mboost-dp1

Hvor køber du helst junkfood?

Gå til bund
Gravatar #51 - <3Thinkpads
19. jun. 2002 11:12
#23:

MacD er pap
på kongen er det GODT

SÅ er det sagt!
En dobbelt whopper cheese med cola!!!

BK: Åben en bix i Esbjerg, Jylland plz!
Gravatar #52 - InsaneBoy
19. jun. 2002 12:29
Kviknudler skal købes i kineser-butikkerne på istedgade. De brede, gennemsigtige af ris er gode. Det er totalt stærke :-)
Gravatar #53 - Omni
19. jun. 2002 12:46
annoia: gæt ???
Gravatar #54 - Denzil
19. jun. 2002 13:11
Der Burger König..aller helst, men dem er der jo desværre ikke nok af i Danmark.
MacD kan altid gå, men maden når kun BK til sokkeholderne, måske lige undtaget deres fantastiske (lige for tiden endda banan)milkshake.
KFC..bvadr, svømmer jo i fedt, det eneste fede var at sidst jeg var der fik jeg en lille tweetie (den gule WB fugl) som har fulgt mig i tykt og tyndt siden, efter den fik klippet det store grimme KFC mærke af og fik studset og farvet håret lidt.
Kebab og en rigtig grillbar burger jo tak..men det andet..nej tak
Gravatar #55 - TYBO
19. jun. 2002 13:46
Der er ingen ordenligte grillbare i vejle så jeg er tvunget til de der halalbixe
Gravatar #56 - Gruesome
19. jun. 2002 14:06
TYBO, tell me about it... Synes nu ellers at der er 2 udemærkede pizza/shawarma/kebab bixe der holder..
Gravatar #57 - annoia
19. jun. 2002 16:13
Omni - Du er vegetar?
Gravatar #58 - baal
19. jun. 2002 16:35
Gravatar #59 - *Iceman
19. jun. 2002 20:54
På trods af de utallige kebab steder som findes i Århus, så har jeg endnu ikke fundet et sted som slår <STRONG>Sason Pizza i Kolding</STRONG>....En nummer 43 dernede fra og man spiser aldrig andet, når man er i nærheden. Ellers kan <STRONG>Casablance grill i Århus</STRONG> også gå an. Deres burgere er så store, at de fylder en helt tallerken - kan varmt anbefales.
Gravatar #60 - Bwana
20. jun. 2002 06:46
Tjah, jeg stemmer nu for den lokale grill. Deres burgere er ret gode til en fornuftig pris (masser af salat i, samt deres hygiejne er iorden)..
deres Pomfritter smager også fantastisk godt :-)
Gravatar #61 - Pringle
20. jun. 2002 07:17
Ehm, jeg kan nu ikke se hvorfor KFC skulle være mere usundt end andet. Det er i det mindste kyllingekød - det kan verificeres (medmindre de bevidst har proppet en masse ben ind i soyaklumper).
På McD er man da slet ikke klar over, hvad man får. Og den salat, der ligger i en BigMac er så langt fra næringsrig salat som man kan komme. Den er ikke engang grøn. Så hellere KFC's coleslaw....godt være den ikke er "slim-line", men den smager fanme godt - og det er vel det, som er meningen her? =)
Gravatar #62 - Skobbolop
20. jun. 2002 08:49
jeg ville nok påstå at subway er det bedste jeg har smagt, men det kan vel ikke betegnes som junk food?
Gravatar #63 - Disky
20. jun. 2002 10:15
Rigtige nørder

Kan æde en 'Buggi Burger' kan købes i starten af Frederikssundsvej i København.

Der er 500gram hakket oksekød i.

Se det er hvad jeg kalder for en burger.
Har dog kun spist sådanne en 1 gang, og havde mavepine resten af dagen :(

Men hold da kæft den var god.
Gravatar #64 - hulli
20. jun. 2002 11:29
De kan købes flere steder, se evt. her:
http://www.buggiburger.dk
Af en eller anden underlig grund er den sorte gryde på Frederikssundsvej ikke nævnt.

Burde der ikke have været mulighed for at vælge "pizzaria" i afstemningen? Eller er det ikke rigtigt junkfood? ;)
Gravatar #65 - knasknaz
20. jun. 2002 12:43
Subway er mums. Hvor bliver den vesterbro afdeling af?
Gravatar #66 - Gruesome
20. jun. 2002 15:25
Hmm, troede da at Casablanca var lukket...den er måske bare flyttet? Lang tid siden jeg har været i Århus, men det var bestemt den bedste burger jeg har fået til dato. Altså den jeg fik der ;)
Gravatar #67 - Joatmon
20. jun. 2002 16:46
McDød er nok det sted hvor "maden" <STRONG>mindst </STRONG>ligner den på billedet.
Gravatar #68 - /ph
20. jun. 2002 17:00
<STRONG>annoia</STRONG>

"KFC - Eget af Scientology. Nuff said." Aha. Kan vi få en kilde på det?
Jeg anbefaler, at du smutter ind på NYSE.COM, børsen i New York, og søger efter Tricon Global Resturants INC. Tricon ejer nemlig:-KFC-Taco Bell-Pizza Hut

Det er, næst efter McD, verdens største Fast food kæde.

