mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (52901) skrev:Det minder mig om at man kan købe et "semi-professionelt" drivhus i bilka... hvem vil forklare mig hvad det betyder
Du kan kun få penge for halvdelen af de planter du sår i det?
... som først nu har opdaget, at jeg ikke betaler skat af min SU. Jeg har forlænget mit forløb, så jeg skal betale 2000 kroner af min SU de sidste nogle måneder.
Man kan selvfølgelig ikke fortælle SU, at de skal fordele det ud over hele året, så nu smider jeg alt, hvad jeg har tilbage i slutningen af måneden, til side, så jeg kan tage på det, når vi runder september.
Man kan selvfølgelig ikke fortælle SU, at de skal fordele det ud over hele året, så nu smider jeg alt, hvad jeg har tilbage i slutningen af måneden, til side, så jeg kan tage på det, når vi runder september.
Daniel-Dane (52917) skrev:... som først nu har opdaget, at jeg ikke betaler skat af min SU. Jeg har forlænget mit forløb, så jeg skal betale 2000 kroner af min SU de sidste nogle måneder.
Jeg var selv hurtigt ude med riven fordi jeg på papiret skulle afslutte min bachelor i år, men jeg er gået et år om, og kunne se i mine skattepapirer at min SU kun var beregnet for et ½ år, og jeg derfor fik udbetalt ca 5800 om måneden, men fik rettet det allerede i januar måned.
Hvad fanden retter man? Hvad skal jeg ændre trækprocenten til, når de alligevel først trækker, når de har tømt mit frikort? Skal jeg ringe ind og bede dem om at rette det, da minSU ikke har andet at tilbyde?
Jeg gik ind til SU kontoret (det ligger lige ved siden af min afdeling) og informerede dem om at jeg kun er på 4. semester, de rettede det med det samme, men den SU som der er blevet udbetalt for meget, altså differencebeløbet deles ud over hele året og det trækkes så fra det månedlige beløb
Hånter (52923) skrev:csstener (52922) skrev:...som er begyndt at ryge igen
Er du letere rataderet.
FYP
Ja.....men det er nu rat med en smøg en gang i mellem
Ja.....men det er nu rat med en smøg en gang i mellem
Mere om mig!
Jeg har nu fået installeret min SSD (Intel 520 60GB). De fire gendannelses-dvd'er virker ikke. Jeg har hentet generisk Windows, men den nøgle, som jeg fandt i OEM-Windows, er åbenbart generisk, og jeg kan ikke finde min egen, så nu dør denne her om tre dage, hvis jeg ikke kommer på en god idé.
Jeg har nu fået installeret min SSD (Intel 520 60GB). De fire gendannelses-dvd'er virker ikke. Jeg har hentet generisk Windows, men den nøgle, som jeg fandt i OEM-Windows, er åbenbart generisk, og jeg kan ikke finde min egen, så nu dør denne her om tre dage, hvis jeg ikke kommer på en god idé.
Jeg har bøden og mit stamkort.
Men jeg har jo i god tro, som man gør når man får en besked om at man har meldt sig til, at da jeg fik meldt mig ind i Glemt kort systemet, så ville jeg være meldt ind.
Og jeg kan se at jeg alligevel ikke er meldt ind, selvom jeg ved at jeg har gjort det, og fik besked herom. Så self ingen beviser derfra...
Men jeg har jo i god tro, som man gør når man får en besked om at man har meldt sig til, at da jeg fik meldt mig ind i Glemt kort systemet, så ville jeg være meldt ind.
Og jeg kan se at jeg alligevel ikke er meldt ind, selvom jeg ved at jeg har gjort det, og fik besked herom. Så self ingen beviser derfra...
NioBe (52941) skrev:Jeg har bøden og mit stamkort.
hvis du har en besked om det har du vel også bevis?
OxxY (52942) skrev:NioBe (52941) skrev:Jeg har bøden og mit stamkort.
hvis du har en besked om det har du vel også bevis?
Jeg har jo ikke taget et screen dump eller printet siden ud.
Så, nej.
Og når jeg ændre noget på DSB's site (profil, etc.) Får jeg ingen mail herom.
XorpiZ (52944) skrev:4815162342 (52935) skrev:...der håber for dig at det er rigtig langt syd på...
Haderslev - det er ikke så langt. :D Til gengæld er landevejen et helvede at køre på.
You aint seen nothing yet :-( I det mindste er der da en banegård i byen, så du ikke strander helt.
XorpiZ (52946) skrev:Jeg er ankommet til Haderslev.. og det er langt værre her end i Kolding. Der er dog ingen banegård i Haderslev :D
Og kassernen er vel også lukket, så der er heller ikke nogen mulgihed for at negle en PMV :-(
Jeg troede faktisk at der kørte tog der...
XorpiZ (52948) skrev:Den eksisterer også stadigvæk.. det kører for dig!
Jeg troede bare at det var blevet lidt en trend at lukke kasserner. Men i det mindste har du en flugtvej, så. Men jeg har sgu ikke megen ide om hvad der sker i jylland efterhånden. Jeg kommer der typisk 2 gange om året.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.