mboost-dp1
S: Xbox
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
En smule off-topic: Hvis man ikke er hjemme og man skal hente sin pakke på posthuset, går der da altid en ekstra dag før papiret om at man kan hente den kommer?
markjensen (55) skrev:går der da altid en ekstra dag før papiret om at man kan hente den kommer?
Nej, Hvis pakken ikke er bestilt med omdeling, så får man den samme da som de modtager den.
mvoigt27 (62) skrev:Bare sådan af ren nysgerrighed, er den dukket op den xbox?
Niks, han lovede mig hans bror ville kommer forbi her til formiddag, og aflevere boksen, da han alligevel skulle til tyskland. Der er det sidste jeg har hørt.
Nu har jeg stillet ham et ultimatum, enten er boksen her mandag, eller også er mine penge retur på min konto mandag, hvis ingen af delene er sket, melder jeg ham for bedrageri på tirsdag.
Jeg synes jeg har været meget large, men det er åbenbart ikke særlig klogt at være ;(
Jeg mente, at det er en god idé at melde ham for bedrageri. Hetz vil jeg ikke blande mig i .. Det har vi folk til her på newz.
#66: Når der ikke kommer oplysninger fra den anden part er der ikke så meget at gøre. Tie er, på godt og ondt, mange gange det samme som at samtykke.
Hej Carsten..
Vil du ikke være sød at få afleveret den skide Xbox?!
Jeg synes det er under al kritik at du sælger noget på et forum, hvorefter du er svær at fravriste det betalte produkt.. By the way.. Sikke søde børn du har..
Og en nydelig forlovet..
Din mor er dog ikke så heldig, men måske din niece er..? Det er ikke til at vide uden et billede..
Er dette din søster?
Hvilken én af bilerne er din?
Vil du ikke være sød at få afleveret den skide Xbox?!
Jeg synes det er under al kritik at du sælger noget på et forum, hvorefter du er svær at fravriste det betalte produkt.. By the way.. Sikke søde børn du har..
Og en nydelig forlovet..
Din mor er dog ikke så heldig, men måske din niece er..? Det er ikke til at vide uden et billede..
Er dette din søster?
Hvilken én af bilerne er din?
Att.
Kenn Bruun Stadager
Linde Alle 51 2. tv.
4220 Korsør
+45 61 26 12 92
Vi har registreret din udlægning af personlige oplysninger samt forsøg på hetz og trusler mod Carstens person.
Du vil blive kontaktet af dit lokale politi snarligt med henblik på retsforfølgelse.
Mvh
Politiets Efterretningstjeneste
Kenn Bruun Stadager
Linde Alle 51 2. tv.
4220 Korsør
+45 61 26 12 92
Vi har registreret din udlægning af personlige oplysninger samt forsøg på hetz og trusler mod Carstens person.
Du vil blive kontaktet af dit lokale politi snarligt med henblik på retsforfølgelse.
Mvh
PET (76) skrev:Att.
Kenn Bruun Stadager
Linde Alle 51 2. tv.
4220 Korsør
+45 61 26 12 92
Mvh
Cool story, bro..
MiniatureZeus (74) skrev:Noget nyt?
Jeg har ikek haft fantastisk meget tid weekenden over, men jeg fik en mail retur fra Fyns Data, hvor han tilbyder mig at føre mine penge tilbage, og ber mig sende mine konto informationer.
Det er der såmænd heller ikke noget farligt i, men egentlig ville jeg jo helst have den sk*de xbox, men jeg ved ikke om jeg tør satse på at han kan finde ud aft at få den sendt, eller om jeg skal tage imod tilbudet om pengene retur?
Jeg har jo selv stillet ham overfor 2 krav, enten at boksen ankommer til mig med posten mandag, det melder han så han ikke kan nå (Det var i lørdags), mit andet krav, var at hvis ikke han ku finde ud af at sende boksen, ville jeg have mine penge retur, det er så åbenbart det han vil gøre nu.
I bund og grund, ville jeg jo gerne have boksen, på den anden side, tør man satse på at han får den sendt?
Arhh .. det irreterer mig, allerheslt ville jeg gerne stole på ham, men han har ikke just gjort sig specielt fortjent til min tillid, så jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre.