Hvis du så tror Tricon er ejet af scientology, så bør du i det mindste også tro det samme om Pizza Hut. Jeg tror, derimod, at det er et rygte, på lige linie med at "McDonalds er ejet af Moon-bevægelse", et rygte der cirkulerede for år tilbage. Det er vandrehistorier som enten bunder i:-At én mand fra Moon bevægelsen engang har spist på McD, eller én mand fra scientology kan li KFC-mad. -Andre fastfood kæder, der forsøger at vinde markedsandele.

Anyway, hvis ikke du gider gå på NYSE.com får du lige noget om TRICON INC:

TRICON Global Restaurants, Inc. is a quick service restaurant company with more than 30,000 units in over 100 countries and territories. The Company consists of four operating segments: KFC, Pizza Hut, Taco Bell and TRICON Restaurants International (TRI). As of year-end 2001, KFC had 5,399 units in the United States, and 6,416 units in 84 countries and territories outside the United States. As of year-end 2001, Pizza Hut operated in 87 countries and territories throughout the world. As of year-end 2001, there were 6,444 Taco Bell units within the United States and 239 units outside of the United States. The international operations of the three TRICON Concepts are consolidated into a separate operating company. TRI has developed global systems and tools designed to improve marketing, operations consistency, product delivery, market planning and development and franchise support capability.
Gravatar #69 - Simm
20. jun. 2002 17:10
McDonalds besøger jeg, hvis jeg har vrøvl med maven - efter et besøg der skal jeg satme love for, at der kommer gang i sagerne ;) - ellers er det mest den lokale pizza/kebab-pusher, jeg slipper de hårdttjente slanter hos...
Gravatar #70 - west
20. jun. 2002 17:29
Kommer Kebab o.lign i grunden ikke nærmere ind under betegnelsen Fast Food (!=Junk) ?

Noget med næringsindhold afaik ...
Gravatar #71 - Kidmose
21. jun. 2002 06:41
Nej, nu holder I. Alle ved da at Burger King er det sted folk med sans for junk food kvalitet spiser.

McD smager af plastic, kebab er en livsfarlig bakterie koloni, Pizza Hut er for dyrt og smager a kemikalier, og KFC (eksisterer det endnu) lugter og smager for meget af friture.
Gravatar #72 - Fafler (RDX)
21. jun. 2002 08:39
/me kan godt lide en duron med chili
Gravatar #73 - annoia
21. jun. 2002 08:41
RDX - Øhm.. Nu har jeg ikke smagt en duron med chili, men hvordan tygger du alle de små pins? Jeg kunne godt forestille mig, at det, for den utrænede i hvert fald, ville gøre satans ondt!
Gravatar #74 - Disky
21. jun. 2002 09:09
hulli:

Lige netop, det er den 'Sorte Gryde' jeg tænker på.
Gravatar #75 - ZaNtA
21. jun. 2002 09:12
Hvad fanden er KFC ????
Gravatar #76 - Net-Meister
21. jun. 2002 10:12
<STRONG>#52 (new)</STRONG>Bruger:<B>InsaneBoy</B>
Man køber ikke nudler på istegade... man køber noget HELT andet

ZaNtA.
Gravatar #77 - Net-Meister

ZaNtA. KFC
Gravatar #78 - Net-Meister

ZaNtA. KFC = Kentuckt Fried Chicken. Det er nogle klamme kattekøds burgere med plastic kyllinge lår. Noget værre bæ! Selv om det er et stykke tid siden jeg har smagt det :) Før mine vegetar dage
Gravatar #79 - ZaNtA
21. jun. 2002 11:12
hmm.. okay... noget der kun findes ovre i hovedstaden eller hva ?
ER DU VEGETAR ?!
Gravatar #80 - Odyssey
21. jun. 2002 14:49
Jeg vil sgu godt gå på den lokale grill og ofre lidt mere på at få en ordentlig burger der MÆTTER fordi den er lavet af KØD. Hvem sagde iøvrigt at den ikke er sund? Har i set alt det salat de smider i? ;)
Gravatar #81 - Gruesome
21. jun. 2002 15:33
Net-Meister og andre

Hmm, og i alle disse år har jeg gået forviret rundt og troet at det var "Kinky Ken fucks chikkens"... er i helt sikre?
Gravatar #82 - Flowstop
21. jun. 2002 16:01
McD:
Pap, men god pap.

Kongen:
Dobbelt Whopper Bacon Cheese mega meal med twisterfries og Cola. Best there is.

Pizza Hut:
?? Så hellere Dominos

KFC:
De kan få selv den mest rådne kylling til at smage godt. Hotwings holder.

