mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der er ved at rydde op på hans Drobo.
... der snart har frigjort 500 GB.
... der samtidig lige har frigjort 250 GB på serverens OS drev.
... der snart har frigjort 500 GB.
... der samtidig lige har frigjort 250 GB på serverens OS drev.
Hånter (53009) skrev:csstener (53008) skrev:...som harsatsiddet for meget på sit ene knæ....
...som har megetondondt i sit højre knæ
Qw_freak (53011) skrev:Jakob Jakobsen (53010) skrev:FYPHånter (53009) skrev:Fixedcsstener (53008) skrev:...som harsatsiddet for meget på sit ene knæ....
...som har megetondondt i sit højre knæ
Bleeeehhhh
FYP
Qw_freak (53011) skrev:Jakob Jakobsen (53010) skrev:FYPHånter (53009) skrev:Fixedcsstener (53008) skrev:... som harsatsiddet for meget på sit ene knæ...
... som har megetondondt i sit højre knæ.
BLeeeehhhh
Punctuation, people.
... som sammen med en ven har bevist at www.hvadsigerjakob.dk ikke er helt tilfældig.
48,95% - Ja
50,16% - Nej
Kun 0.89% er "Ved ikke"
Dette er baseret på 11.000 besøg på siden.
48,95% - Ja
50,16% - Nej
Kun 0.89% er "Ved ikke"
HrJakobsen (53015) skrev:... som sammen med en ven har bevist at www.hvadsigerjakob.dk ikke er helt tilfældig.
48,95% - Ja
50,16% - Nej
Kun 0.89% er "Ved ikke"
Dette er baseret på 11.000 besøg på siden.[/quote=hvadsigerjakob.dk]
[quote]Jakobs beslutninger opstår på magisk vis og derfor kan der ikke stilles spørgsmålstegn ved det Jakob siger.???
Har ingen nogensinde påstået
HrJakobsen (53015) skrev:... som sammen med en ven har bevist at www.hvadsigerjakob.dk ikke er helt tilfældig.
48,95% - Ja
50,16% - Nej
Kun 0.89% er "Ved ikke"
Det virker da for mig meget godt... mener du at der skulle være 33%JA, 33%NEj og 33%VEDIKKE?
*Ja, jeg ved godt der mangler 1%, men i ved hvad jeg mener.
Magten (53019) skrev:...der tror han fik et kompliment af en kvindelig kollega.. "Gør du noget for at holde dig i så god form?" sagde hun og kiggede op og ned af mig.. Det grin jeg forventede efterfølgende kom aldrig >_<
Dårligt selvværd eller bare lidt småtyk?
Magten (53023) skrev:Nah, sådan er snakken generelt på kontoret :)4815162342 (53022) skrev:
Hun spurgte om du ville invitere hende ud...
4815162342 hentydede faktisk til at en flot mand som dig burde burde invitere ham (4815162342) ud.
... der grundet offentligt og åbent internet i lufthavnen sidder på en AES256-CBC OpenVPN forbindelse til hjemmefronten.
... der sidder et sted hvor de spiller AD/DC i lufthavnen.
... der absolut intet har i mod musikken.
Mort (53029) skrev:Hvem faen er AD/DC?
Undskyld! Den smuttede i farten! Nu er AC/DC altså også total svær at stave til! Det kræver næsten en doktorgrad i stavning!
... der burde melde sig til Paradise Hotel.
XorpiZ (53027) skrev:48/15/16-2342
Ja, vi blev nødt til at skifte lidt om på kalenderen i år 3000 så vi havde lidt flere dage i måneden og lidt flere måneder om året. Folk blev meget mindre stressede efter de fik en ekstra fridag om ugen.
Hånter (53028) skrev:Så må han jo også være en kvinde?
Hey, ka du bestemme dig :-P
Mort (53029) skrev:Yvossen (53025) skrev:... der grundet offentligt og åbent internet i lufthavnen sidder på en AES256-CBC OpenVPN forbindelse til hjemmefronten.
Hvem faen er AD/DC?
...som efter en arbejds dag (og en del tunge løft) fik lavet et eller andet så mit knæ laved et "knæk" og nu er smerten væk :-)
ENDELIG! det tog dem sku langtid om at komme med den update: https://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/final...
.. der øl og eve-online.
Det er jo overraskende hvor meget man kan glemme om det spil på et enkelt år :/
Det er jo overraskende hvor meget man kan glemme om det spil på et enkelt år :/
...der har en fuld lillebror i Esbjerg... Han har et crush på en eller anden trunte der er med på turen - hun har en kæreste.. Så ringer han... "Du bliver nød til at forklare mig at jeg ikke får hende, mine egne ord betyder intet for mig" og lignende teenage poesi kom ud af ham..
...der sov pisse godt...
...der sov pisse godt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.