mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ZiN (9505) skrev:... der godt kan komme på MSN. Med begge konti.
Pft.. jeg ville da også sagtens kunne komme på msn, hvis jeg da kunne logge på. :/ .... 8D
... der lodder :(
... der hader loddekolber
... der på mystik vis, endnu ikke har brændt fingrene på trods af en del lodninger de sidste par dage!
... der synes at karryen fra aftensmaden gik direkte i røvhullet og udviklede en ubehagelig tynd konstistens af undertegnedes feces
... der er ligeglad med både lapider, ciklider og hvad fanden i ellers mener min krop optager
... der bare træner mere - for så går det nok :P
... der hader loddekolber
... der på mystik vis, endnu ikke har brændt fingrene på trods af en del lodninger de sidste par dage!
... der synes at karryen fra aftensmaden gik direkte i røvhullet og udviklede en ubehagelig tynd konstistens af undertegnedes feces
... der er ligeglad med både lapider, ciklider og hvad fanden i ellers mener min krop optager
... der bare træner mere - for så går det nok :P
...der endelig er færdig med at se alle 546 sider fra cute overload igennem.
Der har haft en Lenovo W510 til låns fra lenovo, for tests skyld. Lækker maskine.
Der skal sende den tilbage idag :(
Der har skrevet et meget uformelt brev til lenovo der skal sendes med.
(jeg kan godt lide at være personlig så jeg lægger ud med "Dear Lenovo-Folks )
Der er meget ked af at der går 2 uger før Atea officielt sælger den.
Der skal sende den tilbage idag :(
Der har skrevet et meget uformelt brev til lenovo der skal sendes med.
(jeg kan godt lide at være personlig så jeg lægger ud med "Dear Lenovo-Folks )
Der er meget ked af at der går 2 uger før Atea officielt sælger den.
... der spillede sims 3 indtil for 5 minutter siden, hvor det hele fuckede op, og jeg skulle til at gætte mig til, hvad jeg klikkede på, for at gemme.
... der skal til at bage boller 8D
... der endelig har fået sin mobil tilbage fra reparation. Men guess what - den virker stadig ikke! Den opfører sig endda lidt mere fucked op end da jeg afleverede den. Hvad har de lavet, siddet og gloet på den? Måske prikket lidt til den? Fucking Telia.
... der har meget ømme muskler, fordi jeg faktisk er begyndt at være aktiv oO
... der lige har spist 900g is :S hovsa...
... der vil til at bage boller 8D
... der fortæller Mille, at det lyder fedt :D Men min lortecomputer er ikke lige sådan til at bære på... Men det finder vi ud af xD
... der smutter igen nu, for at stene fjernsyn 8D bai bai
... der skal til at bage boller 8D
... der endelig har fået sin mobil tilbage fra reparation. Men guess what - den virker stadig ikke! Den opfører sig endda lidt mere fucked op end da jeg afleverede den. Hvad har de lavet, siddet og gloet på den? Måske prikket lidt til den? Fucking Telia.
... der har meget ømme muskler, fordi jeg faktisk er begyndt at være aktiv oO
... der lige har spist 900g is :S hovsa...
... der vil til at bage boller 8D
... der fortæller Mille, at det lyder fedt :D Men min lortecomputer er ikke lige sådan til at bære på... Men det finder vi ud af xD
... der smutter igen nu, for at stene fjernsyn 8D bai bai
Elskov (9517) skrev:er begyndt at være aktiv oO
... der lige har spist 900g is
aktivt :D
..der lige er kommet hjem fra træning
..der ligger på sengen og spiser en fuldkornsbolle med fedtfattig ost -.-
..der skal til at i bad, men har en seng der føles blødere end da jeg forlod den i morges.
... der lige har opdaget det mest interessante indslag fra KBH biblioteker nogensinde.
Jeg forsøgte selv uden held at forny mine bøger over nettet, hvorfor jeg skrev en meget høflig mail til deres information med forespørgsel på hjælp og/eller en forklaring.
Jeg har ikke modtaget noget svar på den, men pludselig skal jeg først aflevere mine bøger 28 dage senere (nej, ikke en måned. De har valgt at forlænge mine lån med præcis 28 dage).
Dobbelt op på hmm-faktoren og jeg er ham-faktoren.
Jeg forsøgte selv uden held at forny mine bøger over nettet, hvorfor jeg skrev en meget høflig mail til deres information med forespørgsel på hjælp og/eller en forklaring.
Jeg har ikke modtaget noget svar på den, men pludselig skal jeg først aflevere mine bøger 28 dage senere (nej, ikke en måned. De har valgt at forlænge mine lån med præcis 28 dage).
Dobbelt op på hmm-faktoren og jeg er ham-faktoren.
Rasmus064 (9529) skrev:...der forslår NioBe køber en [url= i stedet for en kamp hund.
Hvem siger at jeg skal have en kamphund?! Det blir da den grimmeste chihuahua hund jeg kan finde, og så træner jeg den op til en total killer-dog! xP
Sådan en er der aldrig nogen der vil give opmærksomhed.
...der har en rigtig dejlig bror der lige syntes at han ville give mig 2 af disse
Jakob Jakobsen (9533) skrev:...der har en rigtig dejlig bror der lige syntes at han ville give mig 2 af disse
... der også vil have en dejlig bror
... der lige har købt et Logitech G35 headset, og holdkæft det er et pisse godt headset. 5 Stjerner herfra.
1+ Ekstrem dejlig og komfortabel.
1+ Ekstrem god mikrofon.
1+ Ekstrem god lydkvalitet .
1+ Noise-canceling.
1+ 3 Knapper du kan brugertefiner.
Den eneste minus er at programmet til headsettet som kan indstille G-knapperne og lydindstillinger virker ikke på Win7. Det virker dog hvis du clicker "Fejlfinding i forbindelse med kompatibilitetsproblemer"
Rasmus064 (9548) skrev:pics or it didn't happen
Synes godt nok jeg efterhånden har postet en del billeder af mig herinde.. :P
... der fandt et billede hvor man nogenlunde kan se hvor langt mit hår var .. for et år siden :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.