Hvad ville i vælge, at bede ham sende boksen hurtigst muligt, eller bede ham sende pengene retur hurtigst muligt?
Også vil jeg gerne pointere, jeg er ikke ude på at hænge ham ud, det klarer han faktisk ganske godt selv ved ikke at deltage i tråden her, hvor han har alle muligheder for at forklare sig, og komme med hans syn på sagen ;)
Bachy (79) skrev:
Hvad ville i vælge, at bede ham sende boksen hurtigst muligt, eller bede ham sende pengene retur hurtigst muligt?
Du kan jo evt. foreslå ham, at han sender dine penge retur, og når han så er klar til reelt at sælge sin X-box, så kan han sende den til dig, og når du så har modtaget den, kan du overføre pengene tilbage til ham.
Nu har du jo efterhånden vist, at du stoler ret meget på ham, så bør det ikke være noget problem for ham at stole på dig ;-)
Nå, jeg synes ikke i skal snydes for den sidste update.
Det viser sig at vore kære Carsten er en værer bedrager. Han nægter nu at tilbage betale de penge jeg har overført til ham, og han psåtsår at han har modtaget over 200 trusler via mail og facebook i løbet af den sidste uge.
Yderligere påstår han at han har meldt mig for trusler og chikanerier, hvilket han da absolut skal være velkommen til, jeg har på intet tidspunkt opfordret nogen til trusler, ej heller har jeg selv på noget tidspunkt udtalt nogle trusler.
Jeg har tidliger idag sendt en mail til ham hvor jeg har gjort ham opmærksom på at jeg var trær at hans lort, og at jeg nu agtede at melde ham for bedrageri. Det er så i et svar til den mail, at han fortæller at han for det første ikke agter at tilbagebetale pengene, og at han har andmeldt mig for de ovennævnter trusler og chikane.
Nu agter jeg at tage fat i Sønderborg politi på tirsdag, med en udskrift af alle de mails der har været mellem os, samt evt en udskrift fra tråden her, så vil jeg lade det være om til politiet at bedømme om jeg har gjort noget forkert, hvilket jeg ikke rigtig indser at jeg har.
Jeg vil gerne slutte med en en klar udmelding, hvis der er nogen herinde fra der har truet Carsten, så vil ejg blot opfordre til at droppe det, det gavner hverken jer eller mig, at vi på noget tidspunkt truer Carsten, men jeg vil dog råde jer til IKKE nogensinde at handlemed Carsten, jeg vil godt stå frem og kalde ham for en FUSKER og BEDRAGER
Kom så Carsten dit røvhul, jeg ved du læser med med her, anmeld mig nu også for injurier, gider du?
Det viser sig at vore kære Carsten er en værer bedrager. Han nægter nu at tilbage betale de penge jeg har overført til ham, og han psåtsår at han har modtaget over 200 trusler via mail og facebook i løbet af den sidste uge.
Yderligere påstår han at han har meldt mig for trusler og chikanerier, hvilket han da absolut skal være velkommen til, jeg har på intet tidspunkt opfordret nogen til trusler, ej heller har jeg selv på noget tidspunkt udtalt nogle trusler.
Jeg har tidliger idag sendt en mail til ham hvor jeg har gjort ham opmærksom på at jeg var trær at hans lort, og at jeg nu agtede at melde ham for bedrageri. Det er så i et svar til den mail, at han fortæller at han for det første ikke agter at tilbagebetale pengene, og at han har andmeldt mig for de ovennævnter trusler og chikane.
Nu agter jeg at tage fat i Sønderborg politi på tirsdag, med en udskrift af alle de mails der har været mellem os, samt evt en udskrift fra tråden her, så vil jeg lade det være om til politiet at bedømme om jeg har gjort noget forkert, hvilket jeg ikke rigtig indser at jeg har.
Jeg vil gerne slutte med en en klar udmelding, hvis der er nogen herinde fra der har truet Carsten, så vil ejg blot opfordre til at droppe det, det gavner hverken jer eller mig, at vi på noget tidspunkt truer Carsten, men jeg vil dog råde jer til IKKE nogensinde at handlemed Carsten, jeg vil godt stå frem og kalde ham for en FUSKER og BEDRAGER
Kom så Carsten dit røvhul, jeg ved du læser med med her, anmeld mig nu også for injurier, gider du?
