mboost-dp1
Min primære kilde til oplysninger om hardware er
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Newz.dk selvfølgelig hvis amokk og mrmorris +flere ellers gider at holde os andre opdateret. Ellers er hardwareonline backop da det stadigvæk er lidt hurtigere for mig at læse nyheder på dansk end på engelsk.
The Register, The Inquirer, Anandtech, Tomshardware, Newz, Ace's, SharkyExtreme, AmdZone, TwIT... i ingen bestemt rækkefølge.
[H]ard hele vejen. Sådan er det bare.
Det bliver dog supleret op med anandtech og Beyond3D.
Der var engang jeg primært læste THG men deres artikler er simpelthen blevet for overfladiske og tynde. Når man sammenligner med de artikler [H] og Anandtech ser man hurtigt at THG's ting sjældent er gennemarbejded i samme grad.
Dog er deres fladskærme anmeldelser ret gode.
Overall må jeg nok sige at jeg er skuffet over at THG er så langt oppe på listen.
(og lige til de ulykkelige: THG = Toms Hardware (Guide))
Det bliver dog supleret op med anandtech og Beyond3D.
Der var engang jeg primært læste THG men deres artikler er simpelthen blevet for overfladiske og tynde. Når man sammenligner med de artikler [H] og Anandtech ser man hurtigt at THG's ting sjældent er gennemarbejded i samme grad.
Dog er deres fladskærme anmeldelser ret gode.
Overall må jeg nok sige at jeg er skuffet over at THG er så langt oppe på listen.
(og lige til de ulykkelige: THG = Toms Hardware (Guide))
Når der står "Min primære kilde til oplysninger om hardware er" tænker jeg fx på edbpriser.dk hvor jeg finder meget info. Havde der stået "...kilde til nyheder om hardware..." havde jeg valgt newz.dk - Syntes måske overskriften er lidt uklar om hvad der menes, men måske er det bare mig der laver lidt flueknepperi?
#9 er helt enig med dig, var selv i tvivl om hvad der er ment, men eftersom jeg studsede navnene lidt igennem tænkte jeg at det nok var "reviews" af hardware der var tale om, selvom jeg ikke aner hvad newz.dk så skulle være der for da jeg på ingen måde kan bruge denne side til det nævnte :D men again.... er hekt enig med Bjørn til nyheder newz, til anmeldelser og sådan noget.... anandtech... priser edbpriser.... (til tider shg.dk)
Til alle der har valgt sælgeren i fona....: "You DIE, You die and go to hell...."
Til alle der har valgt sælgeren i fona....: "You DIE, You die and go to hell...."
Nej du gør ej. Der står "primære", hvilket oversat til dansk fra dansk betyder vælg en og kun en.
Jeg kan ikke se at overskriften er uklar, hvis du finder flest oplysniger om hardware hos edbpriser, så er det jo bare det du skal svare. Nu er det jo bare sådan at de interessante oplysninger er hvad hardwaret kan. Det skriver edbpriser ikke særligt meget om, hvorfor det ikke er et specielt hardware sted til oplysning om hardware, men nærmere en prissammenligningsdatabase. Da pollsne ikke kan indeholde 27000 svarmuligheder og mærkelige optioner, vælger vi hvad vi synes er mest relevant, og heri har du muligheden for at stemme andre.
Nej du gør ej. Der står "primære", hvilket oversat til dansk fra dansk betyder vælg en og kun en.
Jeg kan ikke se at overskriften er uklar, hvis du finder flest oplysniger om hardware hos edbpriser, så er det jo bare det du skal svare. Nu er det jo bare sådan at de interessante oplysninger er hvad hardwaret kan. Det skriver edbpriser ikke særligt meget om, hvorfor det ikke er et specielt hardware sted til oplysning om hardware, men nærmere en prissammenligningsdatabase. Da pollsne ikke kan indeholde 27000 svarmuligheder og mærkelige optioner, vælger vi hvad vi synes er mest relevant, og heri har du muligheden for at stemme andre.
