mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
LinguaIgnota (9400) skrev:I luvs me some Facebook. Spil og applikationer kan sutte mine svedige løg - jeg har ikke en virtuel farm, jeg belemrer ikke mig selv og mine kontakter med mit horoskop og jeg har ikke brug for Vinnies hjælp til at assassinere en eller anden imaginær gangsterpersonlighed - men for satan, hvor kan jeg hygge mig over at tvangsindlægge folk til at følge mine småretarderede projekter.
Liek tihs one tiem, hvor jeg havde købt et gro-selv-sæt med champignoner i Lidl og dagligt uploadede billeder og kommenterede forløbet. 80% af mine Facebook-buddies mente, at jeg var en svært besynderlig stodder, mens de sidste 20% hjalp mig med at navngive mine små paddehattebørn.
Mr. Bubblecunt smagte i øvrigt ganske udmærket.
... der bruger Facebook på næsten samme måde som Onklen...
... der mener at det godt kan være en fordel at have "samlet" sine venner og bekendte ét sted. Det gør det lidt lettere at holde fester "for dem i gymnasie-klassen", "dem i militæret" og så videre. Folk man kun snakker med når man møder dem på gaden, men stadig har en historie med, hvor man ikke er interesseret i at kapitlet med dem.
... der iøvrigt elsker at smide troll-perfide kommentarer til folk på Facebook, og så igen.
... der per januar 2010 er blevet facebook bruger. Dog uden applikationer, spil, pis og papir. Der er god mulighed for at bruge FB som kalender (fester, fødselsdage m.v.) og kontakt, samt at genere folk med mine små hygge projekter (som f.eks. Mad eksperimenter, viden man ikke har lyst til at have - eksempelvis kan man ikke læse marinær biologi på University of Fisk).
NioBe (9406) skrev:...der bæller en Cola Zero!
Der ikke forstår hvorfor du drikker Zero...
De kunstige sødestoffer feder mere end sukker gør :)
et eller andet sundhedsmagasin
Noget med at nogen sødestoffer sætter gang i noget insuling som så resultere i en overproduktion at fedt.
Anywho. det er ikke den vigtige del af det... Det er det at Aspartam er kræftfremkaldende og sundhedskadeligt i større mængder.
^^
Noget med at nogen sødestoffer sætter gang i noget insuling som så resultere i en overproduktion at fedt.
Anywho. det er ikke den vigtige del af det... Det er det at Aspartam er kræftfremkaldende og sundhedskadeligt i større mængder.
^^
SlettetBruger (9412) skrev:et eller andet sundhedsmagasin
^^
Yep det sætter gang i insulinen præcis ligesom sukkeret i colaen. Men hvis der ikke er noget sukker at omdanne til fedt, er det jo *badumchi* lige fedt!
SlettetBruger (9412) skrev:Anywho. det er ikke den vigtige del af det... Det er det at Aspartam er kræftfremkaldende og sundhedskadeligt i større mængder.
Næsten alt er kræfremkaldende i for store mængder, og Aspartam er ikke værre end så meget andet af det, vi fylder os med til hverdags.
Jeg har været på en diæt, hvor jeg tabte 2,5 kilo fedtstof om ugen, hvor jeg spiste en masse sødestoffer (særligt aspartam), og intet sukker. Jeg tror sgudde rigtigt på det, og som oxxy siger... Men jeg har nu aldrig hørt den påstand om insulinet. Jeg har svært ved at gennemskue, hvordan de to aminosyrer i Aspartam skulle gøre det, men jeg er ikke microbiolog.
Ja det er rigtigt at aspartam er kræftfremkaldende i større mængder, men det er altså 20 liter Coca Cola Zero om dagen en person på 60 Kg. skal indtage, før der er blevet påvist en målelig forskel i kræfttilfælde, så der vil jeg ikke være specielt nervøs.
Problemet med kunstigt sukker, er netop at det bilder kroppen ind at der komme energi, hvilket der ikke gør. Derfor kan kunstigt sukker give en øget sult.
