mboost-dp1
Hvor køber du helst junkfood?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Mc-Daka !!
( for dem som ikke ved hva Daka er, så er det dem som henter selvdøde dyr osv... NaM MaM )
nej du, den lokale grillbar, hvor man får ekstra indhold, i form af en fed og tyk larve i salaten.. MUMS !
eller endnu bedre, en pizzaria, hvor hygiejnen (?) er i bund !!
Så hellere lave sit junkfood selv - derhjemme hvor man kan stole på maden :) !!!
( for dem som ikke ved hva Daka er, så er det dem som henter selvdøde dyr osv... NaM MaM )
nej du, den lokale grillbar, hvor man får ekstra indhold, i form af en fed og tyk larve i salaten.. MUMS !
eller endnu bedre, en pizzaria, hvor hygiejnen (?) er i bund !!
Så hellere lave sit junkfood selv - derhjemme hvor man kan stole på maden :) !!!
<STRONG>McDonalds er kun hvis man har et godt helbred.</STRONG>
<STRONG>Jeg bliver syg når jeg spiser der...og KUN der.</STRONG>
<STRONG>Der er et eller andet galt med deres mad.</STRONG>
<STRONG>Jeg bliver syg når jeg spiser der...og KUN der.</STRONG>
<STRONG>Der er et eller andet galt med deres mad.</STRONG>
Og så den ekstra fornøjelse du har med at banke din durum mod bordet så den holder op med at sprælle :-)
McD - Plastikmad. Det smager alt sammen ens. :P
Burger King - Her kan man i det mindste smage råvarerne!
Pizza Hut - Bwadr. Pizzaerne har en gennemgående smag af et skummelt fedtstof.
KFC - Eget af Scientology. Nuff said.
Grillbaren - En anelse bedre en McD, dog ofte enormt dyre.
Kebab - Dürum! YEAH! Det er satme lækkert!
7-11/shell - Shell? Hvad har de med 7/11 at gøre?
Spiser aldrig Junkfood - Riiiiiiite... ;)
Burger King - Her kan man i det mindste smage råvarerne!
Pizza Hut - Bwadr. Pizzaerne har en gennemgående smag af et skummelt fedtstof.
KFC - Eget af Scientology. Nuff said.
Grillbaren - En anelse bedre en McD, dog ofte enormt dyre.
Kebab - Dürum! YEAH! Det er satme lækkert!
7-11/shell - Shell? Hvad har de med 7/11 at gøre?
Spiser aldrig Junkfood - Riiiiiiite... ;)
junk food lavet i den lokale gurker shop, fy for pokker det smager jo af l*rt.
Til dem der ikke ved hvad en gurker shop er, så er det et sted de laver durum, kebab osv.
Til dem der ikke ved hvad en gurker shop er, så er det et sted de laver durum, kebab osv.
Det er da en fuldstændig umulig afstemning!!
De gange jeg har prøvet Burger King har jeg tilsyneladende været uheldigt, for brødet var MEGET fugtigt, så de er ude med det samme.
KFC har jeg aldrig prøvet, så de er også ude.
7-11/Shell kan gå an i en snæver vending, men ellers er der altså for mit vedkommende dødt løb mellem McD, Pizza Hut, Grillbaren og Kebabpusheren.
Pizza Hut er dog mest ønsketænkning, da jeg synes det er dyrt, og de andre tre steder bliver valgt i flæng efter hvad jeg har lyst til, og hvad der er nærmest.
(stemmen faldt dog på McD, men det tog mange overvejelser.)
De gange jeg har prøvet Burger King har jeg tilsyneladende været uheldigt, for brødet var MEGET fugtigt, så de er ude med det samme.
KFC har jeg aldrig prøvet, så de er også ude.
7-11/Shell kan gå an i en snæver vending, men ellers er der altså for mit vedkommende dødt løb mellem McD, Pizza Hut, Grillbaren og Kebabpusheren.