Jeg valgte Afrotechmods, fordi siden er alt for humor, og det ville være synd hvis den slet ikke fik nogle stemmer.
Hey.... (det skal lige siges at jeg er pænt stiv i skrivende stund)
Som TLG valgte jeg også Afrotech... Fordi jeg nok har brugt mere tid derinde på hans fede guides og i hans forum, end på nogen anden HW side..
Men ellers er det Anandtech der er det først jeg ser på efter HW nyheder, dernæst THG... Når Henrik punker os i staff for at indsende nogle nyheder, er det i hvert fald anand der er det først jeg ser på, men OK jeg er også en HW gut :-) eller lidt til det hele... bare ikke mænd hehe
</druk_amokk>
edit: </druk_amokk> skulle self. have været </druNk_amoKK>
Som TLG valgte jeg også Afrotech... Fordi jeg nok har brugt mere tid derinde på hans fede guides og i hans forum, end på nogen anden HW side..
Men ellers er det Anandtech der er det først jeg ser på efter HW nyheder, dernæst THG... Når Henrik punker os i staff for at indsende nogle nyheder, er det i hvert fald anand der er det først jeg ser på, men OK jeg er også en HW gut :-) eller lidt til det hele... bare ikke mænd hehe
</druk_amokk>
edit: </druk_amokk> skulle self. have været </druNk_amoKK>
Merlin og Fona kan nu være ganske gode når man skal indkøbe hardware/udstyr ... Måske ikk lige grafik kort, ram etc...
Men - det er en fysisk butik, så du har muligheden for at se og holde varen ...
Bla ... Digital Kamera ... Jeg går ALTID ned i Merlin for at stå og lege med kameraet (Man kan sagtens få lov til at tage billeder og sådan med det) og så går jeg straks hjem og køber på nettet (hvis det er billigst) ... :o)
Svineri? -Ja sgu ... Men hvad de ikke ved har de ikk ondt af :P
Men - det er en fysisk butik, så du har muligheden for at se og holde varen ...
Bla ... Digital Kamera ... Jeg går ALTID ned i Merlin for at stå og lege med kameraet (Man kan sagtens få lov til at tage billeder og sådan med det) og så går jeg straks hjem og køber på nettet (hvis det er billigst) ... :o)
Svineri? -Ja sgu ... Men hvad de ikke ved har de ikk ondt af :P
Førstepladsen tages selvfølgelig ene og alene af Merlin. Deres ekspertise samt kundeservice skinner i øjnene så snart man er inden for en radius af 5km af en Merlin butik.
Ikke nok med de altid har det hotteste seneste hardware på hylder, det er sågar både til en usandsynlig lav pris og med fantastiske gode tips med på vejen.
Hvordan Merlin kan blive ved med at opretholde dette fantastiske kvalitets niveau er et af verdens større mysterier.
Ikke nok med de altid har det hotteste seneste hardware på hylder, det er sågar både til en usandsynlig lav pris og med fantastiske gode tips med på vejen.
Hvordan Merlin kan blive ved med at opretholde dette fantastiske kvalitets niveau er et af verdens større mysterier.
Hvem har stemt aldi's tilbudsavis ?
Det må være folk der har for lidt humor eller noget :)
Jeg bruger som regel tweakup.dk som også har nogle ganske fede guider!
Det må være folk der har for lidt humor eller noget :)
Jeg bruger som regel tweakup.dk som også har nogle ganske fede guider!
Jeg måtte bare stemme på Merlin! :D
At man kan holde SÅ mange inkompetente tosser ansat i samme kæde er mig et mysterium! De må have et samarbejde med LEV om levering af arbejdskraft!
Ang. THG: Generer det ikke nogen at de er købt & betalt af Intel? Gør dem IMHO ganske ubrugelige når det kommer til reviews. Bruger dog deres VGA-charts når folk har svært ved at vælge grafikkort.