Grillbaren:
http://hjem.get2net.dk/mammas/menu.htm
De kender adressen

Kebabpusher:
Det klarer min Grillbar. Durüm m/ Chili

Shell Select og 7-11:
Det bedste der findes når kl er 6:45 og man er på vej hjem fra byen og skal have fransk hotdogs.

Spiser aldrig junk:
HAH... very funny..
Gravatar #83 - Fugl
22. jun. 2002 01:04
Det kan godt være det lyder klam og ulækkert men hvad "madgruppe" hører sæd ind under?
Gravatar #84 - Simm
22. jun. 2002 01:32
Fugl: Ser ikke 'i en sædbank" som svarmulighed i stemmebox'en - gør du? (læs: latterligt indlæg, Hr.JegTrorSelvJegErSjovOGJegHarLigeOpdagetMinOstereje...)

tsk, tsk...
Gravatar #85 - Target
22. jun. 2002 07:55
<B>#82
Gravatar #86 - Onde Pik
22. jun. 2002 13:11
KONYA KEBAB ved rundelen.

Åhhh verdens bedste kebab, fåååårk hvor er de gode. Og så bliver du mæt i en stor rulle til 20 kr.
Gravatar #87 - Usprey
22. jun. 2002 15:25
Hmmm, mangler valgmuligheden "Alle" - og det mener jeg squ... =)

Men de højestrangerende er nu, i tilfældig rækkefølge, McD, Kebab-snask (helst i durum) og den lokale grill 300m hen af gaden... =)
Gravatar #88 - flammable
23. jun. 2002 11:15
Intet slår BurgerKing når man er på vej hjem fra byen træt og bagstiv :P
Gravatar #89 - Simm
23. jun. 2002 13:07
OP: 20 kr....Det var sq billigt, her skal man give 35 kr for en megakebab
Gravatar #90 - Sjakalen|
23. jun. 2002 17:40
Harry's Place på nørrebro styre for vildt (bag nørrebro station) og Burger King er også godt
Gravatar #91 - DemonSpawn
23. jun. 2002 22:33
geezz Jeg fatter ikke at 30% af newz.dk's læsere betaler overpriser for hvad McD kalder en burger

<STRONG>Disky</STRONG>

hehe jeg bor 3 min fra Den Sorte Gryde :)
den med 500 gram kød er nu en Dobbelt Buggi Burger
der er "kun" 250 gram i den normale ;)
Gravatar #92 - HoeKer
23. jun. 2002 23:03
McD - Der arbejder jeg.....bvadr

Burger King - Kanin gode fritter

Pizza Hut - Ok, men for dyrt

KFC - aldrig prøvet

Grillbaren - Rigtig godt...og man får oftest noget for pengene

Nærmeste Kebab-Pusher - ALTID godt

7-11/Shell - Naaaaaaa!!!

Spiser aldrig Junk (food) - Gu' gør jeg så...nemli'

Kebab'eren fik min stemme, men jeg har hørt at de bedste burger-steder skulle findes på djævleøen...tror nok en af de rigtig go'e hedder 'Den Sorte Gryde' eller 'Stilheden' eller noget...er ikke helt sikker :o)
Gravatar #93 - jumbo
24. jun. 2002 06:03
Mc Donalds er bare det <STRONG>BEDSTE</STRONG>
Gravatar #94 - Pr0nking
24. jun. 2002 09:11
Remember: "In the land of burgers - Whopper is King!"
Gravatar #95 - SnoTz
24. jun. 2002 09:12
And Kebab is his horny arab wife!
Gravatar #96 - Disky
24. jun. 2002 09:21
flowstop:
Du kan vel ikke mene du kan lide dominos.

Hvordan et firma der laver så dårlige og dyre pizza'er kan overleve forstår jeg ikke.
Gravatar #97 - Flowstop
24. jun. 2002 10:34
<STRONG>Target: Tja, åbenbart.</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Disky: Jeg synes Dominos er iorden. Det smager ok, og så tager de dankort når de bringer ud.... </STRONG>
<STRONG>Hvis man skal købe hvor man får mest for pengene så er Den sorte gryde en klasse for sig selv. </STRONG>
<STRONG>Bestiller man fx. en stor krydderbøf med flødekartofler til 70 kr, kan 2 voksne mænd godt dele sådan en og blive mæt. Deres dobbelt flæskestegsburger og dobbelt Buggi burger er næsten umulige at komme igennem.</STRONG>
<STRONG></STRONG>
Gravatar #98 - PlattFuss6.7
24. jun. 2002 15:48
Hmm
hvor jeg kommer fra er det ikke andet end en McD, et par pølsevogne og omkring 30 kebab-pushere.
Gravatar #99 - west
24. jun. 2002 17:35
Disky
Gravatar #100 - Disky
25. jun. 2002 07:51
west:
Masser af gange.

Hos min tidligere arbejdsgiver havde vi noget der hed Torsdags bar.

Hvor der altid blev bestilt Domino's pizzaer.

Deres kvalitet går fra elendig til spiselig. Men gode noway

Min lokale Vagabondo's laver langt bedre pizzaer. Og de koster ikke en bondegård.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login