mboost-dp1

S: Xbox

Gå til bund
Gravatar #201 - fjols
5. jul. 2011 13:23
Må vi så få en update, eller valgte du at lade det ligge?
Gravatar #202 - Bachy
5. jul. 2011 13:26
fjols (201) skrev:
Må vi så få en update, eller valgte du at lade det ligge?

Geg må med skam tilstå, at foreløblig har jeg ikke haft overskud til at gå videre med sagen, men jeg agter sku ikke at lade ham slippe. Egentlig orker jeg ikke at skulle igennem møllem med politiet, faktisk er jeg meget mere fristet til at tage til Odense og klappe ham en, det eneste som sådan set holder mig tilbage er at jeg er opdraget til ikke at rende rundt og tæske folk ;)

Men det skal såmænd ikke forhindre mig i at forsøge at finde en der vil klappe ham et par for mig ;)
Gravatar #203 - Slettet Bruger [2769326502]
5. jul. 2011 13:28
Ronson...
Gravatar #204 - Bachy
5. jul. 2011 13:31
SlettetBruger (203) skrev:
Ronson...

Er Ronson stor og grim, samt 2m over skulderen, med hår mellem tænderne?

Iså fald vil jeg gerne hyre ham som gældsindriver :)
Gravatar #205 - Slettet Bruger [2769326502]
5. jul. 2011 13:33
Bachy (204) skrev:
Er Ronson stor og grim, samt 2m over skulderen, med hår mellem tænderne?

Iså fald vil jeg gerne hyre ham som gældsindriver :)

2 meter under skuldrene...næsten.
Gravatar #206 - XorpiZ
5. jul. 2011 13:45
Du kan vel anmelde ham via politiets hjemmeside - så slipper du for at tage derned.

At gøre ingenting vil være trist.. så vinder idioten jo
Gravatar #207 - Bachy
5. jul. 2011 13:50
XorpiZ (206) skrev:
Du kan vel anmelde ham via politiets hjemmeside - så slipper du for at tage derned.

At gøre ingenting vil være trist.. så vinder idioten jo

Hmmm . jeg kiggede ellers deres Hp igennem, synes ikke lige jeg ku finde nogen måde at anmelde det på, og jeg har ikke rigtig haft overskud til at skulle forklare sagen for politiet, men jeg vil som nævnt tidligere jo hellere ikke blot lade ham slippe godt afsted med det her stunt.

Gravatar #208 - KaW
5. jul. 2011 14:30
Well.. Du rammer snart noget forældelse, sorry to say, men så er der intet at gøre.
Gravatar #209 - makloka
5. jul. 2011 14:36
Bachy (207) skrev:
Hmmm . jeg kiggede ellers deres Hp igennem, synes ikke lige jeg ku finde nogen måde at anmelde det på, og jeg har ikke rigtig haft overskud til at skulle forklare sagen for politiet, men jeg vil som nævnt tidligere jo hellere ikke blot lade ham slippe godt afsted med det her stunt.

Here you go http://www.politi.dk/da/servicemenu/selvbetjening/
Gravatar #210 - MiniatureZeus
5. jul. 2011 15:40
Anmeld ham for sexturisme også..
Gravatar #211 - BlackFalcon
5. jul. 2011 15:51
Bachy, please få lavet den anmeldelse. For det første skal du have dine penge igen, for det andet skal vi have stoppet den punk der snyder andre mennesker. Når du foretager en anmeldelse kommer det til at stå i hans navn, hvilket kan hjælpe andre der handler med ham.

