliseringen.
Alt skal effektiviseres, alt skal samles i større enheder, og alt skal målrettes efter det primære formål. Vi mister en masse landsbyer for tiden, en masse små købmænd lukker ned, en masse småskoler slås sammen osv.
Hvorfor kæmpe imod det uundgåelige? Ja, det er fint, at vi beholder noget af den særlige danske aura omkring småbyer og vores provinser, men jeg gider ikke betale flere milliarder ekstra, fordi en given by (Næstved) synes, at verden er uretfærdig, og at ALT burde ligge i Næstved.
Den samme sang har man hørt fra de jyske provinsbyer i årevis, uden at de har indset den moderne verdens spilleregler. Hvis I ikke kan klare mosten, så drop klynkeriet. Voks eller dø...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.