Ja det er rigtigt at aspartam er kræftfremkaldende i større mængder, men det er altså 20 liter Coca Cola Zero om dagen en person på 60 Kg. skal indtage, før der er blevet påvist en målelig forskel i kræfttilfælde, så der vil jeg ikke være specielt nervøs.
Problemet med kunstigt sukker, er netop at det bilder kroppen ind at der komme energi, hvilket der ikke gør. Derfor kan kunstigt sukker give en øget sult.
hm, jeg står på løst grund her. ^^ men jo, der er meget der er kræftfremkaldene. men det betyder ikke at man skal være ligeglad med dem man kender og har råd til at være foruden.
^^
^^
SlettetBruger (9418) skrev:men det betyder ikke at man skal være ligeglad med dem man kender og har råd til at være foruden.
Hmm hvis du læser op på det, så bliver du en meget sulten mand, fordi, der er meget i din daglige kost, der er værre.
Med andre ord, så er aspartam så uskadeligt, at det er ligegyldigt. Sukker i for store mængder, er heller ikke uskadeligt, og slet ikke for tænderne, når det er opløst.
gnarfsan (9419) skrev:Hmm hvis du læser op på det, så bliver du en meget sulten mand, fordi, der er meget i din daglige kost, der er værre.
Try me :)
Langt størstedelen af min kost er hjemmedyrket økologiske madvarer som er dyrket på frø fra forleden høst ( læs: intet gensplejset, manipuleret bla bla ) ^^
Jeg holder mig fra ting med for mange tilsætningstoffer, og drikker sjældent sodavand, men istedet mælk direkte fra den lokale mælkebonde.
Du ved godt at økologi er noget af det der sviner mest og det vil absolut ikke kunne producere nok til hele jordens befolkning?
Bare tag de pesticider som det økologiske landbrug må bruge, de er 10 gange så giftige som de nye syntetiske pesticider som almindelige bønder må bruge.
Du ved godt at økologi er noget af det der sviner mest og det vil absolut ikke kunne producere nok til hele jordens befolkning?
Bare tag de pesticider som det økologiske landbrug må bruge, de er 10 gange så giftige som de nye syntetiske pesticider som almindelige bønder må bruge.
Jakob Jakobsen (9421) skrev:Du ved godt at økologi er noget af det der sviner mest og det vil absolut ikke kunne producere nok til hele jordens befolkning?
Jeg er i forvejen i den tro at vi er for mange mennesker på jorden :) og de skal ikke nyde noget fra min baghave andet end hvad vi sælger ude ved vejen ^^
Jakob Jakobsen (9421) skrev:Bare tag de pesticider som det økologiske landbrug må bruge, de er 10 gange så giftige som de nye syntetiske pesticider som almindelige bønder må bruge.
pas, pas og pas. vores ukrudtsfjerner er en hakke og nogen fingre. :) ikke noget sprøjteværk ^^
SlettetBruger (9424) skrev:Jeg er i forvejen i den tro at vi er for mange mennesker på jorden :) og de skal ikke nyde noget fra min baghave andet end hvad vi sælger ude ved vejen ^^Jakob Jakobsen (9421) skrev:Bare tag de pesticider som det økologiske landbrug må bruge, de er 10 gange så giftige som de nye syntetiske pesticider som almindelige bønder må bruge.
pas, pas og pas. vores ukrudtsfjerner er en hakke og nogen fingre. :) ikke noget sprøjteværk ^^
Det er sjovt som det bliver tydeligt at du tydeligvis ikke har nogen form for realitetssans i de mærkesager du går op i. Jeg svarede ikke på dit indlæg om dyreliv v. mennesker fordi jeg synes det er var fuldstændig latterligt at stille et dyr højere end et menneske. Vi er egoister af natur og det er dyr også. Dyremishandling er ikke i orden, men der er bedre ting at bruge penge på.
Og du lukker bare øjnene for den økologiske forurening fordi det er jo ikke den du gerne vil have fokus på? Du er godt klar over, at hvis alle skulle leve økologisk skulle vi nærmest forvandles til det bondesamfund vi var engang, hvor gud og hvermand er ansat i marken til at hakke i jorden og fjerne ukrudt, ikke? Men det er jo ligemeget for det virker for dig og så kan du stå inde for det :)
..der har været til læge
Hvis man kunne have sex med en computer, så ville jeg knalde min økologiske MacBook Pro.
