mboost-dp1

Værste diktator?

Gå til bund
Gravatar #51 - simonsweb
16. jul. 2006 11:26
Hmm personligt syntes jeg at Bush er en af de værste.

Gad vidst om man bliver hængt fordi man har skrevet dette indlæg :P
Gravatar #52 - < chicken-jon >
16. jul. 2006 12:58

Jeg syntes også det er ham der er en af dem... Så kan vi jo bare holde sammen ;P
Gravatar #53 - NFX
16. jul. 2006 12:59
Pff. Lord Xenu topper da alle dem på listen.
Gravatar #54 - gentox
16. jul. 2006 13:11
De er gale de Scientologer :P

Man skal være ret speciel, for at tro på noget en tidligere (ret dårlig) sci-fi forfatter har fundet på, for at tjene penge.
Gravatar #55 - BurningShadow
16. jul. 2006 13:34
#53 & #54

Seriøst?
Gravatar #56 - themuss
16. jul. 2006 14:45
Hvad med alle de gode ting Hitler gjorde? Naza har da lige opsendt noget rumraket-halløj, der kører reklameblokke i TV og vi har trykkabiner i vore fly. Hitler var for sej. Han slog 6 millioner civile ihjel under nazismen (inkl jøder), kommunisterne har slået over 100 millioner civile ihjel. Han var jo totalt fredelig. ;)

#55 Helt og aldeles seriøst. Xenu er for vild.
Du kan evt. læse noget mere her: http://www.xenu.net/
Gravatar #57 - gentox
16. jul. 2006 15:00
Om jeg mener at Lord Xenu/Xemu bør være på listen?
NEJ!

Den figur er jo udtænkt af L Ron Hubbard, som startede Scientologi kirken. Og hvis han skal være der, er der jo også åbnet op for andre opdigtede figurer. Men ja Scientologi kirken er fup. Selvom den har en overraskende masse medlemmer, der i blandt mange hollywood stjerner.

Men selvfølgelig hvis man skal finde en "religion" så kan man da gå efter en af dem der er lidt fantasi i. :P

Hvis der skulle være Scientologer blandt Newz.dk's læsere så risikerer jeg jo nok en flamebait rating, da det aldrig er en god ide at fornærme folks tro.

Så kom med de flamebaits, så vi kan se hvem af jer der er medlem af Church of Cientology :D
Gravatar #58 - BurningShadow
16. jul. 2006 15:04

"Hvis der skulle være Scientologer bland Newz.dk's læsere så risikerer jeg jo nok en flamebait rating, da det aldrig er en god ide at fornærme folks tro."

Jeg tvivler på at de vil afsøre sig selv, ved at uddele flamebait ratings ;)

(Jeg tror på Tintin)
Gravatar #59 - gentox
16. jul. 2006 15:06

Har du nok ret i, men nu er de inviteret ;)

Edit
(Jeg tror på Tintin)

ROFL :D
Gravatar #60 - themuss
16. jul. 2006 15:06
Du kan nok regne med at Tom Cruise, Katie Holmes, Penelope Cruz, hende fra Dharma og Greg, John T, Catherine Bell(NOOOOO), Isaac Hayes, Chaka Khan(?), Juliette Lewis og Presley-familien, hvis de er medlemmer af newz.dk, vil give dig en ordentlig flamer.

#57 Tror bare BurningShadow undrer sig over selve ideen i Xenu, når han spørger, om du er seriøs.

Ikke at han tror, du mener, Xenu er en diktator, der er værd at have med på listen, men jeg er ikke sikker.
Gravatar #61 - fjols
16. jul. 2006 21:32
#40:

Plejer man ikke at lave listen således?

Hitler: 21 millioner mennesker
Stalin: 42 millioner mennesker
Mao: 73 millioner mennesker
Windows: 98
Gravatar #62 - slmkbh
16. jul. 2006 23:34

mener du fysisk største? :D
Gravatar #63 - UltimateW
17. jul. 2006 00:52

Ja, man kunne jo tage den skridt videre. ;)

Hitler: 21 millioner mennesker
Stalin: 42 millioner mennesker
Mao: 73 millioner mennesker
Windows: 2003
Gravatar #64 - Kadann
17. jul. 2006 06:45
#62 -

Jeg tvivler på at han er den fysisk største. :) Modsat hvad statuerne og billederne viser, så var Stalin ikke tæt på hvad han selv kaldte sig.