Kæft en idiot...
Hvad var hans undskyldning for ikke at føre pengene tilbage?
Hold os opdateret Bachy. Nu aner jeg ikke om der rent faktisk er nogen, der har "truet" og "chikaneret" den stakkels Carsten (det er der næppe), men hvis der var ville det være yderst fortjent.
Hvad var hans undskyldning for ikke at føre pengene tilbage?
Hold os opdateret Bachy. Nu aner jeg ikke om der rent faktisk er nogen, der har "truet" og "chikaneret" den stakkels Carsten (det er der næppe), men hvis der var ville det være yderst fortjent.
Der er da røvligemeget, om nogen har truet ham eller ej - du skal stadig have dine penge. Mage til fede pikkenarrøv.
Man kan ikke sende beskeder til Carsten på Facebook, når man ikke er på hans kontaktliste. Men hans forlovedes profil står pivåbent - såeh, jeg sender gerne en venlig besked til damen og spørger, om hun ikke kan være en skat og opfordre Carsten til at betale de penge, som han skylder.
Du siger bare til.
Du siger bare til.
Jeg håber politiet har tid til at gøre noget ud af sagen. Især nu hvor den virker meget ligetil. Held og lykke med det. Det røvhul fortjener en straf!
jeg synes jeg har holdt en sober tone, jeg har spurgt til råds her i tråden, fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle mene om sagens forløb.
Jeg har igennem årene gennemført rigtig mange handler over nettet, men det er sgu første gang jeg for alvor løber ind i en fusker som ham her ;)
@ 87 Xopiz
Undskyldingen for ikke at ville føre pengene retur, var tilsyneladende at han og hans familie har modtaget trusler. Det er fandme ikke min hovedpine, jeg har på intet tidspunkt opfordret nogen til noget som helst, eller dvs, det passer ikek, forsøgte at få mnc til at hente boksen, men blot fordi han bor i Vordingborg (Tror jeg det var) gad han ikke tage til Odense eftet min boks :)
Nå, skidt med det, jeg ville have foretrukket at spaden blot habde ført pengene retur, også havde sagen være lukket, men han ber sgu selv om at hå bøvl (Med politiet, ikke så meget mig)
Jeg har forespurgt en kammerat, om han vil køre mig til Odense her i weekend, hvis ja, så agter jeg at møde op på Carsten' adresse, og få en snak med ham, og afhente mine penge.
Det er selvfølgelig ikke planen at det skal udvikle sig til noget som helst, og jeg agter helt klart ikke at bruge nogen som heltst form for vold, men jeg håber at ved at møde op, kan jeg få ham til at forstå at det er for dumt at lave kunster, og at han lige så godt blot kan betale mig mine penge, også dropper jeg anmeldelsen.
Jeg har igennem årene gennemført rigtig mange handler over nettet, men det er sgu første gang jeg for alvor løber ind i en fusker som ham her ;)
@ 87 Xopiz
Undskyldingen for ikke at ville føre pengene retur, var tilsyneladende at han og hans familie har modtaget trusler. Det er fandme ikke min hovedpine, jeg har på intet tidspunkt opfordret nogen til noget som helst, eller dvs, det passer ikek, forsøgte at få mnc til at hente boksen, men blot fordi han bor i Vordingborg (Tror jeg det var) gad han ikke tage til Odense eftet min boks :)
Nå, skidt med det, jeg ville have foretrukket at spaden blot habde ført pengene retur, også havde sagen være lukket, men han ber sgu selv om at hå bøvl (Med politiet, ikke så meget mig)
Jeg har forespurgt en kammerat, om han vil køre mig til Odense her i weekend, hvis ja, så agter jeg at møde op på Carsten' adresse, og få en snak med ham, og afhente mine penge.
Det er selvfølgelig ikke planen at det skal udvikle sig til noget som helst, og jeg agter helt klart ikke at bruge nogen som heltst form for vold, men jeg håber at ved at møde op, kan jeg få ham til at forstå at det er for dumt at lave kunster, og at han lige så godt blot kan betale mig mine penge, også dropper jeg anmeldelsen.
