mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (52702) skrev:KopNudler (52701) skrev:.. Der skal ud og spise med personaleforeningen i morgen.
Mhm.Kalveføl-filetMad!
...som lige faldt over denne: http://dx.com/p/hamburger-24-cd-flannel-storage-ba...
...som tænkte wuuuuut
...som skal have sårdan en bare fordig han kan.
...som tænkte wuuuuut
...som skal have sårdan en bare fordig han kan.
sgt.borup (52686) skrev:Får brækfornemmelser hver gang jeg ser sådan noget pseudofilosofisk pis, white trash har intet intellektuelt at tilføje i samfundet, det er indiskutabelt.
Hvad siger du så til sådan en lille en?
Argh... Jeg håber, at det er en slags memes for piger, som de sidder og griner af.
Det må være sådan, at det hænger sammen. Tænk hvis de mente det for alvor. Det ville jo være fjollet.
Det må være sådan, at det hænger sammen. Tænk hvis de mente det for alvor. Det ville jo være fjollet.
Fyre er ligesom stearinlys.
Vi brænder også kun sjældent i begge ender.
Edit: Nej, det fungerer ikke rigtigt. Nogen med bedre bud?
Vi brænder også kun sjældent i begge ender.
Edit: Nej, det fungerer ikke rigtigt. Nogen med bedre bud?
Der er ikke så meget opskrift at skrive.
Jeg har bare lavet en dry rub af de krydderier jeg havde ved hånden (løgpulver, hvidløgspulver, salt, peber, grillkrydderi, spidskommen, paprika, kryderurtemix og brun farin) og gnubbet stegen.
Så smider jeg den i ovnen i 10-12 timer til den har nået en temperatur på noget der ligner 95°C.
Så smuldrer kødet bare man kigger på det og "skorpen" får en sød, krydret smag.
Durumboller varmes og der tilsættes passende mængder coleslaw, barbecuesovs og pulled pork.
Jeg har bare lavet en dry rub af de krydderier jeg havde ved hånden (løgpulver, hvidløgspulver, salt, peber, grillkrydderi, spidskommen, paprika, kryderurtemix og brun farin) og gnubbet stegen.
Så smider jeg den i ovnen i 10-12 timer til den har nået en temperatur på noget der ligner 95°C.
Så smuldrer kødet bare man kigger på det og "skorpen" får en sød, krydret smag.
Durumboller varmes og der tilsættes passende mængder coleslaw, barbecuesovs og pulled pork.
Barkane (52679) skrev:...der er træt af stofas dårlige forbindelse til youtube. Når jeg skal se youtube skal jeg lige starte min mobils hotspot og se youtube derfra.
Det er pga telias pivelendige youtube proxy, som er pisse overbelastet altid. Hvis der er nogen der ved hvordan man kommer uden om sådan en, så må i gerne sige til :)
Tumleren (52708) skrev:sgt.borup (52686) skrev:Får brækfornemmelser hver gang jeg ser sådan noget pseudofilosofisk pis, white trash har intet intellektuelt at tilføje i samfundet, det er indiskutabelt.
Hvad siger du så til sådan en lille en?
Drikker hun roses lime af flasken?
OxxY (52716) skrev:Barkane (52679) skrev:...der er træt af stofas dårlige forbindelse til youtube. Når jeg skal se youtube skal jeg lige starte min mobils hotspot og se youtube derfra.
Det er pga telias pivelendige youtube proxy, som er pisse overbelastet altid. Hvis der er nogen der ved hvordan man kommer uden om sådan en, så må i gerne sige til :)
VPN?
Fjolle (52717) skrev:OxxY (52716) skrev:Barkane (52679) skrev:...der er træt af stofas dårlige forbindelse til youtube. Når jeg skal se youtube skal jeg lige starte min mobils hotspot og se youtube derfra.
VPN?
Jorh, men for at det skal køre ordenligt skal der jo diskes cash op... så måske lige lidt overkill. Men hvis man i forvejen har en til noget netflix/hulu/whatever så er det jo oplagt.
...der leger på https://developers.google.com/events/io/
01111111
10010000
00101010
11010011
10000001
11100111
00111001
01010011
01111111
10010000
00101010
11010011
10000001
11100111
00111001
01010011
sgt.borup (52721) skrev:... der ikke fatter apple fanatikere..
Jeg havde da også sat den så højt som muligt. Han får den næppe solgt til det. Folk samler alt muligt lort, har jeg heller ikke forstået.
NightZtorm (52722) skrev:...der leger på https://developers.google.com/events/io/
01111111
10010000
00101010
11010011
10000001
11100111
00111001
01010011
Hvori er sammenhængen?
ingen anelse =) fandt hurtigt ud af at der skulle være 8 bit, og så prøvede jeg mig bare frem, og ramte jeg en fejl så ændrede jeg bare det sidste bit og prøvede igen...
så det er forøvrigt ikke sikker at jeg har fundet alle (stoppede efter 5 minutter)
Og ser heller ikke ud til at der er sammenhæng i dem som decimal: 127, 144, 42, 211, 129, 231, 57, 83
ingen anelse =) fandt hurtigt ud af at der skulle være 8 bit, og så prøvede jeg mig bare frem, og ramte jeg en fejl så ændrede jeg bare det sidste bit og prøvede igen...
så det er forøvrigt ikke sikker at jeg har fundet alle (stoppede efter 5 minutter)
Og ser heller ikke ud til at der er sammenhæng i dem som decimal: 127, 144, 42, 211, 129, 231, 57, 83
sgt.borup (52721) skrev:... der ikke fatter apple fanatikere..
