mboost-dp1
Hvordan hørte du om newz.dk første gang?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
En kammerat sad altid på sitet, men selvfølgelig havde jeg hørt en masse dårlige ting om det andetsteds. "De er en flok newbs!".. Så det var først da jeg kedede mit tilstrækkeligt jeg fik kigget nærmere på det.
Skulle bruge et sted hvor jeg kunne poste, alle mine platte kommentarer :)
[spoiler] Fik et link af en klassekammerat
[spoiler] Fik et link af en klassekammerat
Det var totalt random for mig, kan virkelig ikke huske hvor, men læste nok herinde i 2 år før jeg lavede en profil :P
Det er jo lang tid siden, men mener jeg fandt et link et nu glemt sted. Så ret tilfældigt.
Men som med ludomani og andet godt og vanedannende, burde vi måske danne en afvænnings forening?
Der er jo nogen af os der af og til glemmer at spise, sove, trække vejret, tænke osv.
Selvom det jo også kan være sundt at komme af med alle ens mere mærkelige tanker HER, i stedet for ude blandt mere almindelige mennesker :P
Men som med ludomani og andet godt og vanedannende, burde vi måske danne en afvænnings forening?
Der er jo nogen af os der af og til glemmer at spise, sove, trække vejret, tænke osv.
Selvom det jo også kan være sundt at komme af med alle ens mere mærkelige tanker HER, i stedet for ude blandt mere almindelige mennesker :P
den første nyhed jeg læste på Newz.dk var om lukningen af Connect12, jeg var selv til TMD da det skete :D
kan ligeså tidlig huske at jeg så det på en poster ved indgangen til partyet :)
kan ligeså tidlig huske at jeg så det på en poster ved indgangen til partyet :)
Jeg søgte efter et sted hvor alle er eksperter indenfor alle tænkelige emner. Hertil kunne svaret jo kun være Newz.dk
Nej, jeg kan ikke huske det...
Nej, jeg kan ikke huske det...
Imponerende, 16% af dem der har stemt har aldrig hørt om sitet. Personligt kom jeg først forbi sitet, da en der hedder Martin, viste mig det. (Hvilket så begrænser det til omkring 50 mulige personer i min bekendskabskreds).
[url=#2]#2[/url] trylleklovn
[url=#2]#2[/url] trylleklovn
De er en flok newbs!Crap, så må jeg være gået forkert. Hej hej, jeg smutter igen.
Mødte Miklos på en netcafe i Kolding, der nu er nedlagt efter ejeren blev snuppet i af føre hånden ned i underbukserne på to små drenge efter han havde hældt vodka på dem.
Vi kan altså konkludere, at der mangler to svarmuligheder i afstemningen:
1. Kan jeg ikke huske
2. Mødte Miklos i Kolding på en netcafe, der nu er nedlagt, efter at ejeren blev snuppet i at føre hånden ned i underbukserne på to små drenge, efter at han havde hældt vodka på dem
Ja, det er simpelthen belastende, når man ikke kan vælge et korrekt og fyldestgørende svar... ;-)
Vi kan altså konkludere, at der mangler to svarmuligheder i afstemningen:
1. Kan jeg ikke huske
2. Mødte Miklos i Kolding på en netcafe, der nu er nedlagt, efter at ejeren blev snuppet i at føre hånden ned i underbukserne på to små drenge, efter at han havde hældt vodka på dem
Ja, det er simpelthen belastende, når man ikke kan vælge et korrekt og fyldestgørende svar... ;-)
Well det vigtigste er at vi er her ;-)
Anyways jeg har været her ganske længe efterhånden og er her kun for at se følgende i praksis:
http://www.wellingtongrey.net/miscellanea/archive/...
:-D
Anyways jeg har været her ganske længe efterhånden og er her kun for at se følgende i praksis:
http://www.wellingtongrey.net/miscellanea/archive/...
:-D
Til dem der har stemt "Newz.dk?"
Kan godt lide det faktum, at folk hele tiden bokker sig over, at der ikke er ordentlige polls på newz.dk, men hvad kan man forvente, når de ikke gør det mindste for at stemme nogenlunde seriøst.
Kan godt lide det faktum, at folk hele tiden bokker sig over, at der ikke er ordentlige polls på newz.dk, men hvad kan man forvente, når de ikke gør det mindste for at stemme nogenlunde seriøst.
#47 under din egen side (http://newz.dk/user/details/24899/) kan du se hvornår du postede dit første indlæg..
Jeg fandt ikke newz.dk, jeg startede siden sammen med HMN i tidernes morgen.
Kan huske de første år af newz.dk's levetid lå den på en P150MMX, 128MB RAM, 2x CD-ROM og 10GB HD med RedHat 5.2 - kørte naturligvis inde fra mit kosteskab på Park Kollegiet i Sønderbog :)
Backbonet var en 512/512KB linie fra TDC delt imellem alle kollegierne i Sønderborg og alligevel var der plads til newz.dk :]
#46 Ud af de 2000 første nyheder postede jeg lidt over 1500 af dem og tvang jer til at læse siden :) Hvis jeg ikke tager fejl er jeg stadig den der har posted flest nyheder selvom det er 4-5 år siden jeg sidst postede en nyhed ....
Kan huske de første år af newz.dk's levetid lå den på en P150MMX, 128MB RAM, 2x CD-ROM og 10GB HD med RedHat 5.2 - kørte naturligvis inde fra mit kosteskab på Park Kollegiet i Sønderbog :)
Backbonet var en 512/512KB linie fra TDC delt imellem alle kollegierne i Sønderborg og alligevel var der plads til newz.dk :]
#46 Ud af de 2000 første nyheder postede jeg lidt over 1500 af dem og tvang jer til at læse siden :) Hvis jeg ikke tager fejl er jeg stadig den der har posted flest nyheder selvom det er 4-5 år siden jeg sidst postede en nyhed ....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.