Heh.. så fordi han åbenbart er blevet truet (?), så vil han gøre sig skyldig i bedrageri?
Det virker umiddelbart dumt..
Men held og lykke med det. Husk, at hvis du tager til Odense og han rent faktisk åbner døren, at du på ingen måde må virke truende. Det ville være træls at få en sag ud af det.
Det sagt, så må man naturligvis gerne møde op og bede pænt om at få sine penge igen og fortælle idioten, at han bliver meldt for bedrageri på tirsdag, hvis han ikke finder en xbox eller nogle penge til dig.
Det virker umiddelbart dumt..
Men held og lykke med det. Husk, at hvis du tager til Odense og han rent faktisk åbner døren, at du på ingen måde må virke truende. Det ville være træls at få en sag ud af det.
Det sagt, så må man naturligvis gerne møde op og bede pænt om at få sine penge igen og fortælle idioten, at han bliver meldt for bedrageri på tirsdag, hvis han ikke finder en xbox eller nogle penge til dig.
Kan vi ikke Newze ham... for sjov?
Det ville vel ikke skade bachys sag at vi spammede Svindlerens facebook?
Det ville vel ikke skade bachys sag at vi spammede Svindlerens facebook?
Her ser i lidt af mail korrespodancen:
Du melder mig bare for bedrageri :)
for jeg har været oppe ved odense politit torsdag og anmelde dig for chikane og trusler... siden søndag har jeg fået næsten 20mails og 30-40 sms med trusler
Jeg har ikke på noget tidpunkt haft ide om at ville bedrage dig eller gi dig dine penge retur men efter sidste weekende gider jeg ikke mer pis.. selv min famile er der blevet skrevet til over facebook ...
Den 10. jun. 2011 11.36 skrev <[email protected]>:
On 04-06-2011 23:55, fybs data hjælp 2011 wrote:
> Hej bo
>
> Jeg har forsøgt at ringe dig op i dag kl 10.44 og jeg har ingen mulighed for at få den ned til dig inde tirsdag,så vi lad bare handlen gå retur
> Så kan du ikke lige gi mig dit konto nr,så får jeg dine penge sendt retur.
>
> undskyld ulejligheden
>
>
> Carsten
>
Godt, det var det, nu er min tålmodighed slut. I eftermiddag anmelder jeg dig for bedrageri hos Sønderborg Politi, og samtiddig agter jeg at oplyse p åNewz.dk at du er en bedrager. Du har haft en uge til at overføre penge, og intet er sket. Samtiddig skal jeg oplyse dig oim, at jeg agater at opsøge dig på din bopæl lørdag, og opkræve mit tilgodehavende.
mvh
Bo Bach Jensen
>
>
> Den 4. jun. 2011 11.03 skrev <[email protected]>:
>
> On 31-05-2011 12:31, fybs data hjælp 2011 wrote:
>> Må penge lige gå ind på kontoen så dem først på konten i går og boxen bliver sendt i eftermiddag hvis jeg når det og ellers er den sendt i morgen inde kl 13
>> og er ked af du ikke har hørt noget fra mig de sidste pr dag
>>
> Ny synes jeg efterhånden jeg har haft temlig stor tålmodighed, så nu får du 2 valg.
>
> 1. Xboxen er er senest mandag (Jeg er ligeglad hvordan den ankommer, blot den er her mandag)
> 2. Pengene er tilbageført til min konto senest mandag.
>
> Hvis ikke du overholder et ud af disse 2 meget simple krav, agter jeg at politiandmelde dig for bedrageri på tirsdag.
>
>
> /Bo
>
>
>>
>>
>> Den 29. maj 2011 13.47 skrev <[email protected]>:
>>
>> On 24-05-2011 21:29, fybs data hjælp 2011 wrote:
>>
>> Hej
>>
>> konto nr 0978 4355413799
>>
>> Og send lige dine oplysninger :)
>>
>>
>> Vh
>>
>> Fyns data
>> Cbl
>>
>>
>> Halløjsa,
>>
>> Jeg skal lige høre om du kan bekræfte at du har modtaget de 1350 kr jeg har overført.
