mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der har leget lidt med en Nexus 7 for at være helt sikker inden jeg bestemte mig for at købe en..
Google Now - kunne kun få vejret frem.. Der stod en masse om andre "kort" (det kalder de åbenbart funktionerne?!) men intet af det så ud til at virke.. Det er muligt jeg gjorde noget forkert, men efter at have brugt 20 minutter på det opgav jeg..
XBMC - Fullscreen tak, det er da for nederen at glo på de tre knapper i bunden af skærmen..
Det er to af de primære grunde til jeg skulle købe sådan en, men de levede ikke rigtig op til forventningerne..
Google Now - kunne kun få vejret frem.. Der stod en masse om andre "kort" (det kalder de åbenbart funktionerne?!) men intet af det så ud til at virke.. Det er muligt jeg gjorde noget forkert, men efter at have brugt 20 minutter på det opgav jeg..
XBMC - Fullscreen tak, det er da for nederen at glo på de tre knapper i bunden af skærmen..
Det er to af de primære grunde til jeg skulle købe sådan en, men de levede ikke rigtig op til forventningerne..
Nå, det var vist mig der gjorde noget forkert.. Har lige set det virke fint :DMagten (53057) skrev:Google Now - kunne kun få vejret frem.. Der stod en masse om andre "kort" (det kalder de åbenbart funktionerne?!) men intet af det så ud til at virke.. Det er muligt jeg gjorde noget forkert, men efter at have brugt 20 minutter på det opgav jeg..
.. Der synes du skal fortælle ham at vi sælger alt vores gode brugte HW andre steder og han går glip af det hele.
... der synes at navnet Mogens Nørgaard virkede bekendt i en arbejdsmail.
... der lige har opdaget at Mogens Nørgaard er chef i Miracle.
Yvossen (53072) skrev:... der synes at navnet Mogens Nørgaard virkede bekendt i en arbejdsmail.
Han virker som en god chef, set udefra.
Jeg vidste ikke, at du var startet allerede.
.. der siger "hej drenge, længe siden!"
.. der for nyligt købte en brugt Nintendo 64 i et anfald af nostalgi, og nu søger brugte spil.
.. der for nyligt købte en brugt Nintendo 64 i et anfald af nostalgi, og nu søger brugte spil.
Der er jo ingen der siger de fixer det lige med det samme, så de kan nå det endnu!Ronson (53086) skrev:Fedt, sådan at spolere et 10 års jubilæum.
...der har kastet sig ud i at flytte et WordPress site fra et Azure datacenter til et andet.. Det burde sgu være noget nemmere at lave så simple opgaver..
...der havde opsagt TDC bredbånd den 13. februar.
...der skulle kun betale til og med 13. marts.
...der fik ny regning fra TDC den 7. marts.
...der kontaktede TDC om fejlen og fik annulleret regningen.
...der fjernede dankortet fra automatisk betaling 7. marts for sikkerheds skyld.
...der har lige fået mail om at der er betalt regning fra TDC med den slettede dankort.
...der er lidt skræmt over at de stadig har mit dankort oplysninger.
...der venter på telefonen på deres kundeservice.
...der fjernede dankortet fra automatisk betaling 7. marts for sikkerheds skyld.
...der har lige fået mail om at der er betalt regning fra TDC med den slettede dankort.
Barkane (53090) skrev:...der havde opsagt TDC bredbånd den 13. februar.
...der fik kreditnota, efter at have ventet i 20 minutter i telefonkø.
...der fik forklaring hvorfor stadig har mit dankort oplysninger.
Barkane (53091) skrev:... [der] fik [en] forklaring [på] hvorfor [de] stadig har [mine] [dankortoplysninger].
Well?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.