mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Altså, der er da nogle newz-folk der har set mig, som ligesom kan vurdere, at jeg ikke er en streg i luften. :P
Jeg kunne bedre lide de andre briller :)
Er der nøgen der kan forklare hvorfor man altid skal ind og arbejde når man for en gangs skyld Har faet det lange undertøj på fra morgenen?
Er der nøgen der kan forklare hvorfor man altid skal ind og arbejde når man for en gangs skyld Har faet det lange undertøj på fra morgenen?
spand-online (52609) skrev:Jeg kunne bedre lide de andre briller :)
spand-online (52609) skrev:Er der nøgen der kan forklare hvorfor man altid skal ind og arbejde når man for en gangs skyld Har faet det lange undertøj på fra morgenen?
spand-online (52609) skrev:Er der nøgen...
spand-online (52609) skrev:...nøgen...
@Caeks
Vægt, 50-60 kg? Hånter, Ronson, Elskov, Dread og andre?
spand-online (52611) skrev:Lol.
Det hjælper nok ikke engang at give telefonen og mine fede pølser skylden.
Sjovt som Freuds slips lige skulle dukke op :)
Jan Andreasen
Tved 128
6270 Tønder
- og min førstefødte skal hedde Kaj, opkaldt efter Porre
Ellers andet du vil vide?
Tved 128
6270 Tønder
- og min førstefødte skal hedde Kaj, opkaldt efter Porre
Ellers andet du vil vide?
Skal ind og se Hartmanns nye show på fredag, men kammeraterne(s kvinder) ville på strøgtur først, så nu får de lov til at skubbe mig rundt hele dagen, da jeg i øjeblikket måske kan klare at gå ½ km.
Skal ind og se Hartmanns nye show på fredag, men kammeraterne(s kvinder) ville på strøgtur først, så nu får de lov til at skubbe mig rundt hele dagen, da jeg i øjeblikket måske kan klare at gå ½ km.
Kronisk blodmangel på grund af blødende kræftknude, samt kemoterapi, tager det meste af energien :)
Tror desuden jeg har mistet 20 kg. ren muskelmasse siden jeg blev syg, hvilket heller ikke hjælper.
Kronisk blodmangel på grund af blødende kræftknude, samt kemoterapi, tager det meste af energien :)
Tror desuden jeg har mistet 20 kg. ren muskelmasse siden jeg blev syg, hvilket heller ikke hjælper.
Nej, den har dog ikke vokset sig større, men de er bange for at den er ved at brede sig til lymfesystemet, så jeg skal ind og opereres næste onsdag... i Aarhus.
...skulle ikke undre mig om de forsøger åreladning.
Nej, den har dog ikke vokset sig større, men de er bange for at den er ved at brede sig til lymfesystemet, så jeg skal ind og opereres næste onsdag... i Aarhus.
Yvossen (52635) skrev:ikke er så god til dansk!!!
Tø hø hø ... ^_^
Hånter (52636) skrev:Tja, kære TB. Det er vel hvad man gør det til? Skrivebord, dejlig stol, gode højtalere, god musik, god rødvin... Livet er fandeme godt!
Dejlig sofa, gode høretelefoner, god musik, Macbook ...
Jakob Jakobsen (52637) skrev:
Jeg kan anbefale nogle gode igler :P
- men held og lykke eller hva' man siger
Thoroughbreed (52638) skrev:- men held og lykke eller hva' man siger
NOO!!!
Nu ved jeg at det er DIN skyld hvis det går galt.
Man ønsker aldrig personer held og lykke med sådanne ting, da det giver uheld!
...hvis man altså er overtroisk.
Jeg håperhan du døøøøøøøøøør
- var det bedre?
DESUDEN! Jeg skrev også "eller hva' man siger", ergo, der tages forbehold for fjel
Jeg håper
- var det bedre?
DESUDEN! Jeg skrev også "eller hva' man siger", ergo, der tages forbehold for fjel
Har du skrevet i dit testamente at nogen skal kontakte os hvis det går galt?
HVORDAN FINDER VI UD AF DET?
HVORDAN FINDER VI UD AF DET?
Jeg mener - Minisnøvs forsvandt - Onkel Ignota forsvandt - Windcape forsvandt?
Hvis en som f.eks JJ stoppede med at irritere .. rette .. oplyse os, er det fordi at træskoene er parkeret, eller hvad?
FUCK dig Rene :P
... der skal have "Skriv til dem på Newz" tilføjet til mit testamente.
...der er ved at tage Cooijmans Intelligence Test - Form 3E.
...der er glad for at den ikke er på tid.
...der er glad for at den ikke er på tid.
...der her til aften fik lidt nyttig info omkring en vin app, hvor man kan skanne/tag et billede af ediketten og så få informationer omkring den vin, fra landet, vin producenten og andres mening hurtigt og nemt på telefonen, hvis man skulle stå og være i tvivl og ikke have nogen at spørge til råds, hvis man ikke selv lige kender til vinene.
App'en kaldes: Vivino
og er ganske gratis, og der skulle være en version til android, blackberry, Iphone og Windows phone.
App'en kaldes: Vivino
og er ganske gratis, og der skulle være en version til android, blackberry, Iphone og Windows phone.
... der stemmer for endnu en No-Newz-Month*
De bliver jo VED med det her!.. Ikke nok med at vi skriver deres nyheder**, så skal vi belemres med reklamer, selvom at vi ÅBENLYST gerne vil BETALE for at bruge Newz!...
*NNM
**Endda op imod 15 om dagen uden noget særligt indhold når der er konkurrencer -.-'
... hvor blev Alrekrkrkrkr egentligt af?
De bliver jo VED med det her!.. Ikke nok med at vi skriver deres nyheder**, så skal vi belemres med reklamer, selvom at vi ÅBENLYST gerne vil BETALE for at bruge Newz!...
*NNM
**Endda op imod 15 om dagen uden noget særligt indhold når der er konkurrencer -.-'
... hvor blev Alrekrkrkrkr egentligt af?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.