>>
>>
>> --
>> Kind regards / Freundliche Grüße
>>
>> Bo Bach Jensen
>>
>>
>
>
> --
> Kind regards / Freundliche Grüße
>
> Bo Bach Jensen
>
>
Der er flere mails, men de er i en anden mail tråd. Men som i ser, så skriver han jo direkte i den seneste mail at han vil bedrage mig nu ;)
Du melder mig bare for bedrageri :)
for jeg har været oppe ved odense politit torsdag og anmelde dig for chikane og trusler... siden søndag har jeg fået næsten 20mails og 30-40 sms med trusler
Jeg har ikke på noget tidpunkt haft ide om at ville bedrage dig eller gi dig dine penge retur men efter sidste weekende gider jeg ikke mer pis.. selv min famile er der blevet skrevet til over facebook ...
Den 10. jun. 2011 11.36 skrev <[email protected]>:
On 04-06-2011 23:55, fybs data hjælp 2011 wrote:
> Hej bo
>
> Jeg har forsøgt at ringe dig op i dag kl 10.44 og jeg har ingen mulighed for at få den ned til dig inde tirsdag,så vi lad bare handlen gå retur
> Så kan du ikke lige gi mig dit konto nr,så får jeg dine penge sendt retur.
>
> undskyld ulejligheden
>
>
> Carsten
>
Godt, det var det, nu er min tålmodighed slut. I eftermiddag anmelder jeg dig for bedrageri hos Sønderborg Politi, og samtiddig agter jeg at oplyse p åNewz.dk at du er en bedrager. Du har haft en uge til at overføre penge, og intet er sket. Samtiddig skal jeg oplyse dig oim, at jeg agater at opsøge dig på din bopæl lørdag, og opkræve mit tilgodehavende.
mvh
Bo Bach Jensen
>
>
> Den 4. jun. 2011 11.03 skrev <[email protected]>:
>
> On 31-05-2011 12:31, fybs data hjælp 2011 wrote:
>> Må penge lige gå ind på kontoen så dem først på konten i går og boxen bliver sendt i eftermiddag hvis jeg når det og ellers er den sendt i morgen inde kl 13
>> og er ked af du ikke har hørt noget fra mig de sidste pr dag
>>
> Ny synes jeg efterhånden jeg har haft temlig stor tålmodighed, så nu får du 2 valg.
>
> 1. Xboxen er er senest mandag (Jeg er ligeglad hvordan den ankommer, blot den er her mandag)
> 2. Pengene er tilbageført til min konto senest mandag.
>
> Hvis ikke du overholder et ud af disse 2 meget simple krav, agter jeg at politiandmelde dig for bedrageri på tirsdag.
>
>
> /Bo
>
>
>>
>>
>> Den 29. maj 2011 13.47 skrev <[email protected]>:
>>
>> On 24-05-2011 21:29, fybs data hjælp 2011 wrote:
>>
>> Hej
>>
>> konto nr 0978 4355413799
>>
>> Og send lige dine oplysninger :)
>>
>>
>> Vh
>>
>> Fyns data
>> Cbl
>>
>>
>> Halløjsa,
>>
>> Jeg skal lige høre om du kan bekræfte at du har modtaget de 1350 kr jeg har overført.
>>
>>
>> --
>> Kind regards / Freundliche Grüße
>>
>> Bo Bach Jensen
>>
>>
>
>
> --
> Kind regards / Freundliche Grüße
>
> Bo Bach Jensen
>
>
Der er flere mails, men de er i en anden mail tråd. Men som i ser, så skriver han jo direkte i den seneste mail at han vil bedrage mig nu ;)
SlettetBruger (98) skrev:http://www.dethitter.dk/brugeranmeldelse/1646872/Fyns+Data+2011+v+Carsten+Bundgaard+Lauridsen
?
hvor gerne jeg end havde banket hovedet ned i maven på ham, så skal jeg forestille at være en voksen og fornuftig mand (Høhøhøhø) og derfor tror jeg vi skal passe på ikke at lave for meget ballade. Så længe vi holder til at nsakke om ulykker han laver for sig selv, er der ikke noget galt.
Men jeg må opfordre til ikke at cihaknere ham, selvom det er fristende ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.