mboost-dp1

S: Xbox

Gå til bund
Gravatar #101 - tazimn
10. jun. 2011 20:18
Bachy burde bare oprette en tråd herinde.

newz.dk bliver som bekendt temmelig tit indekseret af google, og rangerer samtidig højt på søgeresultaterne. Derved bliver den oprettede tråd det første der kommer frem når nogen søger på hans navn eller på firmaet.
Gravatar #102 - Chewy
10. jun. 2011 20:24
@101

Denne tråd ligger som nummer 9 når jeg søger på Fynd Data 2011...
"Vi" skal bare oprette en tråd hvor overskriften samt første indlæg klart skriver at han er en svindler. Og så skal navn samt firmanavn nævnes en masse gange i tråden. Så burde det vist være nok...
Gravatar #103 - tazimn
10. jun. 2011 20:28
Chewy (102) skrev:
@101

Denne tråd ligger som nummer 9 når jeg søger på Fynd Data 2011...
"Vi" skal bare oprette en tråd hvor overskriften samt første indlæg klart skriver at han er en svindler. Og så skal navn samt firmanavn nævnes en masse gange i tråden. Så burde det vist være nok...

Jeg har allerede forslået en overskrift og tekst til Bachy, men jeg synes det skal være hans eget valg.

Jeg ville ikke oprette den, hvis det nu kunne bringe Bachy i fedtefadet eller forringe hans situation..
Gravatar #104 - Bachy
10. jun. 2011 20:35
jeg er dybt beæret over den opbaknign jeg har fået af alle i tråden. Lige fra Porre og lingu som allerheslt vil slagte ham, til fe950 fornuftige tilbageholdenhed og fornuft :)

Jeg tror vi er fælles om at hade når folk snyder andre på nettet, at det så er en gut der direkte opretter en profil på vort højt elskede newz, også forsøger at snyde en bruger, så tænder i af :)

Et råd til andre de overvejer at sælge på newz, forsøg for guds skyld ikke at snyde, så for i Newz på nakken, se blot hvad der er sket for ham Carsten, der er folk der truer ham, det er selvfølgelig ikke specielt smart, men jeg siger det bare, lad være med at snyde ;9
Gravatar #105 - meh
10. jun. 2011 21:04
Hov hov du glemmer alle os der helt stille sidder med cola og popcorn og leecher på dette drama ;-)
Moooorrrreee!!!! plz.
Gravatar #106 - Bachy
10. jun. 2011 21:18
cnx (105) skrev:
Hov hov du glemmer alle os der helt stille sidder med cola og popcorn og leecher på dette drama ;-)
Moooorrrreee!!!! plz.

Heey .. dey ku være vi skulle lave en newz happening foran Fyns data :)

Også lade en videofilme det, så ku vi samles til en hygegaften med video på storskærm, kage fra Caek, Cola fra Colapusheren, striptease udført af Porre ;)
Gravatar #107 - Chewy
11. jun. 2011 00:11
@106
...striptease udført af Porre ;)

Er Ronsons Mor da optaget?
Gravatar #108 - Chewy
11. jun. 2011 00:13
Med det sagt. Så har jeg ærligt talt lidt gået og ventet på at der skulle komme en sag der involverede politiet og newz.dk... It had to happen sooner or later ;-)
Gravatar #109 - Mnc
11. jun. 2011 08:13
Bachy (104) skrev:
Jeg tror vi er fælles om at hade når folk snyder andre.
Fixed that for ya. :)

Bachy (104) skrev:
At det så er en gut der direkte opretter en profil på vort højt elskede newz, også forsøger at snyde en bruger, så tænder i af :)
WE ARE LEG- *hiccup* what?
Troede bare vi var nogle fordrukne røvhuller der nyder lidt "luls", og kan få såkaldte "luls" ud af en uheldig situation. :P

Bachy (95) skrev:
Samtiddig skal jeg oplyse dig oim, at jeg agater at opsøge dig på din bopæl lørdag, og opkræve mit tilgodehavende.

Denne kunne let misforstås, den er måske udtrykt "for neutralt". :D
"Damn neutrals!"
Gravatar #110 - Plimmer
11. jun. 2011 09:01
/popcorn

Hold os endeligt opdateret.
Gravatar #111 - Bachy
11. jun. 2011 10:08
Nå, sagen er sku lidt underlig ...

Jeg har idag modtaget et par smsser fra Carsten, hvor han igen beklager sig over at have modtaget diverse ubehagelige smsser og emails. Igen må jeg sige, det har ikke været min hensigt at nogen skulle chikanere ham, det er sgi ik lige derfor jeg har skrevet herinde.

