mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...sjovt når man melder ud til huset at vi har fået ny internet linje.
At folk nu går rundt og siger at internettet er blevet langsommere.
Men linjen er ligeså hurtig som den gamle, hvis ikke hurtigere.
Gad vide om de nu bare sidder og lægger mærke til hvor hurtigt det "føles" at surfe på internettet.
At folk nu går rundt og siger at internettet er blevet langsommere.
Men linjen er ligeså hurtig som den gamle, hvis ikke hurtigere.
Gad vide om de nu bare sidder og lægger mærke til hvor hurtigt det "føles" at surfe på internettet.
fjols (52850) skrev:Interessant :) Går ud fra du har en hurtig linie?
Er det nødvendigt de andre administratorer har root på serverne? De fleste programmer kræver vel ikke nødvendigvis root for at kunne køre eller for at kunne configureres?
Kender flere der har sådanne setup, men har aldrig kunne sætte mig ind i hvorfor. Det giver lidt mere mening for mig nu.
Jeg har ikke bestemt hvad de skal bruge deres servere til, det er lidt som tanken bag en VPS når jeg giver dem en VM. Nogle systemer kræver root (steam til CSGO?!). Folk spørger bare efter lidt nogle ressourcer og SSH adgang, hvad de vil med det er deres sag. Jeg tager ikke penge for det, så skal de også selv vedligeholde dem. :) Jeg blander mig ikke så meget, med mindre jeg opdager ulovlige ting.
Jeg sidder pt. på en 60/60 fiber forbindelse, så der er rigeligt med plads til kommunikation.
... der har en teori om, at vores netværk har visse problemer pt.
http://imgur.com/SNjSU7Z
0,36 Mbit forbindelse til vores server, der står på samme LAN :<
http://imgur.com/SNjSU7Z
0,36 Mbit forbindelse til vores server, der står på samme LAN :<
Magten (52862) skrev:...der snakkede lidt uddannelse med sin chef idag.. Jeg skal hurtigst muligt opnå en MCSE certificering... Så er spørgsmålet hvad de mener er "hurtigst muligt" - skal i hvert fald nå de tre første eksamener inden september >_<
Betyder det at du skal bruge din arbejdstid på at studere MCSE materialet eller forventer han at du hurtigst muligt bruger alt din fritid på det?
De forventer ikke at jeg bruger alt min fritid, men det skal primært foregå der ja :) Hvornår de forventer at jeg har nået målet finder jeg ud af i løbet af et par.. Det kommer an på lidt af hvert, bl.a. Microsofts krav for at vi kan beholde vores guld og sølv partner statusser :)Mort (52864) skrev:Betyder det at du skal bruge din arbejdstid på at studere MCSE materialet eller forventer han at du hurtigst muligt bruger alt din fritid på det?
Uanset hvad bliver det et spændene år :D
Ronson (52863) skrev:Frisk? Du har haft den lagret i et par år og har lige taget den frem, skåret den i stykker og revet den?NightZtorm (52861) skrev:...der risotto med frisk parmesan
Eller snakker vi bare en ost købt i en tilfældig butik og revet?
vi taler et stykke parmesan købt og udskåret ved mejeri, og revet derhjemme =)
Ronson (52857) skrev:...der laver franskgrød. Der var ikke nok mel så dejen er meget flydende i bagemaskinen. Bliver spændende at se hvad det bliver til.
...der har igangsat et franskbrødsprojekt.
...som har en hdd som er begyndt at tage 1 min om at loade hvad der er på den
...som nok skal ud og have en ny hdd
...som nok skal ud og have en ny hdd
KopNudler (52877) skrev:.. Der har kæmpet med den samme kundes system siden kl 9.
.. Der gerne vil have lortet op og køre.
Har du prøvet at genstarte?
Danish Dude (52882) skrev:KopNudler (52877) skrev:.. Der har kæmpet med den samme kundes system siden kl 9.
.. Der gerne vil have lortet op og køre.
Har du prøvet at genstarte?
Kun 3 gange.
spand-online (52884) skrev:har du prøvet med død kat?
Starter altid med at prøve den døde kat. Den virkede ikke.
KopNudler (52885) skrev:Starter altid med at prøve den døde kat. Den virkede ikke.
Du er fortabt. Der må et nyt system til :)
...som lige læste dette: https://blog.dropbox.com/2013/03/welcome-mailbox/
...som blev glad ....
jammen han glemte jo sledgehammer'en
...som blev glad ....
spand-online (52886) skrev:KopNudler (52885) skrev:Starter altid med at prøve den døde kat. Den virkede ikke.
Du er fortabt. Der må et nyt system til :)
jammen han glemte jo sledgehammer'en
eller det bare mig som har fået et eller andet fucked up på min pc?
.. hvis firårige ( i morgen ) nevø, lige har ringet og spurgt om han kommer til fødselsdag i morgen.
... der åbenbart har gjort noget rigtigt når børnene spørger efter ham :')
... der åbenbart har gjort noget rigtigt når børnene spørger efter ham :')
fordi jeg ikke havde prøvet dette før og ville se hvor godt det var...Ronson (52890) skrev:Så godt som alle videoformater kan håndteres af et eller flere gratis, malwarefri programmer - så hvorfor installere andet?
spand-online (52891) skrev:.. hvis firårige ( i morgen ) nevø, lige har ringet og spurgt om han kommer til fødselsdag i morgen.
Ved han ikke engang, om han er inviteret til sin egen fest?
Daniel-Dane (52893) skrev:Ved han ikke engang, om han er inviteret til sin egen fest?
Nej. I mine familie holder de voksne fødselsdag mens børnene sidder i krybekælderen :p
Knægten havde åbenbart drømt et eller andet i nat og var helt utrøstelig :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.