mboost-dp1
Hvor meget diskplads har du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
1gb på Pda
128mb på mobilen
80gb på pc
30gb på bærbaren
80gb på Apple Powerbook g4eren
mere end rigligt plads. til at læse newz.dk og eb.dk :)
128mb på mobilen
80gb på pc
30gb på bærbaren
80gb på Apple Powerbook g4eren
mere end rigligt plads. til at læse newz.dk og eb.dk :)
derudover til folk som ævler om ikke at kunne bruge plads hvis man er lovlig, pladder! det render sgu nemt op med nogle af de seneste releases i fx spil. Min spil folder tæller 41.8GB med Steam biblioteket helt i toppen på 10.8 GB da jeg fik en HL2 kupon med til mit grafikkort og valgte at opgradere til HL2 silver for 10$ så jeg har alt hvad der hedder halflife. på en klar 2. plads med imponerende 2.8GB kommer den seneste Vampire - Bloodlines.
Uhada..42 gb spil, jeg kan godt se hvorfor ~1400 personer har brug for mellem 400-999GB så, en 80 gb hdd kan jo ikke gøre det.
Hmmmm... Hvorfor skal vi have denne afstemning igen... Mener vi har haft en for et par måneder siden. http://www.newz.dk/forum/item/26532/#first
Men nvm, har kun sølle 80 gb, men det er nok til en fattig studerende :D.
Men nvm, har kun sølle 80 gb, men det er nok til en fattig studerende :D.
#109 : sikke hurtig du er, det gjorde jeg opmærksom på i post #4, du skulle vel ikke være kendt ude i byen som speedy gonzales vel :D
nå men vi kan konkludere at lidt over halvdelen af brugerne her på newz har under 400 GB diskplads. (ca 5100 stemmer ud af ca 9700)
hvad det så fortæller om brugerne, aner jeg ikke :D
nå men vi kan konkludere at lidt over halvdelen af brugerne her på newz har under 400 GB diskplads. (ca 5100 stemmer ud af ca 9700)
hvad det så fortæller om brugerne, aner jeg ikke :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.