Som jeg startede med at skrive, så er sagen sgu lidt underlig. Carsten har igen besvaret min email, og siger at han aldrig har haft til hensigt at snyde mig for mine penge. Sådan havde jeg ellers forstået på den email han sendte mig igår, men åbenbart er det en misforståelse.

Carsten har just sendt mig en email, med et screenshot af en kvitteringen for overførsel af 1400 kroner til min konto.

Det ku jo umiddelbart godt tyde på at han vil have sagen afsluttet, og det er jo kun fint og godt, det var det eneste jeg ville opnå.

Jeg tror at vi denne gang kan lukke sagen, det håber jeg ihvertfald, for egentlig har jeg aldrig haft den store lyst til at slås med ham.

Gravatar #112 - Mnc
11. jun. 2011 10:31
Bachy (111) skrev:
Carsten har just sendt mig en email, med et screenshot af en kvitteringen for overførsel af 1400 kroner til min konto.

+1
Gravatar #113 - XorpiZ
11. jun. 2011 12:03

Godt at høre.. sig til så snart pengene er på din konto - så kan hetzen gå igang :D
Gravatar #114 - Daniel-Dane
11. jun. 2011 12:20
Bachy (111) skrev:
Det kan sagtens være fake. C:
Gravatar #115 - Bundy
11. jun. 2011 15:20
Tror du ikke der er nogen røvhakker lurkere herinde, der er blevet harm og har chikaneret ham?
Gravatar #116 - MiniatureZeus
11. jun. 2011 15:31
Can I get the pitchfork and torches now please?
Gravatar #117 - Daniel-Dane
11. jun. 2011 16:44
MiniatureZeus (116) skrev:
Can I get the pitchfork and torches now please?
Here, catch!
Gravatar #118 - Emil
13. jun. 2011 21:55
Hvordan gik det med guldmønterne? Er de kommet i hus?
Gravatar #119 - Jakob Jakobsen
13. jun. 2011 21:59
Emil (118) skrev:
Hvordan gik det med guldmønterne? Er de kommet i hus?

De kommer nok tidligst når der er bankdag.
Gravatar #120 - Emil
13. jun. 2011 22:05
Jakob Jakobsen (119) skrev:
De kommer nok tidligst når der er bankdag.

Det er lidt trist, at vi en så moderne verden, som vi har, ikke kan overføre penge mellem 02.00 og 6.00, eller når det er weekend/helligdage.
Gravatar #121 - Daniel-Dane
13. jun. 2011 22:12
Ja, det er ærgerligt, at folk kan få fri i weekenden.
Gravatar #122 - Emil
13. jun. 2011 22:22
Daniel-Dane (121) skrev:

Det er også ærgerligt, at købmanden i den lille by med 300 indbyggere ikke længere kan løbe rundt.

Det er også ærgerligt, at DSB ikke har en stationsforstander og en stationsbetjent, der altid står klar på perronen til at fortælle en, hvilket spor ens tog kommer på, også selvom stationen kun har to spor.

Det er også ærgerligt, at der ikke findes 10-øres-slik længere - det smagte af en eller anden grund bare bedre dengang det kun kostede 10-øre.

Det er også ærgerligt, at det nu koster 8 kr. at få sendt et brev i stedet for de 3-4 kr. det burde have kostet, hvis posten stadig havde haft ligeså mange breve at omdele som førhen.

Fremskridt har omkostninger. Fakta har åbent året rundt, så kan netbank sgu også - det er alligevel bankerne, der æder millioner af vores kroner hver dag.
Gravatar #123 - Ronson ⅍
13. jun. 2011 22:30
Vi ender med et samfund af (kun) Bilka og Netto. Og så kan vi ellers klare vores banksager/mekanikeropgaver/tandlægebesøg hos kiosken i Bilka. Ligesom posthusene er flyttet hen i et hjørne af Brugsen og slagteren lukker sin forretning og nu ompakker kød hos SuperBest. YAY!
Gravatar #124 - Jakob Jakobsen
14. jun. 2011 04:31
Daniel-Dane (121) skrev:

Nu er det jo ikke fordi at der der skal sidde en lille banknisse og godkende at jeg vil overføre mine penge til en anden konto. Det kører 100% automatisk, så der er ingen grund til at det burde tage mere end et par minutter, uanset hvilken dag.
Gravatar #125 - snesman
14. jun. 2011 07:37
Selvom du muligvis nu har fået pengene igen, ville jeg , hvis jeg var Carsten, stadig gå videre med truslerne. Og det vil politiet vel også, når de nu har modtaget en anmeldelse. Så jeg går ud fra at der stadig kan trækkes lidt popcorn på den her?
Gravatar #126 - Bachy
14. jun. 2011 08:03

Carsten skal være så velkommen til at anmelde mig for stort set hvad som helst han ønsker. Jeg kan umuligt stå inde for hvad diverse enkeltpersoner foretager sig.

