mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
nope.. men har gjort det nu
der hva bare så mange faktorer som kom ind at det IKKE hva hans jakke
1. Den så alt for stor ud til den lille mand
2. han sagde det hva en XL.. min er en XXL (som den jakke også hva)
3. Han sagde han havde fået den udleveret inde på baren (Sjovt.. jeg kender dem der arbejder derinde.. og de udlever ikke tøj)
4. Han havde 2 jakker på?
5. jeg kunne fortælle hvor den havde småskevanker på indersiden af jakken
nope.. men har gjort det nu
der hva bare så mange faktorer som kom ind at det IKKE hva hans jakke
1. Den så alt for stor ud til den lille mand
2. han sagde det hva en XL.. min er en XXL (som den jakke også hva)
3. Han sagde han havde fået den udleveret inde på baren (Sjovt.. jeg kender dem der arbejder derinde.. og de udlever ikke tøj)
4. Han havde 2 jakker på?
5. jeg kunne fortælle hvor den havde småskevanker på indersiden af jakken
#9354 Jep, ingen DVD'er. Derimod masser af ostemasse til dekorerede flødeoste.
... der ikke producerer Buko rejeost.
... der virkelig godt kunne tænke sig at sætte klistermærker på æbler.
... der virkelig godt kunne tænke sig at sætte klistermærker på æbler.
... der endelig er færdig med de ting jeg skulle lave i dag.... og har været træt hele dagen. Så nu går jeg fandeme snart i seng >.<
... der skulle reparere en vens computer.
... der fandt ud af at det var cpu'en der var gal..
... der fået en ny cpu.
... der TABTE den ned på bundkortet så nogle af pinsne bøjede.
... der bandede en halv time
... der rettede op på pinsne, og derefter fik jeg processoren i.
... der tændte computeren - og den virkede !
... der nu er glad igen ;b
... der fandt ud af at det var cpu'en der var gal..
... der fået en ny cpu.
... der TABTE den ned på bundkortet så nogle af pinsne bøjede.
... der bandede en halv time
... der rettede op på pinsne, og derefter fik jeg processoren i.
... der tændte computeren - og den virkede !
... der nu er glad igen ;b
.... der er hjemme efter to uger i spanien :D fra spanien og palmer til danmark og sne.. -.- ikke at vejret var særlig godt dernede. De sidste par måneder har de fået dobbelt så meget regn som de normalt får på et år, så alt var oversvømmet :P tror vi havde én dag helt uden regn. Jeg har tabt mig to kg og købt masser af souvenirs xD har ikke sendt nogen postkort eller noget :P sry Mille xD
...der netop har lavet en defekt røgmaskine der var lidt kraftigere end han regnede med.
...der sidder og venter på at se om naboerne har fået tilkaldt brandvæsenet.
...der sidder og venter på at se om naboerne har fået tilkaldt brandvæsenet.
...der godt kunne bruge en der kunne forklare Svend og Søs vigtigheden i at man skal understøtte sine tal med dokumentation og at det ikke hjælper at pynte på tallene her
..der svarer, at AdSweep, Beautify Facebook, Chrome Wheel Smooth Scroller, Clickable Links, Cooliris, Do Not Press, Facebook Fixer, Facebook for Google Chrome, Facebook Simple Notes, GooglePreview, IE Tab, Sexy Undo Close Tab, StumbleUpon og YouTube Auto Replay der er med der er aktiveret lige pt :D
.. der siger, at det godt kan fremstå som om, at jeg er en Facebook freak, men de Facebook add-ons kan ikke særlig meget, hver for sig, så jeg har ret mange for at få et ZenN-venligt Facebook.
..der svarer, at AdSweep, Beautify Facebook, Chrome Wheel Smooth Scroller, Clickable Links, Cooliris, Do Not Press, Facebook Fixer, Facebook for Google Chrome, Facebook Simple Notes, GooglePreview, IE Tab, Sexy Undo Close Tab, StumbleUpon og YouTube Auto Replay der er med der er aktiveret lige pt :D
.. der siger, at det godt kan fremstå som om, at jeg er en Facebook freak, men de Facebook add-ons kan ikke særlig meget, hver for sig, så jeg har ret mange for at få et ZenN-venligt Facebook.
ZenN (9388) skrev:AdSweep
Nasserøv
ZenN (9388) skrev:Beautify Facebook
Sir Pukealot
ZenN (9388) skrev:Facebook Fixer
Attentionwhore
ZenN (9388) skrev:Facebook for Google Chrome
Medieluder
ZenN (9388) skrev:Facebook Simple Notes
Mr "jeg spilder mit liv på facebook"
... Der hader facebook som pesten. der bliver dagligt brugt Uendeligt-1 resource på det pis.
... Venner vs 2-300 bekendte på facebook ^^
... Der sagtens synes at kunne holde styr på de mennesker der kan kategoriseres som venner. uden at skulle bruge software.
... Der sagtens synes at kunne holde styr på de mennesker der kan kategoriseres som venner. uden at skulle bruge software.
Well done capt'n cliché ^^
...
Der tænker "Der må være en grund til kontakten ikke kan holdes ved lige normalt"
... Der er buddhist og derfor sagtens kan se hvordan det kan gavne et menneske kun at bruge tid på det der faktisk kan bruges til noget.
... Der lige trak Buddha-kortet - OH NO HE DIDN'T!
...
fjols (9393) skrev:der bruger facebook til at holde kontakten ved lige med bekendte og gamle klassekammerater
Der tænker "Der må være en grund til kontakten ikke kan holdes ved lige normalt"
... Der er buddhist og derfor sagtens kan se hvordan det kan gavne et menneske kun at bruge tid på det der faktisk kan bruges til noget.
... Der lige trak Buddha-kortet - OH NO HE DIDN'T!
SlettetBruger (9394) skrev:Well done capt'n cliché ^^
SlettetBruger (9394) skrev:Der er buddhist[...]
fjols (9395) skrev:...der synes det der Buddha fis lyder som noget... fis.
You are young.. You will learn. ^^
I luvs me some Facebook. Spil og applikationer kan sutte mine svedige løg - jeg har ikke en virtuel farm, jeg belemrer ikke mig selv og mine kontakter med mit horoskop og jeg har ikke brug for Vinnies hjælp til at assassinere en eller anden imaginær gangsterpersonlighed - men for satan, hvor kan jeg hygge mig over at tvangsindlægge folk til at følge mine småretarderede projekter.
Liek tihs one tiem, hvor jeg havde købt et gro-selv-sæt med champignoner i Lidl og dagligt uploadede billeder og kommenterede forløbet. 80% af mine Facebook-buddies mente, at jeg var en svært besynderlig stodder, mens de sidste 20% hjalp mig med at navngive mine små paddehattebørn.
Mr. Bubblecunt smagte i øvrigt ganske udmærket.
Liek tihs one tiem, hvor jeg havde købt et gro-selv-sæt med champignoner i Lidl og dagligt uploadede billeder og kommenterede forløbet. 80% af mine Facebook-buddies mente, at jeg var en svært besynderlig stodder, mens de sidste 20% hjalp mig med at navngive mine små paddehattebørn.
Mr. Bubblecunt smagte i øvrigt ganske udmærket.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.