mboost-dp1
Hvor køber du helst junkfood?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
jeg vil hellere have en ordentlig sviner burger/pizza hos den lokale.
og så plejer der at være nogle sild man kan undolere for at få rabbat.
det kan man ikke på de der skod steder som md/burgerking mm.
og så plejer der at være nogle sild man kan undolere for at få rabbat.
det kan man ikke på de der skod steder som md/burgerking mm.
jep!
og så bliver ventetiden heller ikke så lang....
Kun hvis der er flere, så kan det godt tage lidt tid.
og så bliver ventetiden heller ikke så lang....
Kun hvis der er flere, så kan det godt tage lidt tid.
Hmmm McD er sq da for vegetarer, da deres bøffer generet består af soyabønner... men ellers foretrækker jeg sq en god og selvdød pizza fra den lokale.
Jeg fatter ikke nogle af de argumenter folk har for at McD, eller FurgerKing er godt.
1. Det er billigt: Nej burgerne er bare mindre og deres produktionsapparat er så strømlignet at det er nær umuligt at ændre i standarderne.
2. Det smager meget bedre: smag er heldigvis forskelligt fra person til person, men personligt synes jeg ikke at deres burgere smager af noget som helst. Og jeg bliver pissed hver gang jeg ser deres skilte med kæmpeburgere. Tror man at det man får måske ligner det på skiltet, bliver man meget snydt.
At de så tilmed kalder de en familierestaurant fatter jeg heller ikke, da jeg forbinder en restaurant med et sted hvor man bestiller bord, sætter sig ned og får alt serveret.
Hvad angår Pizza Hut har jeg været der en gang og sætter aldrig mine ben der igen. Vi så en plakat med en frokostpizza til 40 kr. tænkte det var da billigt og fandt for sent ud af hvorfor. Pizzaen kunne ligge på en underkop, var lun og bunden var blød.
Jeg vil meget hellere betale lidt ekstra og køre 5 km for at få min dobbelte big burger med ost og bacon. Hvor salaten knaser, agurkerne er friske og bøfferne er af ægte dansk oksehakkekød.
1. Det er billigt: Nej burgerne er bare mindre og deres produktionsapparat er så strømlignet at det er nær umuligt at ændre i standarderne.
2. Det smager meget bedre: smag er heldigvis forskelligt fra person til person, men personligt synes jeg ikke at deres burgere smager af noget som helst. Og jeg bliver pissed hver gang jeg ser deres skilte med kæmpeburgere. Tror man at det man får måske ligner det på skiltet, bliver man meget snydt.
At de så tilmed kalder de en familierestaurant fatter jeg heller ikke, da jeg forbinder en restaurant med et sted hvor man bestiller bord, sætter sig ned og får alt serveret.
Hvad angår Pizza Hut har jeg været der en gang og sætter aldrig mine ben der igen. Vi så en plakat med en frokostpizza til 40 kr. tænkte det var da billigt og fandt for sent ud af hvorfor. Pizzaen kunne ligge på en underkop, var lun og bunden var blød.
Jeg vil meget hellere betale lidt ekstra og køre 5 km for at få min dobbelte big burger med ost og bacon. Hvor salaten knaser, agurkerne er friske og bøfferne er af ægte dansk oksehakkekød.
<STRONG>BK</STRONG> er alza heller ikke helt skidt....
Gok nok er kebab/durum bedst når man er på druk men BK kommer fint ind på en <STRONG>2</STRONG>plads...
Gok nok er kebab/durum bedst når man er på druk men BK kommer fint ind på en <STRONG>2</STRONG>plads...
@Lima: Kan du ikke bare skrive du ikke kan lide kebab i stedet for, at bruge hvem der har lavet det som argument for at det er dårligt. Det andet er fandme for lavt, men lad os da få noget dejligt "dansk" MacD-mad
(Nej, jeg er ikke blottet for humor, men synes fandme ikke racisme kan være sjovt)
zredna:
Jeg vil give dig ret i at der ingen grund er til at være racistisk.
Men han har ret i at det smager bestemt ikke godt, alt deres kebab, dönner osv.
Jeg vil give dig ret i at der ingen grund er til at være racistisk.
Men han har ret i at det smager bestemt ikke godt, alt deres kebab, dönner osv.
McDonalds er ok, men kun hvis BK ikke lige er i nærheden.
BK er ok hvis Marios Pizzaria i Sorø ikke lige er i nærheden.
Men fortrækker KLART Tournedos fra grillen med kold kartoffelsalat, nye kartofler, god sovs og en kold Harboe pils
BK er ok hvis Marios Pizzaria i Sorø ikke lige er i nærheden.
Men fortrækker KLART Tournedos fra grillen med kold kartoffelsalat, nye kartofler, god sovs og en kold Harboe pils
Helt klart Burger king da... Forskellen på at være real hiphopper og wannabe hiphopper går også til indgangen ved burger king :=)
Jeg hænger for vildt ud på Burger King, kaster håndtegn i hovedet på mine homies, og tegner på skitser!!! Word word word word!!!
Får faktisk 10% rabat på både BK og McD! Nice!
Får faktisk 10% rabat på både BK og McD! Nice!
aners:
Lyder lækkert hvis du laver et par rettelser.
Kartoffel salat, nej tank
Nye kartofler, slet ikke de smager af jord.
Nix der skal en bagekartoffel med hvidløgssmør til, eller krydrede kartoffelbåde med bearnaise sovs.
Lyder lækkert hvis du laver et par rettelser.
Kartoffel salat, nej tank
Nye kartofler, slet ikke de smager af jord.
Nix der skal en bagekartoffel med hvidløgssmør til, eller krydrede kartoffelbåde med bearnaise sovs.
det lokale kebabværksted er absolut at foretrække.. McD er noget skodmad... en bøvs efter man har spist mcd mad er man sulten igen.. ;( ... al magt til kebab guden
Picadeli på Amager, Bomb Burger, hjemmelavet bøf & bolle... spiller max.. de har også en svedig Pizza Amerikana.
Sorte Gryde... nuff said...!
La Casa på Nørrebro... god, stor durum og en perfekt chili...
SwawarmaHouse på støget... dyre, men deres chili er ambrosia / gudernes nektar.
McD...? der er mere smag & næring i den styrofoam-dims, burgeren kommer i...
Sorte Gryde... nuff said...!
La Casa på Nørrebro... god, stor durum og en perfekt chili...
SwawarmaHouse på støget... dyre, men deres chili er ambrosia / gudernes nektar.
McD...? der er mere smag & næring i den styrofoam-dims, burgeren kommer i...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.