mboost-dp1
Hvor tit spiser du frugt/grøntsager?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Bacon i svøb FTW!
Ej, der ryger da en 3-4 æbler ned i løbet af eftermiddagen og aftenen når jeg kommer hjem fra arbejde... Og hvis kartofler tæller med i det her regnskab, så er vi nok oppe på en 10 stykker om dagen :-)
Mmmm... Kartoffelmos... Savle, savle...
Ej, der ryger da en 3-4 æbler ned i løbet af eftermiddagen og aftenen når jeg kommer hjem fra arbejde... Og hvis kartofler tæller med i det her regnskab, så er vi nok oppe på en 10 stykker om dagen :-)
Mmmm... Kartoffelmos... Savle, savle...
#55,
Hey, nu skal du ikke til at sige at generelisering baseret på dårlig medie information er forkert... :)
For vi ved jo allesammen at amerikanere køre rundt i deres hærgede pickup truck med shotguns, spiser brugere og drikker sprut af flasker i brune papirsposer. Sex med familien er okay, og Billy Bob er et typisk navn... ;)
Hey, nu skal du ikke til at sige at generelisering baseret på dårlig medie information er forkert... :)
For vi ved jo allesammen at amerikanere køre rundt i deres hærgede pickup truck med shotguns, spiser brugere og drikker sprut af flasker i brune papirsposer. Sex med familien er okay, og Billy Bob er et typisk navn... ;)
[url=#56]#56[/url] Saxov
For vi ved jo allesammen at amerikanere køre rundt i deres hærgede pickup truckIkke alle sammen.
med shotgunsIkke nogen jeg har lagt mærke til.
spiser brugereJeg holder mig fra den slags steder, hvilket ikke er særligt svært her omkring. Der er mindst ti asiatiske restauranter tættere på end det nærmeste sted, hvor man kan købe burgere.
drikker sprut af flasker i brune papirsposer.Det hænder, jeg har dog kun set det en enkelt gang.
Sex med familien er okayDet kan jeg ikke udtale mig om, der er ikke noget af min familie her.
Billy Bob er et typisk navn...Jeg har ikke mødt en eneste person med det navn.
#59 Jeg har familie i USA. Både "indfødt" og emigreret.
Hvis der er én ting amerikanerne er gode til, er det at skyde skylden for alle verdens dårligdomme over på alle andre end dem selv.
"Det er kommunisternes skyld", "det er terroristernes skyld" etc.
Jeg tror heller ikke, stereotypen, du skal bruge, er Redneck Billy Bob, men nærmere hans sorte fætter Duwayne eller Jose fra Mexico, der enten plyndrer og voldtager (som negere jo gør) eller knepper den hvide race + engelsk væk fra amerika (som spanierne jo gør + de arbejder næsten gratis). White Amerikkka is racist!
#55 Det meste af det frugt, du spiser, er nok plukket under slavelignende forhold uden arbejdstilsyn og fagforening...
Så det kan da godt være, at du mener, du spiser mest, det er også dig der ubetinget gør mest skade ved at spise "billig frugt" og herved holder slavehandlen over Mexicos grænse i live.
"Strange fruit hanging from the tree" etc. You figure it out, you're a big boy.
Hvis der er én ting amerikanerne er gode til, er det at skyde skylden for alle verdens dårligdomme over på alle andre end dem selv.
"Det er kommunisternes skyld", "det er terroristernes skyld" etc.
Jeg tror heller ikke, stereotypen, du skal bruge, er Redneck Billy Bob, men nærmere hans sorte fætter Duwayne eller Jose fra Mexico, der enten plyndrer og voldtager (som negere jo gør) eller knepper den hvide race + engelsk væk fra amerika (som spanierne jo gør + de arbejder næsten gratis). White Amerikkka is racist!
#55 Det meste af det frugt, du spiser, er nok plukket under slavelignende forhold uden arbejdstilsyn og fagforening...
Så det kan da godt være, at du mener, du spiser mest, det er også dig der ubetinget gør mest skade ved at spise "billig frugt" og herved holder slavehandlen over Mexicos grænse i live.
"Strange fruit hanging from the tree" etc. You figure it out, you're a big boy.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.