mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har gravet i min musikvideosamling og har en ASF-fil fra 1999 til dig med Heavens On Fire, hvis det var noget..Kris (9600) skrev:...der har en opdatering til den tråd hun lavede i december måned omkring en 90'er poppigeband. Jeg har fundet dem nu :O
Starz var det så jeg havde fået på hjernen.
Der bliver de dog kaldt "Star" og ikke "Starz!?" eller "STAR" (som wikipedia siger de hedder"
pewbe (9602) skrev:...der ikke har flere visdomstænder D:
En af mine visdomstænder er ved at grave sig ud, av av av blod kød splat.. :(
... der siger NAJS til Eva... Vil du købe den store? :O
... der fortæller Caek, at vi ikke skal regne med at kunne overnatte hos min familie, hvis vi tager afsted d. 8... Eneste mulighed er min morfar, men han har lungebetændelse for tiden, og han er jo ikke helt ung længere.
... der spørger Caek; hvilken en er den store? xD
... der også kan fortælle Caek, at min O Kære Moder vil give os mad med den weekend 8D
... der tror vores bedste transportmulighed er toget, selvom det er smådyrt om fredagen. Men det er jo trods alt til den anden ende af landet. Jeg vil gerne give de penge... vil du? 8D
... der spørger Caek; hvilken en er den store? xD
... der også kan fortælle Caek, at min O Kære Moder vil give os mad med den weekend 8D
... der tror vores bedste transportmulighed er toget, selvom det er smådyrt om fredagen. Men det er jo trods alt til den anden ende af landet. Jeg vil gerne give de penge... vil du? 8D
... der lige ville meddele at den harddisk med 620GB backup som sagde "adgang nægtet" stadig siger det, og det gør den fordi Windows har screwet den op: Nemlig jeg træk den ud af computeren fordi annullere knappen ikke. Det resulterede i at Windows prøvede prøvede reparere harddisken, men det fejlede, så nu skriver den bare "Adgang nægtet"
... R.I.P meget dyr, og helt ny ekstern harddisk på 1TB?
... der lagde harddisken hen til min speciale skuffe som er navngivet "ØDELAGT HARDWARE" oww ja den er snart fyldt.
... R.I.P meget dyr, og helt ny ekstern harddisk på 1TB?
... der lagde harddisken hen til min speciale skuffe som er navngivet "ØDELAGT HARDWARE" oww ja den er snart fyldt.
qw_freak (9610) skrev:...Der ikke kan forstå hvordan en HDD kan ødelægges HW-mæssigt pga. windows?
Hvad du ikke ved er, at der med alle Windows-licenser medfølger en lille levende kopi af Bill Gates.
Han render så rundt inde i din computer, når du installerer Windows, og bestemmer alt, hvad der sker der inde. Hvis han opdager, at du flirter med Åben Såvs eller Æblelunden, så vil han gøre gengæld, bl.a. ved at skide med små klumper af fæces i harddisken.
Er det forklaring nok?
[arne_v skal ikke indsætte en smiley her, da alt ovenstående er dybt seriøst, ikke, arne_v?]
Der gerne vil have eventuelle comments til sit engelsk ^^
http://docs.google.com/View?id=dct8cb4_135c7mmzvg6
Selvom det måske godt kan blive rimeligt svært for jer når i ikke kan læse teksten :P
Men altså, comments på ordvalgene og grammatikken.
Selvom det måske godt kan blive rimeligt svært for jer når i ikke kan læse teksten :P
Doh09 (9615) skrev:Der gerne vil have eventuelle comments til sit engelsk ^^
Der er lidt punktum, komma hist og her, og så mangler der nogle spørgsmålstegn.
I introen siger ud at de uddyber præcis hvad de mener - Hvad er det de mener? Hvilken teori mener forfatteren er den der passer?
Du går også i starten fra at omtale fortælleren som teksten "it tells us" til en person "Then he tells..".
Ellers er det vist cool, dit ordvalg er generelt lidt tale-sprogsagtigt, det ved jeg ikke er meningen eller hvordan
..der spiller BFBC2 og elsker det
...der var meget tæt på at pjække i dag og for den sags skyld resten af ugen.
...der virkelig ikke gider arbejde mere hos de her bavianer.
...der kan mærke rigtig dårlig stemning konstant fordi der snart skal fyres 200 mennesker.
...der får skylden for alle fejl der bliver lavet i afdelingen fordi jeg alligevel kun skal være her til 30 april.
...der ikke har haft en eneste opgave i 4 dage.
...der virkelig ikke gider arbejde mere hos de her bavianer.
...der kan mærke rigtig dårlig stemning konstant fordi der snart skal fyres 200 mennesker.
...der får skylden for alle fejl der bliver lavet i afdelingen fordi jeg alligevel kun skal være her til 30 april.
...der ikke har haft en eneste opgave i 4 dage.
...der synes [url= er det mest geniale på youtube, det er dog en fordel at have læst de 3 første Odd Thomas bøger.
Jakob Jakobsen (9639) skrev:...der synes [url= er det mest geniale på youtube, det er dog en fordel at have læst de 3 første Odd Thomas bøger.
du fik mig til at se alle 4 wepisodes (stav.dk?) og jeg fik lyst til at læse bogen .. iiiii
... der vil ringe til nogle mennesker og æde noget.
...der spørger Jakob Jakobsen om han har læst 4. odd thomas bog? Har læst de første 4 kapitler igennem 3 gange og synes den falder lidt til jorden i forhold til de andre 3. Er den værd at læse til slut?
...der kun mangler en håndfuld bøger så har hun læst samtlige Stephen King(hvis man lige ser bort fra det mørke tårn) og Dean Koontz bøger der endnu er udgivet.
...der kun mangler en håndfuld bøger så har hun læst samtlige Stephen King(hvis man lige ser bort fra det mørke tårn) og Dean Koontz bøger der endnu er udgivet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.