mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der nu mener at sukker ikke omdannes til fedt, men lagres som sukker i cellerne.
Men ganske vidst; hvis du vil tabe dig skal du ikke drikke sukkerindholdigt eller sødstofindholdene drikke. Du skal drikke vand, og brænde de depoter af fedt af, du vil tabe dig - igennem fysisk udøvelse.
... der da lige linker oxxy.
Men ganske vidst; hvis du vil tabe dig skal du ikke drikke sukkerindholdigt eller sødstofindholdene drikke. Du skal drikke vand, og brænde de depoter af fedt af, du vil tabe dig - igennem fysisk udøvelse.
... der da lige linker oxxy.
Caek of Doom (9449) skrev:... der lige viser min hund frem
Kunne det tænkes, at din hund var interesseret i at komme på play date med en af mine hunde? Pretty please. :(
LinguaIgnota - Kunne det tænkes, at din røv var interesseret i at komme på play date med min fod? O.o
Årh jarh, jeg prøver bare at hooke dine pelsdyr op med nye venner - der er vel ingen grund til at blive grov. :(
Og når dét så er sagt; tjoeh, hvorfor egentlig ikke. Man skal ikke gå af vejen for lidt prostatamassage og analstimulation.
Og når dét så er sagt; tjoeh, hvorfor egentlig ikke. Man skal ikke gå af vejen for lidt prostatamassage og analstimulation.
Caek of Doom (9458) skrev:... der siger at Alma allerede HAR en ven... :(
'Amen, så byder jeg ind med dobbelt-date. Det bliver frygtelig hyggeligt. ...så længe det varer.
XorpiZ (9457) skrev:.. der har luret at LinguaIgnota satser _benhårdt_ på at vinde nyheds-indsendelses-konkurrencen
Mjaeh, det ender jo nok alligevel med, at et eller andet røvhul kommer snigende bagfra og hiver lortet hjem med et enkelt fucking lod.
Jeg er også i tvivl om hvad man kan vinde. Over 40 DVD'er, står der - men er det i alt, altså over de næste par konkurrencer, eller er det kun for denne her? Jeg kan sgu ikke gennemskue det.
Og hvad fanden skal jeg også med over 40 DVD'er... Intet ved den konkurrence giver mening. :(
LinguaIgnota (9459) skrev:'XorpiZ (9457) skrev:.. der har luret at LinguaIgnota satser _benhårdt_ på at vinde nyheds-indsendelses-konkurrencen
Mjaeh, det ender jo nok alligevel med, at et eller andet røvhul kommer snigende bagfra og hiver lortet hjem med et enkelt fucking lod.
Jeg er også i tvivl om hvad man kan vinde. Over 40 DVD'er, står der - men er det i alt, altså over de næste par konkurrencer, eller er det kun for denne her? Jeg kan sgu ikke gennemskue det.
Og hvad fanden skal jeg også med over 40 DVD'er... Intet ved den konkurrence giver mening. :(
Hvorfor er jeg ikke overrasket over at det lige præcis er Tumleren, der vandt det tv? Han er den eneste, der kan måle sig med dig, når det kommer til arrogance og selvfedhed.
Jeg tror dog, at de 40 dvd'er er pr. udtrækning.. der står ihvf. at næste bunke film og musik kan vindes i næste omgang.
NioBe (9465) skrev:You know... Wrrruf! xP
Det er mere en pivende race...
Rasmus064 (9466) skrev:...der ved at Caeks hamster har stor nosser.
Ja for satan.
... der stadig er i nattøj 8D og snart skal ringe til Telia og råbe af dem 8D det bliver godt!
... der spørger Mille, om hun er effektiv? :D
...der informerer oxxy om at grooveshark ikke betegnes som lovlig i de fleste lande og garanteret ikke ville vinde en sag inden for EU.
...der selv er flittig bruger af grooveshark.
...der selv er flittig bruger af grooveshark.