At man kan holde SÅ mange inkompetente tosser ansat i samme kæde er mig et mysterium! De må have et samarbejde med LEV om levering af arbejdskraft!
Ang. THG: Generer det ikke nogen at de er købt & betalt af Intel? Gør dem IMHO ganske ubrugelige når det kommer til reviews. Bruger dog deres VGA-charts når folk har svært ved at vælge grafikkort.
Synes det var på sin plads med lidt ros.
Synes det er en GOD poll denne gang :)
Og ikke Gud, men god.....
Synes det er en GOD poll denne gang :)
Og ikke Gud, men god.....
ja jeg får mit info fra www.tweakup.dk syntes godt nok den mangler på siden.. :(
Er der virkelig så få danskere der læser HardOCP? Skræmmende.
Jeg kan godt lide [H] fordi de er så ublu. De siger virkelig deres mening når det gælder. F.eks havde de en mindre editorial for nyligt angående den kæmpe mangel på ATI hardware. Der blev ikke lagt noget imellem.
Ved godt der var flere sider der havde sådan en ting (inkl Beyond3D) men anandtech havde sjovt nok ikke ;)
Jeg kan godt lide [H] fordi de er så ublu. De siger virkelig deres mening når det gælder. F.eks havde de en mindre editorial for nyligt angående den kæmpe mangel på ATI hardware. Der blev ikke lagt noget imellem.
Ved godt der var flere sider der havde sådan en ting (inkl Beyond3D) men anandtech havde sjovt nok ikke ;)
Altså hvis det er nyheder omkring HW så er det newz.dk men da jeg opholder mig en del på hol.dk så tjekker jeg også nyheder der...
Tidligere var det hardwaretidende.dk jeg kiggede på, men den er jo lukket :S
Tidligere var det hardwaretidende.dk jeg kiggede på, men den er jo lukket :S
Jeg stemte 'anandtech'. Men I disse tider hvor støjen er vigtig at tage højde for, så kigger altid på http://silentpcreview.com/index.php
ok poll... folk kan jo bare stemme 'andet' ..... brokhoveder! ;)
ok poll... folk kan jo bare stemme 'andet' ..... brokhoveder! ;)
Jeg gjorde det samme fordi Anandtech går lidt mere i dybden og er generelt fagligt mere fornuftige at høre på.
Men SilentPCReview bør tjekkes en gang imellem ellers har man ikke en chance for at få en ægte støjfri computer. Kan ikke forstå at folk gider hører på al den larm.... :-S
Men SilentPCReview bør tjekkes en gang imellem ellers har man ikke en chance for at få en ægte støjfri computer. Kan ikke forstå at folk gider hører på al den larm.... :-S
Nu er der ikke nogen af de sider jeg går på for at følge hardware generelt, da jeg som regel søger efter en bestemt type.
Til det er www.overclockers.com.au klart bedst da de har links om bestemte typer hardware fra hvilken som helst side.
Som bonus synes jeg det er lettere at følge med generelt, da man lynhurtigt ser de forskellige reviews :)
Til det er www.overclockers.com.au klart bedst da de har links om bestemte typer hardware fra hvilken som helst side.
Som bonus synes jeg det er lettere at følge med generelt, da man lynhurtigt ser de forskellige reviews :)
#48 og alle jer andre der stemmer Merlin:
..jeg må bo i det forkerte sted, for den/de Merlin jeg kender er da lige til at dø af grin over - de ved cirka lige så meget om hardware som jeg ved om sko-såle produktion i Vietnam.
Men okay, der er jo forskel på de folk der er ansat i de forskellige butikker rundt omkring.
Jeg slutter mig under google.dk-fanen
..jeg må bo i det forkerte sted, for den/de Merlin jeg kender er da lige til at dø af grin over - de ved cirka lige så meget om hardware som jeg ved om sko-såle produktion i Vietnam.
Men okay, der er jo forskel på de folk der er ansat i de forskellige butikker rundt omkring.
Jeg slutter mig under google.dk-fanen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.