mboost-dp1

Min primære kilde til oplysninger om hardware er

Gå til bund
Gravatar #51 - ali babba
20. okt. 2005 20:17
Hardwaretidende er det bedste danske der har været, og nu har vi så edb-tidende som reserve de næste fire fem år indtil rune kommer tilbage :)
Gravatar #52 - NFX
20. okt. 2005 22:00
#49:
Ratingen lige over "Relevant", kig på den ;)
Gravatar #53 - buch
20. okt. 2005 22:08
#39 ej hvordan gættede du det, du er måske butiks chefén sten mortensen på nytorv :O

har næsten lyst til at undskylde, den lidt grove opføsel for sidste gang du ikke ville give mig de skide penge
Gravatar #54 - morptrix
20. okt. 2005 22:58
Gad vide om jeg er den eneste der tør stå ved at jeg har stemt på ALDI?
Gravatar #55 - Lobo The Man
21. okt. 2005 05:47
He he kunne ikke lade være med at grine lidt inden i mig selv da jeg så Merlin og Fona.
De har ca. lige så meget forstand på det de sælger, som en and har på kvantefysik.
Men TDC's butikker er heller ikke bedre.
Hvis man keder sig en Lørdag formiddag, skal man bare gå ind i Fona, Merlin, eller TDC's butikker, ta' en USB ethernet adapter der kører på USB 1.1, og spørge sælgeren hvorfor der står på den at den kan køre 10/100 Mbit/s, når USB 1.1 kun kan køre med max. 12 Mbit/s.??? ;)

http://www.everythingusb.com/usb2/faq.htm

Deres ansigtsudtryk er guld værd.
OK det er måske lidt ondt, men hvad....

Aldi skal man ikke sådan kimse ad, de har faktisk en god service, hvis du køber f.eks en fladskærm, så har du 3 års garanti på den, inkl pixelfejl. Det var ihvertfald det ham chefen i den ALDI butik sagde da jeg spurgte ad
:-)
Står vist også på deres hjemmeside.
Gravatar #56 - Kadann
21. okt. 2005 06:08
Jeg googler mig frem til evt. oplysninger eller spørger folk der følger mere med i udviklingen end jeg selv gør.
Gravatar #57 - mintsulfat
21. okt. 2005 08:59
hvorfor er hardware-test/overclocking.dk ikke med på den liste? det giver da ingen mening. Der er meget der ikke giver mening når man sidder her med tømmermænd...
Gravatar #58 - rasmoo
21. okt. 2005 09:06
I en periode så brugte jeg b3d, 3dcenter, ars, spcr, storagereview, techreport og xbitlabs - men så gik jeg i Merlin og fandt en million milliard gode råd. Så mange er der slet ikke på nettet. Nu går jeg altid i Merlin.
Gravatar #59 - ZM4573R
21. okt. 2005 10:34
Jeg er pisseligeglad med mit hardware.. =) Det skal bare starte hver gang. :)
Gravatar #60 - addlcove
21. okt. 2005 12:29
næste gang jeg køber en maskine bliver det en alienware, er sku meget nemmere også selvom man betaler lidt extra for navnet
Gravatar #61 - Norrah
21. okt. 2005 13:27
#49 sko-såle produktionen i vietnam startede efter vietnam krigen, førhen havde det ligget i generationerne hvem der lavede sko, men efter krigen havde de brug for et økonomisk boost, dette udnyttede nogle amerikanske foretningsmænd til at skaffe billig arbejdeskraft, det betyder at efter krigen var sko-såler landets største økonomiske magt. i 2000 blev indtægten for sko-såler målt til 85 millioner dollars.

Tror sgu jeg søger job i merlin... :D

btw, hvis i tror på den der smøre, så er jeg en bedre sælger end man skulle tro :D
Gravatar #62 - SoulRaven
21. okt. 2005 13:34
Den eneste rigtige. Google
Gravatar #63 - amokk
21. okt. 2005 14:02
#62 noget undrer mig, hvor er det lige præcist at man på selve google kan læse om hardware? (dens cache undtaget)

Så vidt jeg har forstået har google ik lavet ret mange oplysninger selv, men linker til andres oplysninger... men du kender måske en hemmelig hardware-sektion af google? :-p
Gravatar #64 - .dot
21. okt. 2005 21:12
Det er så her at newz crewet burde overveje reviewz.dk med links til diverse reviews og evt. sammenligninger mellem reviews =D
Gravatar #65 - .dot
22. okt. 2005 01:10
...eller ikke
Gravatar #66 - thunderdwarf
22. okt. 2005 09:51

Nu synes jeg du undervurderer Merlin (og Fona). Det er trods alt folk, som er uddannet til at rådgive folk om køb af hardware. Jeg har lige købt en super computer i Fona, som er meget hurtigere end min gamle, og den har dvd-drev også. Sælgeren sagde det var en af de bedste man kan købe, og han vidste hvad han snakkede om.
En anden fordel ved at handle i Fona er, at man kan få forsikringer. De dækker helt vildt meget og koster ikke mere end et par tusind.

Ved mig plejer sælgeren lyve. Endnu bedre grimasse at afsløre dem midt i en røverhistorie
Gravatar #67 - trylleklovn
22. okt. 2005 11:01
Hey hvorfor er det forresten at det legendariske hardware/software magasin for microsoft certificerede, Komputer For Alle, ikke er på listen? Skandale!
Gravatar #68 - Svindleren
22. okt. 2005 12:15
hehe sjovt... :D jeg står godt nok i fona. mne oplever da ikke der kommer så mange og spørger
Gravatar #69 - serpent
22. okt. 2005 12:32
Fatter ikke tomshardware ligger så højt. Det er rigtig mange år siden det site var bedst. En blanding af anandtech og xbitlabs, så er man kørende. Måske lige prad.de hvis man er til skærme.
Gravatar #70 - Svindleren
22. okt. 2005 12:40
nej ejg har en bedre ide.. i kan abre komme ind til mig i fona, så skal jeg give jer alle de oplysninger i vil have om hardware osv osv... og hvisi så spørg hvor jeg ved alt det fra, så smiler jeg bare og siger NEWZ.dK !!!!!
Gravatar #71 - JayL
22. okt. 2005 16:05
Merlin FTW!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login