Jeg har på intet tidpunkt, opfordret nogen som helst til at foretage sig noget som helst i forhold til Carsten, og jeg har heller ikke tænkt mig at begynde på at opfordre folk til at svine ham til, eller på anden måde chikanere ham.

Carsten har idag igen henvendt, og beklaget sig over at han stadig bliver bombaderet med mails, jeg ved sgu ikke, jeg er selvf selv lidt harm over den måde tingene er kørt på, men ligefrem at chikanere ham i så stor stil som det lyder til at i gør, synes jeg måske ikke er helt fair. Hvis ellers pengene er på deres plads imorgen, så kan man vel dårligt kalde ham for en fusker, aller højest for en irriterende sælger der ikke har opført sig alt for vakst.

Lad det nu hvile, Carsten har dummet sig i den her sag, men forhåbentlig er der snart en afslutning i vente, jeg regner med at mien penge går ind på kontoen senest imorgen, hvis ikke det sker, så bliver jeg jo nok nødt til at indrage politiet, men foreløblig tror jeg faktisk at Carsten er blevet så træt af den her sag, at han har set i øjnene at den bedste måde at slippe ud af denne dumme sag, er ved at blot sende mig mine penge.

Jeg har idag (igen) også opfordret Carsten til at skrive med her, at forsvare sig. Jeg ved ikke hvorfor han ikke har valgt at tage til genmæle, det hjælper desværre ikke meget at han ber mig om at stoppe den flod af mails der kommer, jeg tror sgu han er nødt til selv at ytre sig her i tråden, og jeg har lovet ham, at skriver han her, og kan jeg nikke genkendende til de ting han skriver, skal jeg nok bakke ham op.

Sådan, så fik i lidt mere til jeres popcorn, men lad nu være med at fortsætte med at chikanere Carsten, jeg tror han har fattet at han ikke er endvidere populær :)

Gravatar #127 - LinguaIgnota
14. jun. 2011 08:05
Jeg tvivler på, at Carsten har modtaget en eneste mail. Jeg tror, at Carsten er fuld af lort.
Gravatar #128 - MiniatureZeus
14. jun. 2011 08:23
Kunne også rigtig godt tænke mig at se alle de tusinder af mails som den kære Carsten har fået fra os slemme slemme newz-anarkister..
Tvivler, som lingua, nemlig også stærkt på troværdigheden i hans plager..

Så, Carsten, post de mails, gerne med hele mailheaderen etc. Vi lover ikke at blive sure!
Gravatar #129 - snesman
14. jun. 2011 09:48
#126: Jeg kunne aldrig finde på at sende trusselmails, eller andre chikanerende mails.

Min pointe var, at hvis han modtager trusler bør han da gå videre med sin anmeldelse uanset hvad handlen ender med. Det ville jeg da gøre. Trusler er ikke kosher...

Er også helt med på at evt mails ikke har det mindste med dig at gøre...
Gravatar #130 - mvoigt27
14. jun. 2011 10:07
Jeg mener nu stadig Carsten er en fusker, lad os sige han lige mangler penge i slutningen af måneden, så sætter han lige en fiktiv vare til salg han lover at sende, han har ikke varen så han rykker penge tilbage efter en rum tid, så har han lige fået, lad os kalde det "mikrolån" uden renter eller gebyrer.. kunne det tænkes det var det han var ude i?
Gravatar #131 - Mnc
14. jun. 2011 10:15
mvoigt27 (130) skrev:
Jeg mener nu stadig Carsten er en fusker, lad os sige han lige mangler penge i slutningen af måneden, så sætter han lige en fiktiv vare til salg han lover at sende, han har ikke varen så han rykker penge tilbage efter en rum tid, så har han lige fået, lad os kalde det "mikrolån" uden renter eller gebyrer.. kunne det tænkes det var det han var ude i?

</tinfoilhat>

FYP.
Gravatar #132 - Daniel-Dane
14. jun. 2011 10:20
Jakob Jakobsen (124) skrev:
Nu er det jo ikke fordi at der der skal sidde en lille banknisse og godkende at jeg vil overføre mine penge til en anden konto. Det kører 100% automatisk, så der er ingen grund til at det burde tage mere end et par minutter, uanset hvilken dag.
Sjovt, du siger det. Jeg har snakket med en, som arbejdede i en bank, og hans opgave var at kontrollere udgående bankoverførsler. Det var vist kun papir eller virksomheder, eller sådan noget.