Jeg lavede engang en privat handel over internettet med en dude som prøvede at snyde mig. Jeg gik til politiet, og de slog ham op, og så at han havde et synderegister der var alen langt, og det fik politimanden til prompte at ringe ham op. Han fik en snak med ham og få timer senere havde jeg mine penge igen.
Gravatar #212 - Ronson ⅍
5. jul. 2011 16:32
Jeg vil da gerne med en tur til Odense, men så skal det være for at føre videokameraet og senere uploade lortet til jootube mens nogen stikker ham et par flade.
Gravatar #213 - gentox
5. jul. 2011 17:22
Er sikker på at disse gutter kan overtales, mod betaling, til at inddrive pengene.
Men det bliver muligvis dyrere end de penge han skylder.
Gravatar #214 - Jakob Jakobsen
5. jul. 2011 17:23

Man skal bare bilde dem ind at han har sagt noget om Jønkes mor.
Gravatar #215 - meh
5. jul. 2011 18:52
Jeg skal da gerne være guide, så vi kan få jer hjem igen så hurtigt som muligt.
Gravatar #216 - Chewy
5. jul. 2011 20:25
@212
Jeg vil da gerne med en tur til Odense, men så skal det være for at føre videokameraet og senere uploade lortet til jootube mens nogen stikker ham et par flade.

Og så giver begrebet "Happy Slapping" pludselig mening :-)
Gravatar #217 - Qw_freak
6. jul. 2011 07:53
Bachy's og jer andres opfordring til vold er ikke så smart i denne tråd hvis den skal bruges som en henvisning for anklagerne....

Bachy (202) skrev:
faktisk er jeg meget mere fristet til at tage til Odense og klappe ham en, det eneste som sådan set holder mig tilbage er at jeg er opdraget til ikke at rende rundt og tæske folk ;)

Men det skal såmænd ikke forhindre mig i at forsøge at finde en der vil klappe ham et par for mig ;)

gentox (213) skrev:
Er sikker på at disse gutter kan overtales, mod betaling, til at inddrive pengene.
Men det bliver muligvis dyrere end de penge han skylder.
Gravatar #218 - tazimn
6. jul. 2011 07:58
Bachy har skudt sig selv i foden ved ikke, i tide, at anmelde Carsten til Politiet. Let røven Bachy, eller du kan ligge som du har redt..
Gravatar #219 - snesman
6. jul. 2011 09:22
tazimn (218) skrev:
Bachy har skudt sig selv i foden ved ikke, i tide, at anmelde Carsten til Politiet. Let røven Bachy, eller du kan ligge som du har redt..

Hvad er tidsfristen for anmeldelsen?
Gravatar #220 - fe950
6. jul. 2011 19:58
Bedrageri har en forældelse på 2 år.
Se Straffelovens § 93
Gravatar #221 - Daniel-Dane
6. jul. 2011 20:09
Time Is Running Out.
Gravatar #222 - vandfarve
6. jul. 2011 20:57
Gør det nu, Bachy. Det tager blot minutter at anmelde ham på hjemmesiden.

Sig mig, er penge virkelig så lidt værd i dagens Danmark?
Gravatar #223 - Bachy
6. jul. 2011 22:56
vandfarve (222) skrev:
Gør det nu, Bachy. Det tager blot minutter at anmelde ham på hjemmesiden.

Man kan ikke anmelde bedrageri på hjemmesiden, ihvertfald ikke som jeg læser det. Men jeg skal se at jeg får nosset mig sammen til at få kontaktet politiet.
Gravatar #224 - fjols
7. jul. 2011 06:45
Hvis du ikke gør, så skal jeg sgu i gang med at scamme folk på internettet!
Gravatar #225 - Slettet Bruger [2769326502]
7. jul. 2011 06:54
Come on Bachy :) Bring that sucker to justice
Gravatar #226 - fe950
7. jul. 2011 15:38
Jeg kan da godt se at det er svært at tage en beslutning.
Hvis en person stjæler 2 kr. fra mig, vil jeg helt sikkert tænke: fuck det. Min tid er for kostbar til politianmeldelser.
Hvis samme person stjæler 50000 kr., så vil jeg anmelde det til politiet.

Bachy's nederste smertegræse ligger måske langt over 2 kr. og derfor må han selv bestemme.

Om det er principielt korrekt, ved jeg ikke. Jeg beskæftiger mig ikke med sci-fi.