Umiddelbart ville jeg gætte på at Idi Amin var den fysisk største af dem, ihvertfald i omkreds. ;)
Gravatar #65 - Disky
17. jul. 2006 08:05
I det mindste vandt South Park da over Cruise, så afsnittet hvor de gør tykt grin med ham bliver sendt.
Gravatar #66 - pulven
17. jul. 2006 11:21
Palistinenserne bliver undertrykt hårdt af den israelske regering. De palistinænsere som angriber med selvmordsbomber skal man naturligvis ikke have sympati for.. Men det er et desperat folk, og det er de blandt andet fordi at den israelske regering undertrykker dem. Når du undertrykker et folk, så sker der desperate handlinger.. Jeg vil ikke sige at det er israelernes egen skyld, men hvis man slår på nogen, må man forvente at de slår igen..

Jeg mener også at have set en undersøgelse der viser at de fleste palistinænsere ønsker en fredsaftale med israel. Men altså.. Det kræver jo at man begynder at arbejde sammen om at erklærer selvmordsbomberne for en fælles fjende (hvilket de jo stort set også er), og ikke et angreb fra palistinænsere alene.
Gravatar #67 - lst
17. jul. 2006 11:28
Stemte pol-pot, men min gamle engelsklærer fra hj-gym var længe med i opløbet.
Gravatar #68 - themuss
17. jul. 2006 12:03
Hvis man vil se en dokumentar, der viser, hvordan det er at leve i en krigszone, Gaza, så kan man downloade "The Killing Zone".

Jeg er matematiker i den konflikt. Israelerne stjal med FN-mandat Palæstina.

For hver israeler der dør i konflikten, slår de tre palæstinensere ihjel.

Ergo er israelerne aggressor.
Gravatar #69 - executor
17. jul. 2006 12:14
Det er godt nok unuanceret at konkluderer den værste diktator ud fra hvor mange der har måttet lade livet under hans/hendes regeringsperiode(!)

I det mindste kan man da overfører drabstallene til procent. Det er da noget man kan bruge til noget, så kan det da i hvert fald sammenlignes om ik andet.

Men altså, det er alt for unuanceret, det må i da kunne se!

Napoleon var kejser, ikke diktator
Gravatar #70 - Disky
17. jul. 2006 12:24
Procent i forhold til hvad ?

Indbyggere i landet, i de lande de havde indflydelse, hele verdenen ?

En kejser kan sagtens være en diktator alligevel.
Gravatar #71 - Twister22
17. jul. 2006 12:33
"Anden diktator"

Min gamle Dansk lærer.. er den værste diktator jeg har mødt.
Gravatar #72 - themuss
17. jul. 2006 12:36
Det er godt nok unuanceret at konkluderer den værste diktator ud fra hvor mange der har måttet lade livet under hans/hendes regeringsperiode(!)

Nååårh, er du sur over Hitler ikke var vildere, end han var? Bare rolig, der er stadig masser, der tror, han var Satan på Jorden.

jeg synes, det er hamrende unuanceret at se på Hitler som den værste, fordi han lod det gå ud over (blandt andet) jøder.

De har haft meget bedre PR-folk end asiaterne, der har måttet lade livet i millionvis og atter millionvis i kommunismens navn + jøderne har haft den europæiske godhedsindustri i ryggen, hvor det stædigt påstås, at fascisterne KUN befinder sig på højrefløjen.

#69 Hvis dit indlæg ikke var en henvisning til at Hitler er den allerværste psykopat-satanist-morder-pædofil (find selv på flere) nogensinde ever, må du meget undskylde. :)
Gravatar #73 - drbravo
17. jul. 2006 13:39

Det er den eneste måde man skal give igen mod israel

Lige præcis DER knækker filmen. Det er nok derfor krigen endnu ikke er stoppet efter så mange år. De mener alle sammen at de har "ret" til at "slå igen" - hvis den ene side holdt op med sine angreb følger den anden efter ret hurtigt. (Hov - det bliver vistnok kaldet en våbenhvile normalt?)´

11 september viste vel ret godt at det ikke ligefrem er udsultede gedekneppere der bliver selvmordsbombere. De blev blandt andet rekrutteret på universiteter og burdwe vel ikke kunne betragtes som desperate folk.
Gravatar #74 - simonsweb
17. jul. 2006 16:15
#52 Year - nice mate :)...
Gravatar #75 - executor
17. jul. 2006 19:58
#70 procent - i forhold til indbyggerne i det pågældene land.

#72 Det har intet med Hitler at gøre. Det er helt objektivt, at baserer sin beslutning udelukkende på drabstal tsk tsk.
Gravatar #76 - RedCalf
18. jul. 2006 08:01
"Anden diktator" link
Gravatar #77 - wizax
18. jul. 2006 10:49
"anden diktator"

Helt klart konen!!!
Gravatar #78 - simonsweb
18. jul. 2006 11:40
#77 Præcis Johnny bimbo
Gravatar #79 - I.F.F.
10. aug. 2007 09:43
hvis man sympatiserer med araberne frem for israelerne er man helt i skoven.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login