Pizza Hut er dog mest ønsketænkning, da jeg synes det er dyrt, og de andre tre steder bliver valgt i flæng efter hvad jeg har lyst til, og hvad der er nærmest.
(stemmen faldt dog på McD, men det tog mange overvejelser.)
Kebab...! Primært fordi der ikke ligger nogen McD i vores by...! Jeg synes det smager lige godt...!!!! men ville nok gå lige meget begge steder hvis jeg kunne..! : )
Jeg er vegetar så det er ikke så tit at jeg spiser junk food (da der er kød i det meste) men ellers så et mega bakke fritter fra Emil's Hot House i Odense (eller en vegetar pizza med et fedt lag pizza [Creme fraiche] dressing!
Jeg vil gerne stemme på flere af gange men det blev BK (de ER en religion!)
Men Shell og Pizza hut er sq også noget at råde hurra for....!
Men en Bigmac kommer da også ned, men jeg arbejder lige overfor en McD og man bliver sq træt af det når man spiser det hver dag....
Men KFC vil jeg fanme ikke ædre, sådan noget lort at servere og deres pisse pædofilemaskot pisser mig af... Go home yankie!
Men Shell og Pizza hut er sq også noget at råde hurra for....!
Men en Bigmac kommer da også ned, men jeg arbejder lige overfor en McD og man bliver sq træt af det når man spiser det hver dag....
Men KFC vil jeg fanme ikke ædre, sådan noget lort at servere og deres pisse pædofilemaskot pisser mig af... Go home yankie!
mmm... det der med at gætte hvad slags kødfyld de kalder "oksekød" på det lokale kebab-hus, er da en del af oplevelsen... Anyway, jeg er ligeglad, så længe det er spiseligt og smager godt!
Om jeg fatter at KFC aldrig er slået igennem herhjemme...det er kongeligt skodmad. Smager tilmed rigtig godt!
Jeg køber helst ved den lokale pizza-bar, og siden der ikke er en "andet"-mulighed har jeg undladt at stemme.... hmmm nej jeg tror jeg stemmer på "7-11 / Shell Select" for jeg er ret sikker på at ingen andre stemmer på det, og så påvirker jeg ikke udfaldet... (stemmer for at kunne se resultatet)
Vegetar-mad er faktisk ret godt.. Hvorfor er der ikke mere vege-junk?
Okay.. der er falaffel! Det er godt!
Okay.. der er falaffel! Det er godt!
Ahh. Når jeg tænker mig om er McD's kyllinge-nuggets værd at gå efter. Deres milkshake er også god (flydende softice)! Men det er vist også det eneste...
Fordi 'rigtige mænd' vil ha' KØD og masser af det..
Og når man tænker på vores tarmsystem er indrettet sådan at vi er planteædere (dvs langtidsfordøjere, mange meter tarm), skal guderne vide hvor længe det ligger og rådner derinde.. Addr
....Godt jeg ikke er en rigtig mand :)
Fordi 'rigtige mænd' vil ha' KØD og masser af det..
Og når man tænker på vores tarmsystem er indrettet sådan at vi er planteædere (dvs langtidsfordøjere, mange meter tarm), skal guderne vide hvor længe det ligger og rådner derinde.. Addr
....Godt jeg ikke er en rigtig mand :)
Drac - Øhm.. Een mave. To øjne rettet lige frem og skarpe tænder. Vi er ikke tiltænkt planter og spinat, vi er jagere. Vi jager efter kød, ikke jordbær. Mennesket er originalt tiltænkt at være kødæder og hvis man klarer sig rent som vegetar skal man oftest have næringstilskud i form af piller eller andet.
annoia..
Hmm, måske har du ret med vores fremadrettede (hvem sagde tætsiddende) øjne og deslige, men vores intestines dikterer i hvert fald noget andet..
Jage og jage, tror sq ikk' der er nogen herinde der jager andet end babes..