Gravatar #227 - BlackFalcon
7. jul. 2011 15:55
Hvordan er det svært? Hvis det kan være med til at stoppe en scammer og undgå samme situation for X andre, så er det imho en god gerning der godt må tage 20-30 min af ens tid. Plus man får måske sine penge igen.... win-win?!
Gravatar #228 - fe950
7. jul. 2011 16:40
Det tager mere end 20-30 minutter. Der skal måske køres end straffesag og måske skal du vidne i sagen. Så kommer der måske en ankesag. Så er der gået min. 1-2 år. Jeg regner ikke med at den dømte afregner under retsmødet. Det sker efterfølgende. Så hvis du er heldig har du måske en afslutning på sagen i 2013.

Og om det er en god gerning?!. Tja Det er muligt. Men nogen gange er det en god gerning over for sig selv at glemme en ubehagelig oplevelse.

Lad mig forklare nærmere. Du har en kæreste. Din bedste ven fucker dig ved at bolle din kæreste mens du er på arbejde. Du føler dig snydt. Du går fra hende. Og vennen er fortid. og det er det.

I bachy's situation, så er det ikke en ven men en fremmed person der fucker. Det er det eneste forskel. Ja ja det er også ulovligt( og logivning er blot et udtryk for nogle holdninger i samfundet), men på den personlige plan er det sgu det samme.
Gravatar #229 - MiniatureZeus
7. jul. 2011 16:52
fe950 (228) skrev:
Det tager mere end 20-30 minutter. Der skal måske køres end straffesag og måske skal du vidne i sagen. Så kommer der måske en ankesag. Så er der gået min. 1-2 år. Jeg regner ikke med at den dømte afregner under retsmødet. Det sker efterfølgende. Så hvis du er heldig har du måske en afslutning på sagen i 2013.

Og om det er en god gerning?!. Tja Det er muligt. Men nogen gange er det en god gerning over for sig selv at glemme en ubehagelig oplevelse.

Lad mig forklare nærmere. Du har en bil. Din bedste bil fucker dig ved at bolle din anden mens du er på arbejde. Du føler dig snydt. Du går fra bilen. Og din bedste bil er fortid. og det er det.

I bachy's situation, så er det ikke en ven men en fremmed person der fucker. Det er det eneste forskel. Ja ja det er også ulovligt( og logivning er blot et udtryk for nogle holdninger i samfundet), men på den personlige plan er det sgu det samme.

FYP
Gravatar #230 - BlackFalcon
7. jul. 2011 22:24
fe950 (228) skrev:
Det tager mere end 20-30 minutter. Der skal måske køres end straffesag og måske skal du vidne i sagen

Wait a minute! Er der for det første ikke en bagatel-grænse for svindel? Dernæst ville jeg mene den slags skulle klares i en civil retssag, men det er jo slet ikke det jeg vil have Bachy til. Han skal blot anmelde det hos politiet, så det kommer til at stå i svindlerens navn. Færdig.
Gravatar #231 - fe950
8. jul. 2011 04:22
Nej der er ikke bagatel grænse for kriminelle handlinger.
Skal det klares med civil retssag, så giver det ikke mening at anmelde det til politiet.
Gravatar #232 - apkat
10. jul. 2011 20:29
Gravatar #233 - Mnc
11. jul. 2011 05:21
Bachy (202) skrev:

Hvis du vil bruge tråden her, som en form for bevis på, at du ikke har opfordret nogen, til at mishandle hans e-mail eller lignende, så er dette måske det forkerte spor at komme ind på. :)
Gravatar #234 - Dr_Mo
15. jul. 2011 00:53
Er svindleren blevet anmeldt?
Gravatar #235 - Daniel-Dane
15. jul. 2011 07:55
Mr_Mo (234) skrev:

FYP
Gravatar #236 - Slettet Bruger [2769326502]
15. jul. 2011 09:18
Nej
Gravatar #237 - Svindleren
15. jul. 2011 17:05
Hvem kalder ?
Gravatar #238 - Mnc
15. jul. 2011 17:34
Svindleren (237) skrev:
Hvem kalder ?

