mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (52651) skrev:No-Newz-Resten-Af-Marts-Month
Deltagere:
SlettetBruger
Thoroughbreed
Det der går ikke! Jeg har ting som jeg skal have solgt i denne måned også!
Der overvejer at sætte et gratis-forum-system op på et domæne til folket der gerne vil undgå newz.dk under besættelserne.
Yvossen (52654) skrev:Der overvejer at sætte et gratis-forum-system op på et domæne til folket der gerne vil undgå newz.dk under besættelserne.
Do it!
Ronson (52662) skrev:JaYvossen (52660) skrev:#52659
Indvendinger fra Ronson?
Synes det fylder alt, alt for meget. Hvorfor skal forumkategorierne listes på den måde? Det er jo forrykt.JaYvossen (52661) skrev:Er det muligt at få et subdomæne fra kynz.dk? asyl.kynz.dk? :)
Har du så nogle forslag? Jeg laver ikke mit eget! Kan du smide asyl.kynz.dk til 94.138.72.197?
....som lige faldt ove rdenne mix
...som skal ud og have sig en ny bass
...som lige fik lyst til at høre noget fra Angerfist igen
...som skal ud og have sig en ny bass
...som lige fik lyst til at høre noget fra Angerfist igen
...som lige fik købt nye sikkerheds sko, da de gamle var så slidte at jeg kunne stikke mine tæer ud af siden på dem.
pics!
pics!
De virker åbenbart præventivt.
Før jeg fik kamera i bilen, var det næste dagligt at jeg ærgrede mig over at jeg ikke havde det.
Efter jeg har fået det, har jeg ikke set en eneste ting der har været værd at optage.
De virker åbenbart præventivt.
Før jeg fik kamera i bilen, var det næste dagligt at jeg ærgrede mig over at jeg ikke havde det.
Efter jeg har fået det, har jeg ikke set en eneste ting der har været værd at optage.
Hånter (52678) skrev:Hmm... Hvilke kameraer har i da placeret og hvordan?
Har bare dette billige, der dog laver rimelige videoer.
sgt.borup (52686) skrev:Får brækfornemmelser hver gang jeg ser sådan noget pseudofilosofisk pis, white trash har intet intellektuelt at tilføje i samfundet, det er indiskutabelt.
Det er meget dybt og smukt!
...der i nu i en halv time har forsøgt at ringe sin læge op. Hvis telefon melder at linjen er optaget.
Det er for dårligt! Kan man egentlig ringe til en anden læge hvis man ikke kan få fat i sin egen?
For helvede! Så fik jeg sq fat i én. Men stadigvæk for dårligt man knap nok ikke kan få fat i dem.
Det er for dårligt! Kan man egentlig ringe til en anden læge hvis man ikke kan få fat i sin egen?
For helvede! Så fik jeg sq fat i én. Men stadigvæk for dårligt man knap nok ikke kan få fat i dem.
NioBe (52691) skrev:...der i nu i en halv time har forsøgt at ringe sin læge op. Hvis telefon melder at linjen er optaget.
Skriv til ham online.
drbravo (52692) skrev:NioBe (52691) skrev:...der i nu i en halv time har forsøgt at ringe sin læge op. Hvis telefon melder at linjen er optaget.
Skriv til ham online.
Hvis det var noget jeg bare kunne skrive om var det fint... Men det er kun småting de vil have på mail. At knap nok kun lige kan trække vejret pga slim i halsen ser jeg ikke som en småting.
Men ikke slemt nok til at jeg ville ringe efter vagtlægen. Skal bare finde mig i at jeg lyder som en syg kat når jeg trækker vejret.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.