Den er sgu da billig!
http://www.ebay.com/itm/Brand-NEW-Rare-Apple-Twent...
http://www.ebay.com/itm/Apple-Twentieth-Anniversar...
...der endelig kan tåle at se på en skærm igen.
...som fik at vide at laser operationen ville være fuldstændig smertefri.
...som åbenbart var imun overfor de smertestillende øjendråber jeg fik inden operationen.
...som ikke synes det er sjovt at blive skudt i øjnene med en laser, uden fungerende bedøvelse.
...som åbenbart var imun overfor de smertestillende øjendråber jeg fik inden operationen.
...som ikke synes det er sjovt at blive skudt i øjnene med en laser, uden fungerende bedøvelse.
Magten (52731) skrev:...der synes det er rart med en laptop der har USB3.0.. 75-80MB/s er sgu meget rart når man har 45GB data der skal frem og tilbage..
...der ikke kan finde USB3 drivere til min computer der virker under Windows 8 :(
pewbe (52732) skrev:...der ikke kan finde USB3 drivere til min computer der virker under Windows 8 :(
... der godt kan lide at min computer er understøttet fra MS DOS til Windows 8, tak Lenovo!
Brugernavn Rating
Hånter Informativ
pewbe Flamebait
Brugernavn Rating
pewbe Flamebait
Flamebait
http://peecee.dk/uploads/032013/eye.jpg
Men har det hjulpet eller er det for tidligt at vide?Mort (52728) skrev:...der endelig kan tåle at se på en skærm igen.
Hvilke filer brokker den sig over?4815162342 (52736) skrev:...der har brugt timer på at få en Win Serv 2008 R2 til at installere SP1. Og hver gang får jeg bare Errors found: 800F0818 Windows Update encountered an unknown error. Jeg har kørt deres update readyness fix og scannet system filer. For helvede jeg hader det lort.
Daniel-Dane (52734) skrev:Brugernavn Rating
Hånter Informativ
pewbe FlamebaitBrugernavn Rating
pewbe Flamebait
http://peecee.dk/uploads/032013/eye.jpg
Du scorede lige en flamebait fra puhbæ for den...hvilket gør det endnu mere morsomt.
Magten (52737) skrev:Hvilke filer brokker den sig over?4815162342 (52736) skrev:...der har brugt timer på at få en Win Serv 2008 R2 til at installere SP1. Og hver gang får jeg bare Errors found: 800F0818 Windows Update encountered an unknown error. Jeg har kørt deres update readyness fix og scannet system filer. For helvede jeg hader det lort.
Jeg kan ikke finde noget info i logs. Bare at der er sket en ukendt fejl.
System eventloggen indeholder ikke noget brugbart.
CheckSUR.log bliver ikke opdateret.
Jeg må bare håbe at MS support gider hjælpe på mandag.
Edit: windows update interfacet siger intet om filer, her.
Ronson (52735) skrev:Men har det hjulpet eller er det for tidligt at vide?
Jeg kan se klart uden kontaktlinser nu, så det har helt klart hjulpet.
Dog går der noget tid inden øjnene har stabiliseret sig, så det er for tidligt at sige om mine øjne er blev perfekte af det eller om de skal "efterpoleres".
Der går 6 uger før øjnene er helet igen og op til ½ år før synet et 100% stabiliseret.
...der har købt MTB.. Så må det godt blive onsdag så jeg kan få den :D
http://www.heino-cykler.dk/Forside/Aktuelle%20Tilb...
http://www.heino-cykler.dk/Forside/Aktuelle%20Tilb...
Tumleren (52746) skrev:Til gengæld får vi et EA spil mere som kompensation. Så det...
Når det kommer fra EA, så ville jeg nok nærmere betragte det som en straf.
Caek of Doom (52742) skrev:#Mort
Hvor meget kostede det? :O
Det kostede mig cirka 27.000, til jubilæumspris.
Normal prisen var cirka 32.000.
De havde også en billigere version der kostede cirka 19.000 på tilbud, hvor normalprisen er cirka 28.000 (Tilbudet varer ikke længere).
Mort (52749) skrev:Caek of Doom (52742) skrev:#Mort
Hvor meget kostede det? :O
Det kostede mig cirka 27.000, til jubilæumspris.
Normal prisen var cirka 32.000.
De havde også en billigere version der kostede cirka 19.000 på tilbud, hvor normalprisen er cirka 28.000 (Tilbudet varer ikke længere).
En billigere udgave af en laseroperation? Det lyder da ikke særlig tiltalende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.