Men det giver fin mening at lukke for banken uden for det tidsrum, hvori banken kan være ansvarlig for nedbrud.
Gravatar #133 - Mnc
14. jun. 2011 10:22
Så det du siger er, at overførsler skal have et flueben (eller lign) af en ansat i banken, før de kan gennemføres.
Eller misforstår jeg?
Gravatar #134 - Daniel-Dane
14. jun. 2011 10:35
Pis. Det er vist kun håndskrevne checks, de checker. Anywho, jeg står stadig ved andet afsnit i mit forrige indlæg.
Gravatar #135 - Mnc
14. jun. 2011 10:39
Daniel-Dane (134) skrev:
Anywho, jeg står stadig ved andet afsnit i mit forrige indlæg.
Du mener vel dit sidste indlæg?
Dit forrige indlæg havde kun 1 afsnit - det er jeg dog også enig i.
Daniel-Dane (121) skrev:

:P
Gravatar #136 - Daniel-Dane
14. jun. 2011 10:55
Mnc (135) skrev:
Du mener vel dit sidste indlæg?
"forrige" betyder begge dele (jf. sproget.dk, ordbogen.com hjælper ikke min sag, så hold jer fra den).
Gravatar #137 - Mnc
14. jun. 2011 11:00
'min sidste post' -1
'min forrige post' -2
Gravatar #138 - Systran
14. jun. 2011 11:02
"Sidste" er da noget nonsens at skrive/sige.

Det er jo ikke hans ultimativt sidste indlæg. Brug "seneste" i stedet.
Gravatar #139 - Magten
14. jun. 2011 11:11
Forrige betyder vel kun >1 hvis man skriver "mine" (altså i flertal?) foran?

Mit forrige = det seneste
Mine forrige = de seneste
Gravatar #140 - Mnc
14. jun. 2011 11:13

Sidste:
1, "som i tid kommer efter alt andet og ikke efterfølges af noget"
2, "nærmest foregående; senest i tid"

Sidste uge, forrige uge.
Det er vel de færreste der er i tvivl om, at man så snakker om henholdsvis 1 uge siden og 2 uger siden.
Gravatar #141 - Systran
14. jun. 2011 13:01
Dansk grammatik er da også så FUCKING pragmatisk!

Lefler for den laveste fællesnævner og hvad ved jeg.

Når jeg bliver undervisningsminister eller direktør for dansk sprognævn, skal en nutids-r-fejl koste 510 kr. i bøde. Hold kæft, staten bliver rig!

Edit: Nu kan jeg se fejlen i DSN. De har kællinger på de fleste af topposterne.
Gravatar #142 - Mnc
14. jun. 2011 13:05
Systran (141) skrev:
skal en nutids-r-fejl koste 510 kr. i bøde. Hold kæft, staten bliver rig!
Dét nutids-r?
Hvorfor ikke hellere gå efter sjovere ting såsom ligger/lægger. Få folk lidt op på tæerne. :P
Gravatar #143 - Systran
14. jun. 2011 13:07
Mnc (142) skrev:
Dét nutids-r?
Hvorfor ikke hellere gå efter sjovere ting såsom ligger/lægger. Få folk lidt op på tæerne. :P

Ligger/lægger må sanktioneres med betinget fængsel.
Gravatar #144 - Mnc
14. jun. 2011 13:11
Systran (143) skrev:
Mnc (142) skrev:
Dét nutids-r?

Ligger/lægger må sanktioneres med betinget fængsel.
Det er jo en udgift, ikke en indtægt. :)
Gravatar #145 - Slettet Bruger [2769326502]
14. jun. 2011 13:18
På sønderjysk har vi grammatik. !

Ergo er jeg til enhver tid undskyldt.
Gravatar #146 - Daniel-Dane
14. jun. 2011 13:29
nogen/nogle er værst. Sammensatte substantiver kan folk da slet ikke finde ud af.
Gravatar #147 - Mnc
14. jun. 2011 13:32
Daniel-Dane (146) skrev:
nogen/nogle er værst.
Er det ikke bare ental/flertal?
Gravatar #148 - Systran
14. jun. 2011 13:57
Mnc (147) skrev:

Oh, we wont go there again :)
Gravatar #149 - Mnc
14. jun. 2011 14:46
Systran (148) skrev:
Oh, we wont go there again :)
I haven't been there yet. :(
Gravatar #150 - Daniel-Dane
14. jun. 2011 16:09
Mnc (147) skrev:
'nogen' betyder 'flere end nul', medens 'nogle' bare er 'et par stykker'. Systran piver bare, fordi han ikke selv kan finde ud af det. :P

http://sproget.dk/leg-og-ler/ovelser/nogen-eller-n...

Testen er rimelig nem, hvis man bare siger 'et par stykker' i stedet for 'nogle'.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login