Mr_Mo (234) skrev:

Siger det ikke lidt sig selv? :P
Gravatar #239 - Svindleren
15. jul. 2011 17:42
Gravatar #240 - Mnc
15. jul. 2011 17:54
Svindleren (239) skrev:
JO DU HAR RET :-)

Jeg er ikke ginger!
Gravatar #241 - makloka
26. jul. 2011 18:17
any updates?
Gravatar #242 - Slettet Bruger [2769326502]
26. jul. 2011 18:19
Nej, han har stadig ikke været ved politiet
Gravatar #243 - Darwind
26. jul. 2011 19:13
Hvad fanden er der med de fyn-boer?! :S

Jeg købte en telefon over et andet forum af en fætter fra Kerteminde og han forsøgte tydeligvis også at snyde mig.

Det endte med, at jeg smuttede forbi mit lokale politi som da gerne ville tage en snak med ham, men de syntes lige jeg skulle prøve at kontakte ham igen og bede om min telefon eller pengene tilbage. Jeg skrev til ham igen og gav ham en tidsfrist ellers ville jeg smutte til politiet igen og så gav han sig til sidst og jeg fik min telefon.

Jeg endte med at sende den samme besked til ham med min trussel om at gå til politiet til samtlige foraer, facebook, mails og hvad har vi, jeg kunne finde.

Til sidst blev han pissesur over, at jeg mente han forsøgte at snyde mig, men han sendte dog telefonen til sidst.

Jeg tror han blev lidt skræmt over hvor mange informationer jeg lige pludselig havde på ham (idioten havde glemt, at han havde linket til sit eget domæne på et forum og så kunne jeg bare slå ham op på dk-hostmaster og få alle de oplysninger jeg havde brug for ;)).

Så altså Bachy: det hjælper at true dem med bål og brand (på den lovlige måde ;)). Kom i sving! De skide svindlere skal fandme ikke slippe af med at snyde folk, selvom det er over nettet. Desuden står du faktisk endnu bedre stillet end jeg gjorde i min situation. Han har jo direkte skrevet, at han ikke vil betale pengene tilbage fordi han er blevet truet. Det er en sag politiet med kyshånd tager imod idet de nærmest ikke skal røre en finger.
Gravatar #244 - Nielson
2. aug. 2011 21:24
Arrgh! Så sluttede Xbox of Tomorrow :(... Bachy, man får jo helt lyst til at anmelde ham for dig...
Gravatar #245 - Bachy
2. aug. 2011 22:44
Hehe, jeg skal faktisk på stationen imorgen, egentlig var det i forbindelse med en anden handel, hvor jeg åbenbart igen har været lidt for god troende.

Måske jeg blot skulle lave 2 anmeldelser imorgen, en på min nye sag om min mobil, og en om Xboxen/Fyns Data fusker.

Det er utroligt, nu har jeg i 5 - 10 handlet på nettet, og det er sgu først i år jeg oplever at blive snydt.
Gravatar #246 - Daniel-Dane
2. aug. 2011 23:23
Uuuh, sæsonstart. God teaser.
Gravatar #247 - apkat
3. aug. 2011 01:14
Bachy (245) skrev:
Hehe, jeg skal faktisk på stationen imorgen, egentlig var det i forbindelse med en anden handel, hvor jeg åbenbart igen har været lidt for god troende.

Du er ved at blive kendt i scammer miljøet, hva?
Gravatar #248 - Svindleren
3. aug. 2011 09:35
#245:

Hvaaaa.. hvad kan jeg friste med??? trænger til at svindle en.
Gravatar #249 - Bachy
3. aug. 2011 11:10
Jesus menneske, nu er jeg fande blevet snydt af en lille møg perker unge.

Desværre for ham er han ikke specielt klog :)
Gravatar #250 - Slettet Bruger [2769326502]
3. aug. 2011 11:11
Fucking Mamad....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login