LinguaIgnota er sådan en slags social kamæleon, der kan bidrage til samtaler om langt de fleste emner og næsten altid er i stand til at komme op med en relevant kommentar. Fucking spooky...
LinguaIgnota er sådan en slags social kamæleon, der kan bidrage til samtaler om langt de fleste emner og næsten altid er i stand til at komme op med en relevant kommentar. Fucking spooky...
...der påpeger at der selvfølgelig er tale om hans dejlige schæferblanding (Z)etta
.. der synes at Zetta er én af de pænere hunde jeg nogensinde har set.
.. der har ondt i ryggenn.
.. der nu går i seng, da han skal i skole i morgen.
.. der overvejer at stoppe med at skrive flere ".. der" tingester.
.. der har 4 afleveringer for til meget snart.
.. der ikke orker at lave sine afleveringer.
ZenN (9440) skrev:.. der synes at Zetta er én af de pænere hunde jeg nogensinde har set.
gnarfsan (9437) skrev:...der har fundet et billede af Jakobs Sheep Dog
... der kan afsløre at det er en "Chinese Crested" eller på dansk "Kinesisk hårløs".
... der i mange år har ønsket sig netop sådan en hund, da man uanset forfatning, uanset hvor hårdt man er ramt af tømmermænd, uanset hvor mange tæsk man har fået i byen dagen før, kan vågne op på et vilkårligt tidspunkt, se køteren og tænke "jeg er fanme ikke den grimmeste i denne verden!".
... der assisterer kommende ejere af Chinese Crested, med infoen: Tager du dyret med ud i sommersolen, skal den have solcreme på regelmæssigt.
... der, på et lettere bizart niveau, glæder sig til at tage på stranden med sin køter, og give den solcreme på, til hele familien Danmark store undren og spørgen!
Her er et lidt bedre billed: http://www.fordogtrainers.com/ProductImages/dog-br...
Tumleren (9425) skrev:latterligt at stille et dyr højere end et menneske
Ikke rigtig. synes ikke mennesker er højere end dyr. :) det er vel bare en smagssag.
Tumleren (9425) skrev:vi nærmest forvandles til det bondesamfund vi var engang, hvor gud og hvermand er ansat i marken til at hakke i jorden og fjerne ukrudt, ikke?
Det ville være konge ^^ men synes ikke jeg har sagt ALLE mennesker skulle hoppe på selvdyrke-vogne :)
...der viser sin hund frem http://picasaweb.google.dk/lh/photo/9Eqf_wt59UUXdQ...
...der er blevet rigtig glad for denne race.
...der er blevet rigtig glad for denne race.
... der lige viser min hund frem .... http://img706.imageshack.us/img706/9567/dsc01503q....
Ja det er ganske vist ikke en særligt stor en, og der er ikke meget hund over den.
Ja det er ganske vist ikke en særligt stor en, og der er ikke meget hund over den.
ZiN (9444) skrev:... der spørger oxxy (9413), om sukker omdannes til fedt?
Så vidt jeg husker forbliver sukker som sukker, og benyttes (oftest) hurtigere end det kan nå at blive lagret - eftersom sukker jo ikke indeholder nær så meget energi som fedt.
... der keder sig.
jeg er ikke lige ekspert udi sukker til fedt omdanennelser. Men det insulin som både normal og light cola producere efter indtagelse er med til at hjælpe kroppen med at lagre fedt i depoter i kroppen, samtidig med at det hæmmer forbrandingen af fedtet i de eksisterende depoter.
Hvis man f.eks. prøver at tabe sig er light sodavand typisk lige så skadeligt som almindelig sodavand. Hvis man derimod bare prøver at holde energiindtaget nede, er lightsodavand fint.
(ovenstående skal ikke ses som den endegyldige sandhed, men jeg er rimelig skråsikker i at det er korrekt :p)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.