Og det med pilletilskuddene er virkelig kun fordi de fleste 'vegetarere' er syge i bolden. Det er tit bare piger med en syg undskyldning for ikke at spise noget, så de kan tabe sig til annoreksiske tilstande..
Hmm, måske har du ret med vores fremadrettede (hvem sagde tætsiddende) øjne og deslige, men vores intestines dikterer i hvert fald noget andet..
Jage og jage, tror sq ikk' der er nogen herinde der jager andet end babes..
Og det med pilletilskuddene er virkelig kun fordi de fleste 'vegetarere' er syge i bolden. Det er tit bare piger med en syg undskyldning for ikke at spise noget, så de kan tabe sig til annoreksiske tilstande..
tun i vand
havregryn/havregrød
pasta
ris
æggehvider
grøntsager
bananer
andet frugt
og vand vand vand
hmm et andet godt råd er en liter orangejuice blandet med en kvart eller en halv liter piskefløde om dagen skal gerne indtages af 3 portioner morgen middag og aften...
havregryn/havregrød
pasta
ris
æggehvider
grøntsager
bananer
andet frugt
og vand vand vand
hmm et andet godt råd er en liter orangejuice blandet med en kvart eller en halv liter piskefløde om dagen skal gerne indtages af 3 portioner morgen middag og aften...
jeg elsker også flæskesteg og and og den slags men det kan jo tage overhånd, men jeg tror sgu flæskesteg er det bedste jeg ved ..
spiser det dog meget sjældent for det sætter jo spor hvis man spiser det ofte :)
sådan er det desværre med alt det lækre mad :(
spiser det dog meget sjældent for det sætter jo spor hvis man spiser det ofte :)
sådan er det desværre med alt det lækre mad :(
Grillen nede på hjørnet burde starte en franchise!!!! De bedste Cheeseburgere med 2xost=NAM NAM NAM, screw McD, den første bøvs efter man er kommet ud af butikken, og man er sulten igen......
"Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you on experience."
"Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you on experience."
Hmm jer der er vegetare, er det fordi i synes det er synd for alle de små dyr der må lade livet for en bøf eller er det bare fordi i ikke kan li' kjød :)
Den lokale grillbar slå fandme McD og andet. Man skal da ha mindst ha 3-4 Big Mac's for at blive nogenlunde mæt, og det blir ca. 45kr, ik ? Hos den lokale får man en god stor hjemmelavet burger med en bøf der er 5 gange så stor som en i en fra McD til mindre penge.
Kebab/sharwarme (hvad er egentlig forskellen?) owner også. Billig hurtig mættende kost.
Kebab/sharwarme (hvad er egentlig forskellen?) owner også. Billig hurtig mættende kost.
Koger -
KFC = Kentucky Fried Chicken
Man ser det altid i hænderne på overfede amerikanere, som vejer over 200 kg, hvor de sidder og snacker fra en spand fra KFC.
Jeg skal ikke kunne sige om det smager godt, men det er vist lidt mere usundt end det meste andet junkfood, ihvertfald i de mængder det bliver spist i "Guds eget land". ;)
KFC = Kentucky Fried Chicken
Man ser det altid i hænderne på overfede amerikanere, som vejer over 200 kg, hvor de sidder og snacker fra en spand fra KFC.
Jeg skal ikke kunne sige om det smager godt, men det er vist lidt mere usundt end det meste andet junkfood, ihvertfald i de mængder det bliver spist i "Guds eget land". ;)
Miklos og Pringle: Ærgeligt vi er de eneste som har smag for rigtigt junk :/
Whopper doubble cheese kan dog også gå. Især når man ikke bor i KBH 8(
KFC: Åbn nu en bix i Jütland, plz.
Whopper doubble cheese kan dog også gå. Især når man ikke bor i KBH 8(
KFC: Åbn nu en bix i Jütland, plz.
Kadann: Jeg tror vidst godt vi kan blive enige om at KFC ér det mest usunde, heh ... Med mindre man går total amok med svinefedt og andet godt hjemme i mors køkken.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.