NioBe (9465) skrev:You know... Wrrruf! xP
NÅÅÅÅRH! Læste det som.. at gøre.. O.o Og som Elskov siger, nej. Han piver :D
Elskov (9471) skrev:
... der spørger Mille, om hun er effektiv? :D
JA JEG ER!! Men jeg er også pissetræt... og gider ikke.. :( Men jeg har fået skrevet noget på Letter of Intention lol, og er ikke helt tilfreds med det, men du skal da læse det xD
Rasmus064 (9466) skrev:...der ved at Caeks hamster har stor nosser.
Ørkenrotte. >.<
Med kæmpe grå bløde løg :D (det kom til at lyde som mad O.o)
ZiN (9470) skrev:... der synes det lidt pudsigt at ikke flere folk bruger Grooveshark. Oh well. :-P
Fordi det kun er 128kbps
XorpiZ (9460) skrev:LinguaIgnota (9459) skrev:'
Hvorfor er jeg ikke overrasket over at det lige præcis er Tumleren, der vandt det tv? Han er den eneste, der kan måle sig med dig, når det kommer til arrogance og selvfedhed.
Jeg tror dog, at de 40 dvd'er er pr. udtrækning.. der står ihvf. at næste bunke film og musik kan vindes i næste omgang.
Blev da lige lidt overrasket da jeg så jeg stod som førstepladsen, men det var altså mig der vandt musen, ikke fjernsynet.
..der ikke magtede at læse 200 posts i denne tråd.
..der bare hoppede nogle sider frem.
..der har haft en god dag! :)
..der bare hoppede nogle sider frem.
..der har haft en god dag! :)
... Der tog min DELL oplader med hjemmefra fordi vores amerikanske gæster på arbejde havde glemt deres.
... Der, fordi han lånte sit hjemmeudstyr ud til amerikanerne, fik tilbudt at jeg bare skal sige til hvis jeg mangler noget fra US...
"Obama's head" var oplagt, magen til træls person skal man lede længe efter -.- lukke ned for en af NASA's mest ambitiøse projekter nogen sinde?? klapdør
... Der, fordi han lånte sit hjemmeudstyr ud til amerikanerne, fik tilbudt at jeg bare skal sige til hvis jeg mangler noget fra US...
"Obama's head" var oplagt, magen til træls person skal man lede længe efter -.- lukke ned for en af NASA's mest ambitiøse projekter nogen sinde?? klapdør
.. der fortæller Rasmus at jeg ikke bare kan "gå i seng", har portfolio at lave, og masser af det. >.<
ZiN (9444) skrev:... der spørger oxxy (9413), om sukker omdannes til fedt?
Så vidt jeg husker forbliver sukker som sukker, og benyttes (oftest) hurtigere end det kan nå at blive lagret - eftersom sukker jo ikke indeholder nær så meget energi som fedt.
... der keder sig.
Det du spiser bliver først lagret som glykogen som er energi der hurtigt kan bruges, men hvis du fylder dit glykogen lager op vil det blive omdannet til fedt istedet.
... der fortæller Rasmus at det jo er det jeg prøver på :P Men er træt konstant.. nok fordi jeg ikke har lavet andet de sidste måneder
Rasmus064 (9495) skrev:Nej du er ej, du prøver bare at bide tilbage.
Så længe de "dårlige" nyheder ikke stopper gode nyheder er der intet at brokke sig over.
Beklager. Glemte helt, at du naturligvis ved bedre end mig, hvordan jeg har det.
Jeg glemmer altid, at unge mennesker ved alt :(
Glykogen kan ikke omdannes til lipider, men kroppen vil hellere bruge energien fra sakkarider(sukkerstof/kulhydrat) end fra lipider(fedtstof), så hvis kroppen får valget, bruger den sakkariderne og oplagrer lipiderne.
Glykogen kan ikke omdannes til lipider, men kroppen vil hellere bruge energien fra sakkarider(sukkerstof/kulhydrat) end fra lipider(fedtstof), så hvis kroppen får valget, bruger den sakkariderne og oplagrer lipiderne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.